{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Åh det var grimt.. {{forumTopicSubject}}

Jeg er lige kommet hjem fra dyrlægen...
Gizmo var faldet et stykke ned af trappen (nu tænker i at jeg ikke passer ordentligt på ham, men det gør jeg altså, han plejer ikke gå op af den og var bare lige ude i køkkenet)
Men han faldte så ned af den og landede på ryggen og slog hovedet, og jeg fløj der ud og så ham ligge der. Jeg jeg løb hen til ham og græd og han reagerede slet ikke, så prøvede jeg at snakke til ham og røre ham forsigtigt på hovedet og så vågnede han kort op og prøvede at rejse sig, men han væltede bare rundt og lukkede øjnene og kunne intet. Var simpelhent så forfærdeligt at se på, jeg var selv hjemme og ringede grædende til min søster for derefter at ligge på igen og ringe til dyrlægen. De bad mig om at komme ned med ham, så jeg ringede efter en taxa og tog ham i hans tæppe. Da vi endelig kom derned var der ikke rigtig noget med ham, han var rystet, men næsten sig selv. Nu hvor jeg er kommet hjem kan jeg se han halter lidt på sit bagben..
Men godt nok en grim oplevelse at ens lille hund ikke kan stå op og bare lukker øjnene og hænger i ens arme...
Uf... :´(

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Åh det var grimt..
Kommentér på:
Åh det var grimt..

Annonce