841 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Alene hjemme problemer efter ferie Alene hjemme problemer efter ferie

Hej Alle! Jeg har en “hvalp” på 10 måneder som snart skal passes i 1 uge imens min kæreste og jeg rejser på ferie. Han skal passes hos mine forældre, hvor han har været mange gange og overnattet et par gange før.
Min bekymring går på om en hund godt kan glemme de ting de har lært (særligt omkring alene hjemme træning), når man rejser fra dem i en uge? Han har ingen problemer med alene hjemme og har heller aldrig haft det, men jeg er så bekymret for om det kunne skabe problemer, at han pludselig skal passes i en uge og så komme hjem og være alene igen??
Håber nogle har nogle gode råd eller erfaringer!!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Køkkenamatur er løst 800 kr.
  • Vandhane skiftes 750 kr.
  • vinduespusning 800 kr.
  • Samle gyngestativ 630 kr.
  • Hænge badeværelsesspejl og soveværelsesspejl op og ophængning af loftslampe ikøkken 850 kr.
  • Græsslåning naturgrund 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Alene hjemme problemer efter ferie
  • #1   1. jul 2024 Jeg har aldrig oplevet "tilbagefald" eller forværring i adfærd pga. pasning i ferier. Måske lige med undtagelse af, at hundene konsekvent har lært at tigge, når de blev passet hos mine forældre smiley

• #2   1. jul 2024 Lad være med at tage sorgerne på forskud smiley skulle der være lidt når du kommer hjem er det bare at rette op smiley

• #3   1. jul 2024 Jeg har oplevet problemer med en unghund efter en periode hjemme, altså hvor rytmen med alenetid var brudt.
    Men uanset hvad, er det meget normalt med tilbageskridt i den alder. De udvikler sig og ændrer sig i spring. De kan få svært ved noget, de tidligere godt kunne, og omvendt.
    Så hav tid til evt at skulle træne lidt igen, før hunden efterlades maxtid efter en ferie, for at være på den sikre side.

• #4   2. jul 2024 Min hund som bliver 11 i år, han "glemmer" hvordan han er alene hjemme, hvis jeg har været hjemme i flere dage i træk smiley

Kommentér på:
Alene hjemme problemer efter ferie

Annonce