{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Snak videre -"
Løs snak 15.0
Vi er videre
Skrevet af: Søren U fede Dorit er tilbage - 25. jul 2023
Løs snak 11.0
Så er vi videre. 10'eren blev lidt sløv.
Skrevet af: Søren U fede Dorit er tilbage - 24. maj 2023

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Snak videre - 33
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #307   10. mar Jeg er RET irriteret på Skat ligenu. Da jeg ikke lige var PÅ i det sekund, jeg kunne komme igennem - altså fik et kønummer (var vist fejlen, jeg lavede), skal jeg nu begynde forfra - og er nu nummer noget over 472.000. Dvs. jeg skal sidde og GLO på Skats hjemmeside og slå til, når det er min tur - hvilket jeg så ikke aner, hvornår det er smiley
    Man kunne eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeventuelt gøre folk opmærksom på dette.


  • #308   10. mar tidligere år har der stået estimeret tid til din tur, ved ikke om hele tiden, men på et eller andet tidspunkt kom der noget med "om 10 minutter ell.lign" ... altså Isabelle, det er træls og man bliver irriteret, men hvis ikke man vil holde øje i en netkø hele tiden, så er det nok ikke måden ... når man hænger i en tlf kø kan man jo heller ikke ligge på et skeund og så regne med at være på igen hvis køen lige har rykket sig henover ens placering ...


  • #309   10. mar #307 ... Isabelle .... Rolig nu .... Måske skulle du bare vente et par dage .... Hvorfor er det SÅ vigtigt at komme igennem lige i dag ??? ----> ... bare for at blive irriteret smiley smiley

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #310   10. mar I har helt ret - og jeg venter smiley

  • #311   10. mar Man har 10min til at logge på fra det bliver ens tur til man ryger helt af.

  • #312   10. mar Jeg hader billeder af mig selv. Men når det er i vintertøj og med min hund for enden af linen, er det pludselig ok smiley

    profilbillede
  • Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

    Følgere: 30 Svar: 215
    #313   10. mar AS

    Da jeg endelig kunne logge på kunne jeg ikke huske min kode i ren spænding smiley
    Hvor er det bare typisk smiley


  • #314   10. mar Isabel: En time før man kan komme til får man et estimeret tidspunkt. Det afviger så med et par minutter.
    Sæt en alarm der får dig til at tjekke hver time, og på et tidspunkt vil du så få et mere præcist tidspunkt, og sætter så alarmen oftere.


  • #315   10. mar Så søger internatet en ansat. Opslag kan ses på vores facebookside

    Det er SÅ spændende smiley

    Meow!


    profilbillede
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #316   11. mar Ja ja - det ER tosset at sidde og vente på den årsopgørelse smiley men så får jeg kigget på gamle hundebilleder imens, og DET er hyggeligt. Her er Kenia på isen med en af sine gode venner, Huxi - taget for et par år siden.

    PS. Der er kun 45 minutter tilbage smiley


    profilbillede
  • #317   11. mar Nå, så var jeg heldig.
    Jeg var inde i morges, tror det var omkring kl 7. Der var 25 minutters ventetid smiley


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #318   11. mar Ja. Du var klart heldig, Lise-Lotte smiley
    Men nu har jeg kun lidt over 20 minutters ventetid smiley


  • #319   11. mar Er du OK? isabelle?

  • #320   11. mar Jeg vil hellere sidde i kø til skat, end køen til et Rækkehus smiley
    I sær når man lige har set 2 dejlige hunde der kunne være gode kandidater til en ny makker smiley


  • #321   11. mar jeg fik et skattesmæk .. plejer at sætte træk% lidt op, men det gjorde jeg ikke sidste år da jeg var gået fra 20 timer i fleks til 9 timer om ugen, så tænkte jeg kunne bruge alle pengene .. MEN det jeg ikke vidste/tænkte på var at man har beskæftigelsesfradrag ifht antal timer i arbejde (jo logisk nok) så det fik jeg ikke rettet smiley smiley ... så skal af med 13.000 smiley smiley smiley

  • #322   11. mar På dagens tur til grusgraven, mødte vi 2 heste. Sia ville vildt gerne hilse på dem. Måske gik det op for hende, at det er hestene, der efterlader store bunker af "lækre" sager på stierne smiley

    Vi mødte også flere grupper af mennesker, og det er stadig svært for Sia, at ignorere dem vi møder. Det gør det jo heller ikke nemmere, at folk stopper og synes, at Sia er såååå søøød smiley

    Nå, men mit lille løsgående missil fik sig også en forskrækkelse. Vi gik helt nede ved vandet, og pludselig lettede et par svaner, som vi ikke havde set. Sia lavede et baglæns rejehop, men så skulle hun alligevel lige se, hvad det var for nogle mærkelige væsner smiley


  • #323   11. mar Øv Hanne, det er sgu ikke sjovt smiley

    Jeg skal heldigvis have lidt over 7.000 tilbage. Har gemt en PDF, så jeg lige kan få tjekket, hvad det er, der gør det. Jeg mente nemlig, at jeg havde rettet alt til.
    Men orker ikke at tjekke det lige nu.
    Der er lige lidt forskelligt, som skal ordnes i forbindelse med min mands mindedag den 24.

    Jeg glæder mig til at se gæsternes reaktion på bordpynten, som er serpentiner og små nytårshatte smiley


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #324   11. mar "Er du OK? isabelle?"

    smiley Ja Obster.

    Jeg skal have lidt over 20.000 kr. tilbage, ser det ud til. Det er OK smiley

    Sidste år tjente jeg en del mere på mit lille forlag - derfor.


