{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
542 visninger | Oprettet:

Om når hunden er alene {{forumTopicSubject}}

Laura er i køkkenet :

Om natten
Når hun er alene hjemme
Når jeg sover om dagen
Når jeg lige skal et eller andet i området og hun ikke kan komme med..

Hun har sin seng og vand/mad i køkkenet også..

Her igår ville jeg lige snuppe ½ time på langs mens min søn sov til middag..
Lod for første gang Laura være alene i hele hytten ( hun er 4 mdr ) Der var ikke sådan lige noget hun kunne tygge i sådan lige umiddelbart.. Andet end stoleben og så'n..

Efter 5 minutter kunne jeg så høre at hun peb og jeg gik ned og kiggede. Så stod hun nede i gangen og kiggede fortabt rundt...
Lukkede hende ude i køkkenet og så blev der ro...

Min konklussion er så at hun er utryg ved at være alene over det hele, fordi at hun ikke er vant til at der ikke er nogen andre end hende. Undtagen når hun selvfølgelig er lukket i køkkenet..
Det gør mig ikke noget. Der sker jo ikke noget ved at hun bare bliver i køkkenet som hun er vant til og tryg ved, indtil hun er parat til at være alene i vores KÆÆÆMPE store rækkehus ( på 86 m2 *G* )

Er der nogen af jer andre der har prøvet noget lignende ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Om når hunden er alene
  • #1   19. sep 2007 Her har vi det lige omvendt. Bataya går nærmest i spåner hvis ikke hun har hele lejligheden hun ødelægger dørene og prøvet at bide sig vej gennem hoveddøren, hvis hun er lukket ude i gangen.
    Men hvis hun har hele lejligheden står hun bare og kigger ud af vinduet så hun kan følge med i hvad der sker ude på gaden.


  • #2   19. sep 2007 Tror det er meget normalt når hun kun er vant til et rum....Min hund kan heller ik være alene i hele lejligheden.
    (har seperationsangst)


  • #3   19. sep 2007 tak for jeres svar alle smiley

    Nicole - Ok, lyder ret meget som Lauras reaktion smiley

    Mia - Har det været sådan fra starten ?

    Christine - Laura tissede også inde på vores soveværelse og på min søns værelse, med det samme når hun kunne komme til det, så der er også forbudt for hvalpebørn på 1. sal smiley


  • #4   19. sep 2007 equitta har hele huset - alle 210 m2 - og vi aner aldrig hvor hun opholder sig - sikkert et sted hvor der er en solstråle og blødt underlag ;O)
    dog var hun ikke så kæk som hvalp og havde kun bryggerset da


Kommentér på:
Om når hunden er alene

Annonce