867 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

"Løbsk" tæve uden løbetid "Løbsk" tæve uden løbetid

Ja jeg undskylder for en underlige titel, men jeg vidste ikke lige hvad jeg skulle kalde emnet.

Men har nogle af jer oplevet tæver opføre sig som højløbske tæve overfor hanhund (jage dem rundt, smide enden i hovedet af dem, ligge halen til side og lade hanhundene springe på og hvis muligt parre. Og vel og mærked en steriliseret tæve der har været steriliseret længe? smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  "Løbsk" tæve uden løbetid
  • #1   27. maj 2023 Hvis en steriliseret tæve har adfærd som en løbsk tæve, vil man mistænke at der er efterladt reproduktivt væv, som producerer hormoner.
    En korrekt steriliseret (altså kastreret - dvs æggestokkene er fjernet operativt) tæve vil ikke hverken lade sig parre eller lokke hanner til samme. De vil lugte af intetkøn.

• #2   27. maj 2023 Det var også min tanke at det kunne være årsagen. Jeg blev dog i tvivl da adfærden har stået på i over en måned... jeg tænkte kun det så ville være en 7-10 dage som en rigtige løbetid men det kan selvfølgelig godt være det er anderledes...

• #4   27. maj 2023 En alm løbetid gør tæven interessant i langt mere end 10 dage. Mine bløder fx i knap 4 uger.
    Cyster er kendt for at få tæver til at lugte godt hele året. Restvæv efterladt kan uden tvivl gøre det samme. Jeg ville vende sagen med en dygtig dyrlæge.

• #5   28. maj 2023 Super tak det vil vi prøve så vpde mine hunde, damen og os andre kan få lidt fred for mandejagten smiley

• #7   28. maj 2023 Men er hun steriliseret hvor alt er fjernet eller kun fået fjerne æggestokkene ??

• #8   28. maj 2023 Hun er fra et shelter i Bosnien hvor hun har levet de sidste 6 år. Vi må vist hellere et smut forbi dyrlægen og tjekke om hun er blevet neutraliseret uden de har fjernet alt for det er lidt noget rod at hundene ikke kan være sammen fordi hun føler hun er konstant i løbetid. Mine hunde reagere ikke på hende som hvis hun havde været i rigtig løb men når hun bliver ved med at opsøge dem og stille sig konstant klar ja så kan de jo overtales... jeg sybes vare det var meget mystisk at hun reagere så kraftigt når hun er neutraliseret. Men forklaringen er nok at de ikke har fjernet alt som I skriver

• #9   31. maj 2023 Jeg vil rigtigt gerne høre en update smiley
    Det er sådanne sager man kan lære en masse af.
    Pøj pøj med det hele.

Kommentér på:
"Løbsk" tæve uden løbetid

Annonce