  • #325   11. mar Så er pakken fra Vinted i Danmark smiley Nu skal den bare køres her til byen smiley

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #326   11. mar #324

    "Sidste år = forrige år" smiley smiley


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #327   11. mar - Og noget af det dejlige ved at få penge tilbage er, at jeg kan invitere mit datter, der ikke har så mange penge, på en bytur - så hun kan få sig lidt nyt tøj. Det trænger hun til smiley

  • #328   11. mar man ved jo godt man har haft de flere penge måned for måned, men nej det er ikke fedt, vil sgu hellere have tilbage ...



  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #329   11. mar Hvorfor er det lige, at danske myndigheder ikke kan skrive på dansk?
    Jeg undrer mig fx over "queue-it" i min kø til årsopgørelsen. Det betyder "kø-den" - eller "kø-det" eller "kø-noget andet" smiley smiley

    PS. Men OK - måske har danske myndigheder ikke nogle dansksprogede sider til fx skattespørgsmål. Æv.


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #330   11. mar Mette Frederiksen holder en tale i Vega på den 8. marts - kvindernes internationale kampdag. Den og det kan man mene om, hvad man vil, men det er skisme pinligt, at propalæstinensiske aktivister åbenbart ikke er med på, at vi har ytringsfrihed i Danmark. Det er pinligt, og det er frygtelig trist for palæstinenserne smiley

  • #331   11. mar Ja stakkels Mette sådan at opleve ikke at blive hørt.... noget en del palæstinensere sandsynligvis kan sætte sig ind i også...



  • #332   11. mar længe tænkte jeg egentlig NÅ og surfede videre, men ja nu er jeg alligevel nysgerrig, hvad hulen er der med det der britiske kongehus og deres "vi fortæller ikke noget" og hvad er der med hende Kate ....

  • #333   11. mar Var det "IkkeSom..." der fik ræven Fine som ven ? Der er en artikel om ham og Fine i det nye Hjemmet !

  • #334   11. mar Ja, Hanne, det var Ikkesom smiley Sådan en skøn historie smiley

    Jeg er presset på jobbet. Har fået en irriterende sag, som jeg egentlig kun kan beskrive som, at en tidligere ansat lyver og bedrager. Problemet er, at sådan noget må man ikke bare sige, når man er embedsmand, og vejen til at bevise det (eller nok bare sandsynliggøre det) er lang og meget administrativ tung.

    Men når jeg får den slags sager, fylder de kæmpe meget i mit hoved. Og når noget fylder i mit hoved, gakker jeg ud om natten smiley

    Så i nat stod jeg meget resolut op til midnat, trak gardinerne fra, gik ud og startede kaffemaskinen, gik ud for at tisse, og forsøgte så at få Ellie ind fra haven. For det var på en eller anden måde gået op for mig, at det var nat. Men Ellie nægtede at komme. Til sidst blev jeg skrap, og Ellie kom helt søvndrukken traskende inde fra soveværelset smiley

    De stakkels dyr som skal trækkes med et menneske der går i søvne… smiley


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #335   12. mar "Ja stakkels Mette sådan at opleve ikke at blive hørt"

    Jeg tænker ikke stakkels Mette. Jeg tænker ytringsfrihed og demokratisk opførsel, Lens.

    Enig. DEJLIG historie med Fine og Ikkesom smiley

    Nu har jeg lige læst lidt om de kongelige britter. Kate er blevet opereret og har holdt sig væk fra offentligheden siden jul. Der spekuleres i, om hun har Chrohn.
    Derudover er der ballade med Harry, som tog fra Canada (var det vist) til UK, blev en halv time, hvor han MÅSKE besøgte sin far og tog så tilbage over Atlanten igen.
    "Det var ikke længe, tsk tsk": tænker britterne og undrer sig, mens William angiveligt skulle være ret sur på sin frafaldne lillebror smiley


  • #336   12. mar Uh, jeg må indrømme, at jeg åbenbart er frygtelig dobbelt-moralsk, når det kommer til ytringsfrihed.
    Når jeg ser/hører om scener, som den på kampdagen bliver jeg skuffet over, at voksne mennesker kan opføre sig sådan.
    Men samtidig har jeg det desværre ret fint med, når det er Paludan, der bliver buuuuuhheeetttt ud.
    Jeg er et skidt menneske smiley


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #337   12. mar Jeg tror også, jeg er et skidt menneske, Karina. Hvis gennemført udemokratiske mennesker stiller sig op og siger noget gennemført udemokratisk, bliver jeg ikke så fortørnet over, at der bliver buhet.
    Uden sammenligning i øvrigt ville jeg fx nok have anerkendt en omgang buhen af ham Adolf smiley


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #339   12. mar Har du læst, hvad jeg har skrevet, Bodil? smiley

    Jeg synes IKKE, det var i orden at afbryde Mettes tale. Men OK - måske formulerede jeg mig lidt kringlet smiley

    Hvis et menneske, der ikke går ind for ytringsfrihed og demokrati stiller sig op og holder en tale om diktaturets fortræffeligheder, bliver jeg ikke sur over, at nogen buher af vedkommende smiley
    Men det er ikke rimeligt at buhe af en demokratisk valgt demokratisk sindet statsminister - slet slet ikke.

    PS. Og jeg kan godt blive lidt ekstra sur over, at mennesker, Danmark har taget imod og passer på, opfører sig sådan.
    Hvis naboen inviterer mig på aftensmad, buher jeg ikke af hende, selv om hun evt. siger noget, jeg er meget uenig i smiley


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #340   12. mar Hov. Hvor blev Bodils indlæg (#338) af?

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #342   12. mar Helt OK, Bodil. Jeg kender det godt smiley

  • #343   12. mar Det er sgu godt formuleret Isabel!! smiley

  • #344   12. mar 13 årig dræbt, 13 årig og 17 årig anholdt ... fik bare lyst til at gå i seng igen ...


  • #346   12. mar Da min søn var 9-10 år, havde en jævnaldrende en kniv med i skolen, som han truede dem med i idrætstimen.

    Senere da han var lidt ældre blev en 14-årig kammerat stukket ihjel af en jævnaldrende fra samme bosted.

