{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.298 visninger | Oprettet:

Korsbåndsoperation {{forumTopicSubject}}

Jeg er desværre kommet i den uheldige situation at min hund Luna skal have en korsbåndoperation på fredag, er der nogle af jer der har været det samme igennem ? og hvordan går det med jeres buller nu ?
De vil bruge en ny metode som er perfekt til store hunde, noget med titanium. Metoden hedder hvist TTA eller TPLO


Kommentarer på:  Korsbåndsoperation
  • #2   4. maj 2010 Hejsa.
    Min Buller Simba har været igennem samme operation sidste år 2009 (Påsken), og han har det super. Han er super mobil, og man kan stort set ikke se på ham, at han har været igennem en operation. De ændre jo anatomien inde i benet, så det kan godt ændre deres gangart. Men heldigvis ikke for ham...;o) Allerede dagen efter oprationen stod han på egne ben, og var faktisk svær at holde i ro - nu er han også en vildbasse, så det var lidt frustrerende i starten, men stadig et godt tegn..;o) Håber jeg har hjulpet lidt, ellers må du skrive igen...

    Mvh Michael


  • #3   5. maj 2010 Godt at høre at jeg ikke behøver at være så bekymret, er glad nu for jeres svar, og glad for at jeg har en forsikring der forhåbelig betaler deres andel (har aldrig brugt den enu) det er jo en opraration til 17.000,-
    men operares skal den, glæder mig nu bare til det er overstået.


  • #5   8. maj 2010 Oparationen gik godt..Dejligt. Nu venter der bare at holde hende i ro i 6-8 uger, det bliver svært da hun er en krudtugle men det går nok.
    Glad hundeejer.


Kommentér på:
Korsbåndsoperation

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce