{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Kat i haven {{forumTopicSubject}}

Vi er lige flyttet fra lejlighed til hus - med have - men jeg er ikke tryk ved at lukke vores chihuahua ud i haven, da vi har en nabokat som har forsøgt at lappe ud efter vores hund (sikkert i forsvar) - men vores chihuahua har ikke en chance da den er 3 gange så stor som vores hund.

Nogle der har nogle gode forslag til hvad jeg kan gøre uden at blive uvenner med vores nye naboer og vores hund bliver tryk i haven - har forsøgt med vand på katten - det hjælpen ikke rigtigt?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kat i haven
  • #1   9. okt 2007 hvis hunden holder sig fra katten, så holder katten sig vel også fra hunden

  • #2   9. okt 2007 humm.. kan man ikke købe noget GÅ VÆK KAt (kan købes i supermakeder) Også lukke din hund ud når katten er forsvundet??

  • #3   9. okt 2007 Ja.. vores hund jagter dem der er.. Desuden må katteejerene holde ders katte hjemme, vores hunde render jo ikk i deres haver..(hvor er det bare irri at der er katte hym hym i blomsterbedet..!!!)

  • #5   9. okt 2007 hvis jeg køber "gå væk kat" vil det også holde min hund væk - og hun vil ikke føke sig tryk i haven...ved ikke om det er rigtigt,,,

    Havde ikke forudset at det kunne blive et problem...endelig egen have smiley


  • #6   9. okt 2007 Jeg tør simpelthen ikke lade dem ordne det selv- hun har ikke en chance - hun er bange for katten men vil samtidig forsvare..

    Det er også lidt svært at sige til naboen at hun skal holde katten væk fra vores have - den har sikkert "boet" der i mange år...


  • #7   9. okt 2007 hvis en kat er i jeres have, er det naboens, skal den ifgl lov være på egen grund, ingen katte må færdes på andet end egen grund og det står også på dyrenes beskyttelse i katteloven, Katten må slet ikke være i jeres have så vil katteejer ikke gøre noget må du kontakte dem der i din boligforeningen - der er en kattelov som skal overholdes

  • #8   9. okt 2007 vi har selv mange vild katte herunde hvor jeg bor,men også folk som har almindelige huskatte og det er møg irriterende, de skider over alt, laver unger over alt, slåskampe og kan være fyldt med sygdomme og lopper, en kat skal være være på egen grund døgnets 24 timer og er den til gene ville jeg kontakte din nabo og sige pænt at de skal holde den på egen grund ellers må de have den i snor, - måske nogen syntes det er synd for katten at den ikke må komme ud og strinte,men der en lov og den skal og bør overholdel, jeg forstå ehller ikke havd vil man med en kat ,hvis den skal være udekat, der er så mange risisi, ulykker, sygdomme osv, folk bliver suger når den skider i andre haver eller æder vores blomster - jeg kan godt forstå der er lavet en kattelov,en hundelov er der også,men det er så en anden snak ...

  • #9   9. okt 2007 Hvis du et par gange prøver med vandslangen eller et stort vandgevær der virkeligt giver vand fra sig......så er ALLE katte daffet af ! ! !

  • #10   9. okt 2007 Tak for jeres svar - jeg tager en snak med naboen...jeg er også ligeså meget uvisheden om at katten lurer omme bag træerne..

    vi har et hegn på næsten 2 meter - katten kommer stadig over...


  • #11   9. okt 2007 Den hopper over i det nederste hjørne af haven hvor der er ca 1 meter og klatre det sidste stykke . hegnet er helt tæt, vi er sikker på der ikke er smuthuller

  • #12   9. okt 2007 kendte engang en der fagende en kat i en kattefælde, og derefter spulede den med vand til den næsten ikke kunne gå, og slap den så løs.. han så den aldrig igen..

  • #13   9. okt 2007 Kender du ikke nogen der har en stor hund. eller bare en hund der elsker at jagte katte. Og så lade den vogte rundt ude i haven i en periode ?
    Altså hvis du gider at ha' besøg af ejeren flere gange *G*..
    Kan være at din lille hund lærer at katte er noget man jagter og får lidt selvtillid ..

    Ikke at jeg synes at det er godt at hunde jagter katte - Hader når min hund jagter mine katte udendørs. Men når det gælder om at din lille hund skal kunne færdes i sin egen have, synes jeg det er ok at katten ikke tør at gå ind..


Kommentér på:
Kat i haven

Annonce