    Min søn var dybt rystet over begge situationer, og vi talte om, at vi ikke kunne forstå, hvorfor man havde en kniv med i lommen.


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #347   12. mar Det er simpelthen så forfærdeligt - og helt uforståeligt, at børn slår børn ihjel smiley

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #348   12. mar "Men når jeg får den slags sager, fylder de kæmpe meget i mit hoved."

    Det forstår jeg SÅ godt, Anne. Jeg forestiller mig en million flyvende tanker om, hvordan man kan bevise løgnene, for det kan da ikke være RIGTIGT, at mennesker kan lyve og bedrage ustraffet?
    I mange tilfælde er det desværre sådan smiley og den lede kineser, jeg kender i Farum, lyder til at lykkes med at stjæle omkring 40-50.000 kr. fra mig. LLO er INTET bevendt smiley


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #349   12. mar Jeg har meget lyst til at sende nedenstående til You Zhou - tidligere udlejer, der har snydt mig så effektivt. Er det dumt?

    PS. Jeg har også lyst til at sende et tærskehold i hendes retning, men DET er dumt smiley smiley


    profilbillede
  • #350   12. mar øv Isabelle, lykkedes det virkelig for hende ... det troede jeg i min naivitet virkelig ikke ...

  • #351   12. mar Sia og jeg har lige været en tur i hundeskoven.
    Der har jeg ikke været i mange år, for det første kunne mine maltesere komme gennem maskerne i hegnet, for det andet var der hundelort overalt, og for det tredje var brugerne nogle lidt spøjse personer, som havde store uopdragne hunde med.

    Men i dag var vi på vej til en anden grusgrav, da jeg så, at der ikke var nogen biler på hundeskovens p-plads.
    Så jeg tænkte, lad os prøve den.

    Det var ret positivt, der var langt mindre hundelort i hundeskoven end i de andre grusgrave vi plejer at gå tur i.

    Nu var vi så bare så heldige, at vi havde hele hundeskoven for os selv. Vi prøver hundeskoven igen en anden dag, så må vi se, om vi møder andre.


  • #352   12. mar Det lyder da vildt Isabel.

    Har kineserdamen fået nye lejere, og har de også problemer med damen?


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #353   12. mar Kineserdamens nye lejere er kinesere. Man snyder ikke sine egne.

  • #354   12. mar Vandt hun eller hvad?

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #355   12. mar Jeg er lige lidt forvirret i dag - for LLO har IKKE startet nogen sag, hvilket jeg simpelthen ikke forstår. Det er jo måneder siden, at jeg (bl.a. via LLO) bad om mit depositum, og kineserkonen svarede med et krav om ekstra penge. Nu siger LLO, at de ikke ANEDE, at der var et tvist???
    Så k............ har stadig 50.000 + af mine penge - og kræver ekstra. LLO er rundforvirrede - og jeg HAR desværre hørt, at man ikke kan bruge denne forening til noget.
    Men, men - jeg magter ikke at lade mig gå seriøst på at denne evige historie. Kineserkællingen må møde sin karma - og jeg må fokusere på, at det snart er forår, har fået penge tilbage i skat og andet positivt. Jeg MAGTER ikke at tænke på den lede luskede tyvagtige møgkone. Grrrrrrrrrrrrr - og SLUT, Isabelle smiley smiley smiley


  • #356   12. mar Der er flyttet en mor og hendes datter ind overfor min søn i en 2-værelses. Bare i går har min søn kontaktet politiet to gange pga husspektakler. Og hele blokken har samlet underskrifter ind for at få dem ud derfra.

    De er begge psykisk syge og de skændes, så det brager. Og datteren kaster også med ting efter sin mor. De skaber en masse uro og nervøsitet blandt områdets beboere. De kan høres langt væk.


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #357   12. mar Åh, det gør mig ondt for din søn - og de andre i nærheden af moren og datteren - som det sådan set også gør mig ondt for smiley Jeg håber, nogen kan hjælpe dem - og give dem hver sin trygge bolig.

  • #358   12. mar Datteren bor kun hos sin mor, fordi hun ingen indkomst har. Hun mener, at de bare kan give hende FP. Men kommunen vil jo minimum afkræve at få hende udredt, og det vil datteren ikke. Og ja, jeg vil også sådan ønske, at de begge fik hjælp.

  • #359   12. mar Altså Isabelle, gider/orker du ikke bede LLO starte en sag? ... uh jeg ville kæmpe med næb og klør for at få hende ned med nakken ... rent ud sagt

  • #360   12. mar Isabelle, hvorfor sætter du ikke en advokat på hende, og hvis det ikke hjælper slæber hende i retten.
    Det havde jeg gjort for lang tid siden.


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #361   12. mar Jeg bad LLO starte en sag for længe siden - og har betalt LLO, siden jeg flyttede IND i huset i Farum. Jeg er lidt meget i chok i dag over, at LLO er så vattede, vage, besynderlige i forhold til, hvad jeg betaler foreningen for.
    Jeg overvejer advokat mv. men jeg VED jo ikke, hvor meget jeg skal kunne bevise, at jeg ikke har "smadret" kineserhuset. Jeg har ikke taget billeder før og efter. Jeg er sååååååå træt af at skulle slås smiley


  • #362   12. mar Er du medlem af ældresagen eller lignende? Måske kan du få lidt juridisk rådgivning her?


  • #363   12. mar Pakken fra Vinted er landet i pakkeshoppen.

