{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Korsbåndsoperation... {{forumTopicSubject}}

Kære jer. Verdens bedste Løwchen har fået noget formodet korsbåndsskade. Har fået smertestillende og laserbehl den sidste 1,5 uge - men nu frygter jeg det er blevet værre og måske røget helt..
Kan læse operation så vil være næste skridt. Er der nogen der ved hvem der anno 2022 er god til det her på Sjælland, Roskildeområdet? Kan forstå vores egen dyrlæge ikke gør det men ved jo ikke om de henviser til de bedste. På forhånd tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Korsbåndsoperation...
  • #1   18. nov 2022 Jeg har kun meget få dyrlæger der vil få lov at operere mine hunde.
    Jeg vil anbefale Lars i Ringsted. Helt nyåbnet klinik der hedder Orthovet, Lars er Ken Lindeblads kollega fra Faxe og meget kompetent. Desværre er Ken ikke længere i spil, da han er pensioneret, men ellers er der kun Claus Sloth udover dem.
    Men ville helt klart vælge Lars.


  • #2   18. nov 2022 Mange tak smiley Nu er han “indlagt” så han kan blive sederet og undersøgt igen. Havde det godt dårligt idag… smiley

  • #3   18. nov 2022 Meget enig med Cookie, Lars eller Claus - så er du i de bedste hænder.

    Endelig ikke lad en "almindelig" dyrlæge rode med korsbåndsoperationer, det er kompliceret arbejde.

    Held og lykke, han skal nok blive som ny igen.

    I skal selvfølgelig igennem operation og et godt stykke genoptræningsarbejde, men det er det hele værd. Taler af erfaring, har prøvet det to gange nu.


  • #4   18. nov 2022 Krydser fingre for jer smiley Du har fået henvisninger til de bedste, så det hele skal nok gå fint.

  • #5   18. nov 2022 Tusinde tak for jer smiley
    Han fik det rigtig skidt og skreg ligesom op så nu er han afleveret til nærmere undersøgelse
    Øv altså smiley


  • #6   18. nov 2022 Rigtig god bedring med ham..

  • #7   2. dec 2022 Til info ringede jeg og fik fin snak med dem i Ringsted. Men det er ikke sprunget helt - så vi er forsigtige og håber det bedste …
    Har fået rigtig mange gode råd fra jer den sidste tid - så takker inderligt smiley


Kommentér på:
Korsbåndsoperation...

Annonce