{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
815 visninger | Oprettet:

Hygge tråden for i dag :-) {{forumTopicSubject}}

Hejsa alle...

Kan vi så få noget hygge, og noget sjov her på siden!
Bære du på den bedste vitighed, eller har du en sjov hændelse du gerne vil dele eller noget helt helt andet? Så del det med os andre her, hvis bare det er ''godt'' smiley
He he, nu når vi snakker om sjove hændelser...
Jeg ved ikke om dette er så sjovt, for jeg blev sgu bange, men kan dog godt grine over det nu *SS* For et lille års tid siden, skulle jeg med de andre konfirmanter til KBH. Vi havde en kanon dejlig dag, men på køre turen hjem(vi kørte med tog), skulle jeg sådan tisse. Så jeg gik selvfølgelig på toilet, og jeg fik da også lavet det jeg skulle *GG*... Men da jeg var færdig (glemte forresten at vaske hænder, hvis det er interresant?) gik jeg hen til døren, og åbnede den, eller det vil sige det var det jeg ville gøre. Men døren ville ikke åbne!!!! jeg havde låst op, men døren var åbenbart gået i baglås. Jeg kan godt love for at jeg gik i panik (hader små lukkede rum) så jeg råbte og skreg!! Selvfølgelig hørte konfirmanterne og præsten mig ikke, de sag helt nede i den anden ende af toget - men det var der tilgengæld en fuld mand som stod og ventede på at jeg skulle blive færdig der gjorde... Han skreg til mig ''Kan du ikke komme ud!!??'' jo da det er derfor jeg står og råber efter hjælp, det skyldes skam bare at jeg mangler toilet papir, tænkte jeg. Men jeg skreg tilbage: ''Nej jeg kan ikke...'' så sagde han sgu: ''Okey, så må du jo vente til at din mor kommer og åbner...'' Jamen tak da!!! He he, han var vist lidt væk fra verden... Heldigvis ville skæbnen den, at præsten kom, da han ikke kunne forstå at jeg kunne være så længe på toilet, og han hentede sådan en tog-dims*SS* der arbejder på toget, og han låste mig ud. Selvom jeg lige havde været på toilet, kan jeg godt love jer for at jeg var ved at tisse i bukserne... *SS*

Puha, min ''lille'' historie, blev vist lang...

Har I ikke en??

VH
Steffen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hygge tråden for i dag :-)
Kommentér på:
Hygge tråden for i dag :-)

Annonce