    Jeg har fået min eks til at hente den imorgen smiley


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #364   12. mar Ja. Jeg er medlem af ældresagen - men LLO er jo min juridiske rådgiver, som jeg betaler for. Dog kan det selvfølgelig godt være, at jeg skal have juridisk rådgivning i forhold til min juridiske rådgiver. Jeg ORKER sgu bare ikke rigtigt at skulle sætte nogen ind i alt det bøvl. Jeg har jo brugt mange mange timer og kræfter på det, og bildte mig ind, at jeg betalter LLO for at rådgive og handle på mine vegne. Lige nu er jeg i tvivl om, hvad jeg egentlig betaler foreningen for.
    Desværre HAVDE jeg meldt mig ind, da jeg læste på Trustpilot, at LLO er "til at lukke op og skide i" - sådan cirka. Men OK - der sidder da nogle jurister og får løn for at skrive bla bla bla til mig smiley


  • #365   12. mar du skriver du bad dem starte en sag .. hvordan på skrift eller via telefon, mener hvis det er på skrift hvordan kan de så ikke tror der er en tvist, og hvis på skrift så kan du jo vise dem hvornår ...
    synes det er en god ide at spørge i Ældresagen hvis der er gratis rådgivning, ellers er der også noget der hedder retshjælpen hvor man kan få svar på enkle spørgsmål ..

    men på den anden siden uden billeder af hvordan der så ud da du flyttede, som minimum så er det måske svært ... har du korrespondance mlm dig og hende, fx sms eller lignende om alt du bad om mens du boede der ...
    en skam du slettede dig dengang ellers havde der nærmest været en dagbog ..


  • #366   12. mar Min veninde fik vist 42.000 retur ved hjælp af LLO. Udlejer mente også, at hun nærmest skulle betale for renovering af hele lejligheden.

  • #367   12. mar Isabelle, har du ikke juridisk vejledning og hjælp i din indbosforsikring..?

  • #368   12. mar Der er ikke juridisk rådgivning i en forsikring, men derimod retshjælpsdækning. Det gode er, Isabel, at det er over 50.000 kr. Det betyder at du er ude af småsagsprocessen, og at advokater faktisk gider at tage din sag, fordi de faktisk får betaling for det. Hvis du kan skaffe ALT fra LLO, kan en advokat hurtigt sige om det er en sag der er værd at forfølge. Så søger advokaten retshjælp via forsikringen og klarer resten smiley

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #369   13. mar Det var pr telefon, Hanne.
    Jeg har desværre ikke billeder af hele huset. Jeg tog billeder af småskader rundt omkring, men jeg kan simpelthen ikke finde dem smiley
    Jeg fandt lige den liste frem, You kom med, da jeg var fraflyttet huset. Den ER altså lidt komisk. Fx vil hun have betaling for nogle græsfrø, fordi hundene havde gravet to små huller, som jeg HAVDE fyldt jord i. Diameter pr hul var cirka 15- 17 cm smiley
    Hun vil også have penge for en død hæk.

    Nu vil jeg lige afvente, hvad LLO kommer frem til og så tage den derfra mht. advokathjælp.


  • #370   13. mar Isabel - ellers er der næsten også altid mulighed for gratis retshjælp (eller ihvertfald gratis juridisk rådgivning) gennem kommunen?
    Det kunne måske faktisk også hjælpe, at kontakte landsforeningen for private udlejere. De ved jo ihvertfald alt om, hvad udlejer kan/må kræver.
    Og den dag du beslutter, at du ikke orker at kæmpe mere, så siger du til. Så tror jeg, vi er et par stykker herinde, der er klar til at støtte op, hjælpe, skrive, formulere - kort sagt - gå på barrikaderne - for dig smiley


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #371   13. mar Tusind tusind tak, Karina. Jeg må erkende, at jeg er RET træt af den sag.
    Min yngste tilbød for længe siden at banke konen smiley


  • #372   13. mar Balder bliver 7 år i dag. smiley

    profilbillede
  • #373   13. mar Tillykke med Balder smiley

  • #374   13. mar Isabel
    Det kan godt være, at det er lidt langt ude, men har du kendskab til tidligere lejere af kineserhuset?
    Der må jo næsten have været problemer tidligere også.


  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 741
    #375   13. mar Hunde igennem mere end 35 år ofte flere ad gangen og i går var første gang, jeg havde en af vores egne hunde til operation. ( Har for over 20 år siden haft en hund i omplacering som blev kastreret før den kom ud i nyt hjem).

    Vores lille Berta fik livmoderbetændelse og desværre kunne det ikke fjernes med medicin og homøopati, så der var kun en vej og det var at fjerne livmoderen. Hun har bibeholdt sine æggestokke, så hendes hormonsystem er intakt.

    Dyrlægen spurgte om jeg ville med ind til operationen og om det var i orden, at deres praktikant også deltog. Praktikanten tog billeder undervejs og på billedet er jeg ved, at komme lokalbedøvelse på æggelederne. Dyrlægen som er vores vanlige dyrlæge var som vanlig god til at forklare i detaljer hele forløbet igennem.



    profilbillede
  • #376   13. mar Jeg skal herremeget tisse, og har skulle det i snart en time, men jeg nænner ikke at vække Cujo, der ligger lige så sødt og sover... smiley

    profilbillede
  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #377   13. mar "Det kan godt være, at det er lidt langt ude, men har du kendskab til tidligere lejere af kineserhuset?"

    Jeg var første lejer. Ejerne boede selv i huset før mig. Så købte de et nyt (og større) hus to minutter væk.
    De lejede huset ud igen, kort efter at jeg var flyttet - til en kineser.


