1.340 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

Stor sorg!!! Stor sorg!!!

Det er i dag en stor sorg. Jeg har måtte tage afsked men min store elskede amerikanske golden retriver,som varmede mange hjerte. Han har efter et kort stykke tid haft mange smerter i bagpatiet og i dag kunne han ikke længere. Han fortalte os at han ikke kunne mere.

Det er svært for mig at skrive denne besked og må skrives med en lille tårer i øjet. Men Baloo var en verdens hund og fortjener en ordenlig afsked og en god tale for den fantastiske hund han var, for det gode sind han altid havde og for alt godt han har bragt til min familie og mig og alle dem der har mødt ham på sin vej.

Baloo nåede at blive 9 år 3 måneder og 3 dage gammel. Han var altid i godt humør. Han havde verdens bedste sind. Den smukkeste natur. Han har været som en hvalp til det sidste og en lille hygge trold og meget mad glad:) Og så har han altid kunnet få os til at smile også i de hårde tider. Man kunne simpelthen ikke have ønsket sig nogen bedre. Vi vidste det var ham vi ville have lige fra første øjekast.

Hvis i vil hjælpe med at sende Baloo godt på vej og lade ham vide at vi mindes ham vil vi være dybt taknemmelige og sætte stor pris hvis i har tid og lyst til at tænde et lys i aften i jeres vinduer for verdens dejligste hund og glæde os over at han har det godt hvor han er nu og at der er nogen der tager sig godt af ham.

Baloo du er verdens bedste og vi vil altid elske dig af hele vores hjerte og du vil altid være med os og en dag vil vi være sammen igen.

Masser af kys og knus og kram og leg og nus fra din familie.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte stikkontakt 1.550 kr.
  • Vandhane skal strammes fast 650 kr.
  • Udskifte en wifi-stik som er gået i stykker. Har købt det nye som skal sættes i. 700 kr.
  • Stoppet toilet 1.700 kr.
  • Sætte lamper op. 700 kr.
  • Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stor sorg!!!
  • #1   28. sep 2007
    "Lige inden man når himlen, ligger der et sted der hedder Regnbuebroen. Når et dyr dør, - ét, der har været specielt knyttet til én hernede - vil dyret stoppe ved Regnbuebroen. Der er enge og bakker hvor alle vore særlige venner kan løbe og lege sammen. Der er masser af mad, vand og solskin og vore venner har det varmt og dejligt.

Alle de dyr, der har været syge og gamle har fået deres helbred og kræfter igen, de der var sårede eller lemlæstede er hele og stærke igen, ganske som vi husker dem i vore minder om gamle dage. Dyrene er glade og tilfredse, de mangler kun en enkelt lille ting: de savner hver især én, der betød meget for dem, én, de var nødt til at forlade.

De løber alle sammen og leger sammen som en stor flok - men der kommer en dag, hvor en af dem pludselig stopper og stirrer mod horisonten. Øjnene er klare og intense og den ivrige lille krop begynder at skælve over det hele.
    Pludselig forlader den heldige flokken og flyver over det grønne græs, hurtigere og hurtigere går de små ben.

Du er blevet opdaget, og når du og din specielle ven endelig mødes igen, klynger I jer til hinanden i glædesstrålende genforening, for aldrig at skulle skilles mere. Glade kys regner ned over dit ansigt. Dine hænder kan igen kærtegne det elskede hoved og du kan endnu en gang se ind i de tillidsfulde øjne der tilhører dit kæledyr, der så længe har været forsvundet fra dit liv men aldrig fra dit hjerte.

Så kan I krydse Regnbuebroen sammen........"

R.I.P.

• #2   28. sep 2007 Åh hvor jeg godt kender følelesen af at sige farvel til et familiemedlem som har været der i maange år..

Jeg vil meget gerne tænde et lys for baloo i aften.

Tanker fra os =)

• #3   28. sep 2007 Puha - skrap læsning.. Fik selv tåre i øjnene ..

Men er slet ikke i tvivl om at Baloo har været elsket utroligt højt ...

Han fik et langt og lykkeligt liv .. Nu er han på de evige græsmarker hvor han gnasker i store kødben, jagter katte og score damer .. smiley

R.I.P Baloo

• #4   28. sep 2007 Mange tanker til jer! Det gør ondt at miste dem man holder af..
    God rejse Baloo..

