{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.084 visninger | Oprettet:

Hund der gør konstant {{forumTopicSubject}}

Vores genbo har tre hunde, de står i en hundegård hele dagen og nogen gange hele natten. Manden tager på arbejde tidlig morgen og kommer sent hjem, nogen dage kommer han slet ikke hjem. Men så er hundenr i en lille hundegård imens, og den ene gør HELE tiden, de kan ikke se ud af haven og de er aldrig ude og gå så jeg forstår godt den gør, men det er så træls og høre på, det er hele dagen, aften, kl 3 om natten.. Vi har været over og tale med mandens datter, ringet og snakket med manden. Intet hjælper. Hvad kan man ellers gøre? Andre der har prøvet noget ligende?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund der gør konstant
  • #1   12. jun 2013 Jamen, den slags melder man da til politiet da hundene ikke må være til gene for de omkringboende..................... Og man melder det i den grad, når de er ligeglade med jeres henvendelser.
    Hvis du/I kan få samlet flere omkring klagen, vil det nok have en større virkning på politiet.


  • #2   12. jun 2013 Enig med Lea. Tag fat i politiet. Det er jo til gene for jer - hvilket er fuldt forståeligt. Uh hvor ville jeg altså virkelig ønske at folk ville sætte sig bare lidt ind i hvad det vil sige at have hund før man anskaffer dem. Gør ondt i hjertet at høre om tilfælde som dette...



  • #3   12. jun 2013 Sådan en har vi osse her i nabolaget. Jeg fandt de relevante paragraffer omkring støj,, printede dem ud og smed i deres postkasse med en lille notits om at hvis det fortsatte måtte jeg jo melde det.
    Det har ikke løst prolemet 100%, men LANGT de fleste dage går de nu ud g stopper hundene hvis de gør i længere tid. Jeg formoder at de få dage hvor hundene gør i længere tid om natten, er når de ikke er hjemme.



  • #4   12. jun 2013 Vi har prøvet politiet, men de ville ikke gøre noget, men så må vi prøve igen.. Forstår ikke folk vil have hund på den måde

  • #5   12. jun 2013 Jane -det er osse helt uforståeligt for mig at man overhovedet gider have hund når man ikke gider eller har tid til at være sammen med den.

    Jeg tror nu jeg vile prøve politiet igen -og så vær ligeglad med om de opfatter dig som helt tosset. Understreg at du HAR forsøgt at løse problemet ved at tale med naboen, men uden held, og at det er vedvarende gøen både dag og nat. At hunde siger vov engang imellem kan de fleste jo leve med, men det du beskriver er jo ikke rimeligt.


  • #6   12. jun 2013 Jeg prøver en sidste gang og tale med ham når han engang kommer hjem og så må det blive politiet igen. Jeg har også så ondt af den hund, den kan ikke se ud af haven så forståeligt nok den gør ved den mindste lyd.

Kommentér på:
Hund der gør konstant

Annonce