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #378   13. mar LLO sender sagen i Huslejenævnet - Isabelle Søndergaards sag. Ups. Jeg hedder ikke Søndergaard smiley smiley

  • Mikes mor
    Mikes mor Tilmeldt:
    nov 2023

    Følgere: 30 Svar: 215
    #379   13. mar Tillykke med balder smiley

  • #380   13. mar Mange tak Lise-Lotte og Mike's Mor. smiley

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #381   13. mar Tillykke med Balder - og FEDT billede (#372) smiley

  • #382   13. mar Mange tak Isabelle. En af mine venner har lavet det på computeren. smiley

    Jeg håber meget, at du får futtet kineseren af. smiley


  • #383   13. mar Min mekaniker er så sød. smiley
    Nu har han igen haft friskplukkede appelsiner med til mig. smiley
    Friskplukket i går af hans eget træ
    De smager pragtfuld, meget bedre end dem vi køber i butikkerne. smiley


    profilbillede
  • #384   13. mar så er pakken fra Vinted kommet smiley

    profilbillede
  • #385   13. mar med tegninger og klistermærker på smiley

    profilbillede
  • #386   13. mar Billeder af indholdet kan findes i billede-tråden smiley

    https://www.hundegalleri.dk/forum/off-topic/1354446-billede_traaden_4


  • #387   13. mar Min chef har haft en alvorlig samtale med mig i dag, og beordret mig en ugentlig hjemmearbejdsdag. Jeg forsøgte at stritte imod, men det er jo nu engang hende der bestemmer. I bilen på vej hjem, kunne jeg pludselig mærke sådan en sær ro.

    Jeg har nok gået nogle uger og skubbet nogle stresssymptomer lidt væk, men min chef (som har kendt mig i 10 år) havde spottet det. Og nu, hvor der er en plan som kan give mig RO til at få lavet en masse arbejde uden forstyrrelser, er jeg helt lettet smiley

    Pludselig kan jeg overskue de kæmpe sager, der venter forude. Og kan mærke at min overvældende træthed allerede letter lidt smiley


  • #388   13. mar Hvor er det fantastisk med sådan en chef smiley

  • #389   13. mar det er så godt med gode chefer ... jeg synes jeg har været privilegeret jeg startede med fritidsjob som 14 årig, så har været på arbejdsmarkedet i 50 år, jeg har kun mødt en virkelig ringe chef, hun nåede desværre så at ødelægge meget før hun fik et tilbud hun ikke kunne sige nej til som hun sagde, vi andre vidste hun blev fjernet .. men ja kvinden ejede ikke selvindsigt så det undrede os ikke ..

    Gad vide hvad ligestillingen i militærtjeneste kommer til at betyde og hvordan det kommer til at forløbe ... jeg kan godt forestille mig det vil give nogle udfordringer blandt bestemte grupper i DK ... fx de ikke etnisk danske piger der stadig er underlagt en del social styring hvordan vil de få de familier til at sende deres piger til "session"


  • #390   13. mar Ja, jeg er meget priviligeret smiley Vi kan være uenige, og skændes så det brager, men når det kommer til de helt vigtige ting, så er der ingen slinger i valsen.

  • #391   13. mar Uh, min hund er gået i løbetid. Hun skulle egentlig være gået i løbetid for 7-10 dage siden (ikke at hun har en cyklus, sådan rigtigt), men jeg joker med at hun ventede på at hendes elskede Topsie kom hjem fra ferie i søndags, og nu er hun igang.

    Det betyder så, at hun givetvis er højløbsk om 11 dage, når vi skal til vores første rigtige konkurrence smiley Så hvis alt går i ged på dagen, giver jeg bare løbetiden skylden smiley


  • #392   14. mar Emmily havde et mikroskopisk "fnug" mellem øjnene her efter morgenturen, det var årets første flåt.

    Nu spørger jeg så mig selv, hvorfor jeg har anskaffet mig en sort hund smiley

    Det er jo nemt at spotte flåter på Emmily, som er hvid, men hvad Sia?

    Teoretisk må Sia jo få mindst lige så mange flåter, som Emmily - hvis ikke flere, da Sia er meget mere ude.

    Jeg håber bare, at Credelio virker, som det skal. Begge hunde startede op på det den 1. marts.


  • #393   14. mar Det skal nok blive sjovt Anne smiley

  • #394   14. mar Jeg forstår ikke menneskeheden. Tænk at fælde træer "for sjov" i håb om, at nogen kommer til skade ved det. smiley

  • #395   14. mar Susanne, det er så crazy smiley

    Jeg HÅBER at anklagemyndigheden fastholder drabs-sigtelsen og går efter at anvende den sjældneste form for forsæt (dolus eventualis), som der er meget, meget lidt praksis på, men som er oplagt i denne sag smiley


  • #396   14. mar Anne, det håber jeg godt nok også.

  • #397   14. mar @387: Dejligt med en chef der ikke bare siger at de bekymrer sig om medarbejdernes ve og vel. Men rent faktisk gør det. Sådan en chef har jeg også fået, da jeg fik ny chef for ca 6 mdr siden. Det er så dejligt at man rent faktisk kan gå til hende og sige at 'der er alt for meget på mit bord lige nu' og så fjerner hun faktisk noget af det. Istedet for som min tidligere at sige 'så må du prioriterer'.
    Hun har også givet mig en forfremmelse i torsdags. Den var dælme dejlig at slutte ugen på smiley


  • #398   14. mar # 392
    Lise Lotte, jeg havde altid en af de der klister fnugruller til at ligge i bilen, og så blev hunden "rullet" over inden den kom op i bilen.
    Det tog faktisk en del flåter inden de fik gravet sig ned i pelsen.


  • #399   14. mar Tak Anni, det var da en god ide smiley

    De sidste 3 dage har vi været I hundeskoven (tidligere grusgrav), og Sia nyder at piske frem og tilbage. Håber, at vi en dag møder nogle søde hunde og ejere, indtil videre har vi haft området for os selv smiley


  • #400   14. mar MenstruEllie er totalt madfikseret, så det skal udnyttes til et af de ekstra sjove spor i dag smiley

    Og så kan vi gå tur væk fra nabolaget, så stakkels lille Topsie ikke bliver lokket af af sit livs udkårne smiley


  • #401   14. mar Fedeste one-liner fra foredrag i går:
    "Hunde, der er opdragelses-resistent, har generelt et alt for højt serviceniveau fra ejeren" smiley


  • #402   14. mar hvorfor nægter folk der har dræbt altid drab smiley ... de må for hulen da stå ved havd de har gjort ... kan faktisk ikke forstå nærmest ingen har så dårlig samvittighed at de erkender drab når det er det ...