Tænder et lys i aften for dig...

• #5   28. sep 2007 åh tænker på jer - også med en lille tåre i øjet

• #6   28. sep 2007 Åhhh hvor er det smukt skrevet. Kan høre at Baloo har en rigtig stor plads i jeres hjerter........og det vil han altid have.
    Føler med jer.......det er så svært at miste vores elskede hunde........vi ved dagen kommer engang og så er det vores opgave, at gøre det så smertefrit som muligt........jeg syntes i har tacklet det rigtig godt og tror Baloo er jer dybt taknemlig for alt.

R.I.P Baloo........må du komme godt over på den anden side af regnbuen.

• #9   28. sep 2007 vi vil hvise vores respekt herover i østjylland med 2 min stilhed. hvil i fred baloo!

• #10   28. sep 2007 I kan tro jeg vil tænde et lille lys..

Varme tanker til jer på en meget svær dag.

• #11   28. sep 2007 god rejse Baloo - R.I.P.

• #12   28. sep 2007 Jeg sender de varmeste tanker herfra.
    En stor sorg, at miste sin bedste ven, jeg måtte selv sige farvel til min trofaste ven igennem 8 år d. 4 september.
    Baloo er ikke alene deroppe. Han vil få nogle rigtige gode kammerater deroppe, mens han venter på dig.
    Jeg vil tænde et lys for Baloo, Milla og Nikki i aften.

"Og til slut er det ikke mængden af år i dit liv der tæller, det er mængden af liv i dine år" citat Abraham Lincoln

Jeg er sikker på at Baloo har haft det bedste liv en hund kunne tænke sig.

Stor krammer herfra
    Baloo må du hvile i fred

• #13   28. sep 2007 http://www.mindet.dk/Lys/taendlysform.asp

• #14   28. sep 2007 Jeg kender følelsen, og fortrænger at også de dyr vi har i vor midtpunkt i dag også en dag vil skulle krydse regnbuebroen, men jeg er sikker på at der står en del af vore hunde deroppe og tager godt imod Baloo så han ikke føler sig ensom.

• #15   28. sep 2007 sender varme tanker her fra... trist når ens elskede dyr går ovewr til den andre side...

tenner et lys for ham...

http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html

• #16   28. sep 2007 Det gør mig frygteligt ondt. ;o((((

Mange tanker til dig og din famillie.

• #17   28. sep 2007 Gør mig utroligt ondt...

Trøstekram her fra

• #18   28. sep 2007 Det gør mig virkelig ondt..Det er så forfærdeligt, når sådan noget sker smiley

• #19   28. sep 2007 Hej Dan.

Rigtig flot skrevet, man sidder sku her og får tårer i øjnene - ingen tvivl om, at i elskede ham meget højt og at han altid vil være i jeres hjerter.

Jeg vil gerne være med til, at sende ham pænt afsted og tænder et lys for ham på dyremindet.

Ære være Baloo minde og min dybeste medfølelse.

• #20   28. sep 2007 Har tændt et lys for Baloo på www.dyremindet.dk

• #21   28. sep 2007 Mange tanker går til jer. Har tændt et lys på dyremindet.
    Knus og tanker fra Frodo

• #22   28. sep 2007 mine tanker til jer. Var turen igennem med en 13 år gammel hund i sommers og ved hvor ondt det gør.

• #23   28. sep 2007 Årh da:-(

Han var tydeligvis elsket. Han har det godt nu uden smerter.

R.I.P Baloo.. Han bliver taget imod af en masse dejlige hunde.

• #24   28. sep 2007 vi føler med dig,men godt baloo ikke lider mere

• #25   28. sep 2007 Tak allesammen for de dejlige og kærlige ord. Jeg tænder også lys for Milla og Nikki, må de få en god rejse og fred i sjælen. Det har været en rigtig svær beslutning at tage idag, jeg hyler stadig smiley og jeg kommer nok aldrig over Baloo, han var en suveræn hund. Endnu engang tak for jeres søde ord.

Knus til alle.

Kommentér på:
Stor sorg!!!

Annonce