  • #403   14. mar Det kan være de "bare" troede den ville lave trafikprop og ikke drab?

  • #404   14. mar -man skal sgu da være en helt speciel slags dum hvis man ikke kan regne ud at hvis et træ lander ovenpå en person -så er der en overhængende risiko for de dør...

    Eller hvis man kvæler og slår og slår med en mursten så er det samme...



  • #405   14. mar Anne - MenstruEllie den var sgu god smiley Nu har jeg et nyt navn til Umi: hun hedder i øjeblikket MenstrUmi smiley smiley

    Selvom løbetiden meget gerne må overstås hurtigt igen, for det er godt nok besværligt. Jeg er lidt spændt på, hvordan det bliver når hun skal steriliseres. Med den lille mængde mad hun får (60-70 gram om dagen) og så med risikoen for at tage på som steriliseret tæve.. så skal jeg godt nok til at holde hånd i hanke med det smiley


  • #406   14. mar Hvis i har MenstueEllie og MenstrUmi... så har jeg SnipSnapSMaggie! smiley smiley

  • #407   14. mar Ja, det er klart en fordel med en hund, der gerne æder 300-400 g råt/vådt om morgenen, og det halve i tørt om aftenen. Men heldigvis er hendes løbetider helt uproblematiske, og jeg er pjattet med hvor nem en intakt tæves pels er smiley Bella fældede nærmest ikke de sidste år, og pelsen skulle trækkes af. Dorits pels er kun marginalt mere besværlig end Ellies, men jeg er stadig pjattet med konceptet med at Ellie bare fælder ALT på en uge, og så er det overstået smiley

  • #408   14. mar jeg har MensOda ... heldigvis snart MensOverOda

  • #410   15. mar Så er ligestilling kommet ind i Landmand søger kærlighed smiley 3 kvinder og 3 mænd denne gang smiley

    Den ene mand er en gammel kending Svend smiley


  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 741
    #412   15. mar Jeg er imponeret, synes operationssåret hos lille Berta ser super godt ud.
    Opereret tirsdag og i dag, ser det sådan ud smiley


    profilbillede
  • #413   15. mar Anne - ja det lyder jo rimelig dejligt.. hund i fældeperiode er da noget man kan blive sindssyg af mindst 15 gange om dagen smiley
    Heldigvis er Umis løbetider også fuldstændig uproblematiske, og jeg kan ikke mærke på hende at hun er i løbetid bortset fra at hun slikker sig. Men siden vi er flyttet ind hos en intakt hanhund, så er det nødvendigt der sker et eller andet i hvert fald..

    Og jeg må indrømme, selvom jeg er lidt nervøs for operationen og det Umi skal igennem, så glæder jeg mig også til at vi fx kan løbe agility indendørs uanset hvad - for løbetidsbukser det gider hun jo bestemt ikke bevæge sig i smiley


  • #414   15. mar Jeg hører en lydbog, hvor nogen spiser lagkage. Jeg har ikke fået lagkage i …….. 3 år, tror jeg. Så jeg fik SYGT meget lyst til lagkage. Min Brugs er heldigvis velassorteret, og de havde glutenfri lagkagebunde smiley

    Men altså, jeg kan så konstatere, at lagkage er MEGET mere lækkert i tanken, end den er i praksis smiley Men så kan jeg måske nære mig de næste 3 år smiley


  • #415   15. mar Har I andre egentlig oplevet, at I skal give mindre mad eller mere motion, med steriliserede tæver?
    Altså jeg tænker bare, det er dælme ikke meget mad hun får i forvejen, og hvis jeg så skal skære ned... men jeg er måske også af den holdning af bestemte fodervarianter til steriliserede hunde er noget fis - eller hvad? Virker det reelt godt?

    Uha, det er (bliver) en helt ny verden med en steriliseret tæve lige pludselig smiley (og ja, jeg krydser MEGET fingre for at hendes pels ikke bliver helt puffet eller træls.... den er så fin som den er!)


  • #416   15. mar Ej ej nej - lagkage er SYGT godt i praksis også smiley smiley især othello-lagkage!!

  • #417   15. mar Coco bliver 11år d.24/4 og har været steriliseret siden hun var 2,5år, hun har stort set altid fået den samme mængde. Der har været perioder hvor vi lige skulle lidt ned i vægt, fordi jeg bliver for rundhåndet med alt det andet smiley Men det har været derfor og ikke pga sterilisationen.
    Coco er meget energisk stadig, og hopper, løber og springer rundt, så hun forbrænder foderet som altid:)


  • CM
    CM Tilmeldt:
    sep 2020

    Følgere: 6 Emner: 30 Svar: 741
    #418   15. mar Berta er min første tæve, der er blevet steriliseret. Hun har bibeholdt begge æggestokke og har kun fået fjernet livmoderen, så hun vil fortsat blive hormonelt påvirket som altid, men ingen blødning. Stofskiftet vil arbejde som vanligt og dermed burde, der ikke være forandringer i hvordan hun skal fodres. Hun bliver 8 år til august.

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #419   15. mar Jeg måtte skrue ned for fodermængden, da først Lina og siden Kela blev steriliseret.
    Min oplevelse var, at foder til steriliserede tæver ikke virkede - altså de skulle stadig have mindre portioner for at holde vægten, og så kunne jeg jo ligeså godt give dem, hvad de plejede at få.


  • #420   15. mar Da Balder blev kunstig kastreret, måtte vi skære meget kraftig ned på fodermængden. Han tog meget på.

  • #421   15. mar Anne - Årh nu har jeg helt lyst til at lave en Brø' tårte smiley

  • #422   15. mar Åhhh brød tort, jeg elsker dem.
    Så mange år siden jeg har fået sådan en eller en lagkage.
    Tror også, at jeg skal lave en lagkage i morgen
    smiley


  • #423   15. mar Anni - Jeg lavede den hvert år i starten jeg var sammen med min eks og selvfølgelig var der brø' tårte til mit barns dåb smiley

    Selv fynboerne kunne lide dem smiley


  • #424   15. mar Jeg skal lave denne i morgen, ikke helt lagkage, men virkelig lækker, én af mine yndlingskager. smiley



    profilbillede
  • #425   15. mar @ Fünke, jeg har skåret ned i det normale foder, sådan varierende 10-20%, har fulgt dem og mængden af motion, så det har ikke været en fast % del ... men synes jeg de blev for runde skar jeg ned i foder, og så fik det lidt mere fx gulerod eller æble som snacks ...

  • #426   15. mar øj hvor får man lyst til noget kage med godt creme, frugt og koldt flødeskum ..

    har haft besøg af gl kolleger i dag, vi var et par stk der var enige om hvor meget vi savner tiden hvor nedrustning var The Shit ... hvornår kommer der et par ledere der tager teten og får verden tilbage på sporet, det kan kun gå for langsomt ...


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #427   15. mar Jeg finder det urimeligt at tale om lækre kager - og VÆRRE at vise sådan et billede, når jeg igen igen skal tabe mig smiley
    smiley smiley

    PS. Og jeg har lovet hundeluftevennerne, at jeg en dag bager fragilité. DET glæder jeg mig til smiley


  • #428   15. mar Isabelle, jeg burde bestemt heller ikke mæske mig i sådan en kage, men vi får gæster og så feder det ikke...har jeg hørt. smiley

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #429   15. mar GODT, at jeg får gæster til påske smiley

  • #430   15. mar Seriøst, jeg var ved at kaste op da jeg kørte til træning. Nu har jeg bragende hovedpine! Og det er uden tvivl en lagkage-overdosis smiley

    Jeg plejer at bare en mandelbund, hvor der lægges en mascarponecreme på og pyntes med friske bær. Dén er lækker!!!! Og giver ikke tømmermænd smiley


    profilbillede
  • #431   15. mar #430 ... Anne .... Det var vel heller ikke nødvendigt at spise/æde HELE lagkagen ? smiley smiley


    profilbillede
  • #432   15. mar Jeg har sgu da kun spist det halve smiley smiley

    Og glutenfri lagkagebunde er små, kun 18 cm. Så i virkeligheden er det nærmere en kvart smiley


  • #433   16. mar Tak for svar fra jer med steriliserede tæver - jeg må jo bare tage det, som det kommer. Men nogle gange ville det være lidt lettere, hvis det var en stor hund, man bedre kunne skære mængden ned på smiley Lige nu får hun jo nærmest hvad der svarer til en hel dagsration bare vi skal ud at træne smiley

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #434   16. mar Jamen så kan hun da bare få sin mad, når I træner, Fünke smiley

  • #435   16. mar @ Fünke .. ihvertfald hellere mindre af et godt foder end de der light produkter, jeg tror ikke på dem .. og så find noget ikke kalorietungt at snacke med, måske specielt i starten hvor hun skal vænnes til en mindre mængde mad ... træner I meget eller øger i perioder gåture så kan det sagtens være hun skal have samme mængde som i dag ...
    Jeg ved godt når man står overfor noget man ikke lige har prøvet før så tænker man lige over der, men jeg synes hvis ellers man har en føling med hunden og ved hvor den ligger godt vægtmæssigt så er det ikke svært, og tager man en "nåe nu er der da vist lidt mere end godt er" hurtigt, så er det ikke et problem.. lidt ned i kost og op i ture så regulerer det sig hurtigt på 1-2 uger max er min erfaring .... det er jo klart at lader man stå til en periode så er det hårdere at komme af med igen .... Det er HELT som med os mennesker smiley


  • #436   16. mar Jeg må konstaterer at lightfoder har virket på Hera. Sidst jeg købte foder havde de ikke lightudgaven, så jeg købte den almindelige, og selv om jeg har skåret ned på mængden (og på snacks), så har Hera alligevel taget på.

  • #437   16. mar Coco får også et low fat produkt på hendes gamle dage, hun kan slet ikke tåle dem med fedt nu, hun får ræsermave... men det er først her efter hun blev 10, før det har hun fået diverse Essentialsfodertyper stort set altid uden problemer:)

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #438   16. mar Man må nok stille og roligt konstatere, at forskellige hunde reagerer forskelligt på diverse slags foder - ligesom mennesker smiley

  • #439   16. mar Elsker øjebliksbilleder fra børnehaven smiley


    profilbillede
  • #440   17. mar #438 Isabelle: ja, der er vist ikke så meget andet at gøre end at konkludere det - og så bare tage problemerne og løsningen når/hvis de opstår smiley

  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #441   17. mar Jeg har købt 20 kg frosne kalkunhalse til hundene - og kan konstatere, at Vilma ikke kan tåle kalkunhalse. De bliver brækket op to minutter efter indtagelse.
    SMART at købe 20 kg - eller måske ikke smiley


  • #442   17. mar Isabel; har Vilma fået en større portion på en gang? Hvis ja, så prøv med en mindre portion. Måske skal Vilma bare vænne sig til kalkunhalsene.

  • #443   17. mar Mennesker er sære!!!

    Jeg er i en fb-gruppe, hvor folk kan stille spørgsmål til jurister og advokater. Der er meget klare regler for brugerne, herunder at de ikke må kontakte os på messenger. Hver gang jeg skriver et svar, som i hver eneste gang, er der nogen der enten skriver på messenger eller anmoder om venskab smiley

    Enkelte gange har jeg svaret på messenger, at folk ikke skal skrive privat, og så bliver de skide sure smiley Én skrev, at han da i hvert fald ikke ville anbefale mig til andre, og jeg svarede, at jeg lever af at tvangsfjerne børn, så at jeg næppe bliver anbefalet af særlig mange smiley


  • Isabelle
    Isabelle Tilmeldt:
    okt 2023

    Følgere: 49 Emner: 12 Svar: 1.555
    #444   17. mar Det vil jeg da prøve, Lise-Lotte - og det giver faktisk god mening, fordi Vilma er så vældigt forslugen.
    Tak for tip smiley



  • MC
    MC Tilmeldt:
    dec 2010

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 45
    #445   17. mar Isabel, jeg havde lidt samme oplevelse i går. Jeg har købt prøvepakker på barf hjem til mine hunde, som jeg serverede lidt af i går i nogle slowfeedere. 5 min efter indtagelse kastede min ene hund det hele op igen smiley Og han havde endda spist ret langsomt - både fordi det jo var serveret i slowfeeder, men også fordi han var ret skeptisk over det mærkelige mad.
    Måske jeg også bare skal prøve igen, med endnu mindre portion smiley


  • #446   17. mar Balder var åbenbart meget sulten i går lige inden hans aftensmad. smiley
    Han stod og sugende maven helt ind og så ynkelig ud. smiley


  • #447   17. mar Tog på udstilling og kom hjem med en blød seng til pensionisten

    profilbillede
  • #448   17. mar En bemærkning

    Jeg er nok fagskadet men tand operationer er fandeme dyre og alt for mange katte vader rundt og mistrives med dårlige tænder

    Man VED der er en arvelighed i det

    Alligevel så jeg i dag på udstillingen ikke en eneste dommer kigge en kat i munden

    Det undrede mig.

    Sind virkede også sekundært



  • #449   17. mar smiley

    profilbillede
  • #450   17. mar Lens, nok fordi dyrlægekontrollen længe havde kigget katten i munden. Mine blev tjekket i går. Men fremover risikere vi, at der kun vil være stikprøvekontrol, som der er i alle andre lande.

  • #451   17. mar Lens - Det gør det ikke medmindre man beder om det. De har ikke tid til det helt store tjek

  • #453   17. mar Frk. Jensen, det er slet ikke dommernes opgave men dyrlægens. smiley

    Men to af vores dommere så faktisk også kattene i munden. De må gerne, men de behøver ikke.


  • #454   17. mar Lens, hvor er hun smuk smiley

  • #455   18. mar Tak Anni hun er 15 år om lidt smiley

    Sådan som racer døjer med dårlige tænder burde det være en del af vurderingen på scenen synes jeg

    Og et større fokus område fra opdrættere.

    Mine katte fra Rodam døde som 13 årige med alle deres tænder for ved hendes mco var det et fokus

    Farve store ører og størrelse var sekundært

    Dyrlægekontrollen - hvornår har I oplevet en kat med dårlige tænder blive afvist? Eller en perser med for flad næse?

    Jeg har aldrig oplevet det.


  • #456   18. mar Altså perseren skal jo have flad næse i følge standarden.

    Men jeg gar været tæt på at min Europé ikke kom ind, fordi hun havde noget med tænderne, det var dog ikke så alvorligt, og opdrætter (Susanne Wehnert) bad nemlig om det blev tjekket ekstra grundigt.

    Jeg kan ikke huske hvad det var, men det var ikke noget alvorligt og katten fik heller ikke fjernet tænder ..

    Jeg tænker at så længe katten ikke er syg og ikke har lopper/loppeæg, så kommer de igennem


  • #457   18. mar Ha, ha, i lørdags mødte vi så nogle søde hunde i hundeskoven smiley

    Da Sia og jeg ankom, var der ikke andre i hundeskoven. Vi gik ind, og Sia afleverede en god portion l..., jeg samlede op, og gik tilbage til skraldespanden ved indgangen, da jeg ikke gad slæbe rundt på en pose l...
    Der kom så en bil med to unge fyre og deres hunde.
    Jeg kunne ikke lige se Sia, så jeg gættede på, at hun var fortsat den vej, som vi plejer at gå. Jeg undrede mig dog noget over, at jeg stadig ikke kunne se hende.
    Da jeg kom til den første låge (hundeskoven går rundt om en sø, og er opdelt) var der stadig ingen Sia, så jeg måtte retur til indgangen.

    Sia havde bare fundet nogle nye venner smiley

    Jeg undskyldte mange gange, men de to unge fyre syntes, at Sia var så sød og kærlig, og rigtig god til at lege hundeleg smiley

    I går til hvalpetræning, var jeg helt til grin. Sia magter ikke at høre efter, når der er søde mennesker og potentielle legekammerater på banen smiley
    Til gengæld får hun stor ros for sine sociale kompetencer og fantastiske hundesprog.

    Sia udsender kraftige signaler om at hun er helt klar til nus og leg - hele tiden smiley

    Jeg må arbejde noget mere på at få kontrol over min hund. Det gør dog ikke sagen nemmere, at alle mennesker får "sjove" stemmer, når de møder Sia smiley

    Jeg vil så også lige sige, at jeg synes, at det er lidt underligt, at nogle mennesker lægger deres løbetur ind gennem hundeskoven.
    Det er et stort område med mange tidligere grusgrave, som nu er omdannet til rekreative områder, så der mangler ikke steder, hvor man kan løbe.


  • #458   18. mar Jeg begyndte på en 6-ugers-online-bootcamp i torsdag, men grundet lidt for mange aftaler i kalenderen og en del bøvl med teknikken, kom jeg først for alvor i gang i går.
    Jeg forsøgte at lære trinene til "Nutbush Citylimit" OG at kunne udføre dem med den afsindige hastighed, som musikken kræver.
    Hold nu kæft det var sjovt - og hold nu kæft hvor har jeg ondt mange underlige steder i dag smiley


  • #459   18. mar Frk. Jensen, nu skriver Lens jo altså, at det gælder persere med FOR flad næse, ikke flad næse generelt...

Kommentér på:
Snak videre - 33

Annonce