{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

foder {{forumTopicSubject}}

nu har der været så mange emner om hvad det rigtige foder er, for at hunden kan trives godt... Nogen hælder til barf andre til det dyre og gode tørfoder....

Har faktisk aldrig set nogen herinde, der fodre med billig foder, er det fordi folk ikke vil indrømme det eller er her ingen der gør??
Der må være nogen, aftersom der bliver solgt så meget af det....

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  foder
  • #2   22. nov 2007 Måske der ikke er så mange, som er oprettet herinde der fodrer med det?

Jeg plejer at skifte mellem Royal canin og Olivers..

• #3   22. nov 2007 Vi sælger meget af både COOP XTRA Kattemad og det til hund. ( superbrugsen hvor jeg er)
    Min holdning er, at pris og kvali hører sammen, derfor kunne jeg aldrig finde på at købe det.
    Om det så er et ok foder, det er så noget andet :)))

• #4   22. nov 2007 Jeg gør.. :)) Altså bruger billig foder.. Det er det der fungerer bedst for os og hundene bedst ka li.. Corgi blir barfet, men de andre var ik meget for det rå stads og fik dårlige maver af det..

• #5   22. nov 2007 Jeg bruger godt nok specifik men jeg syntes ikke det er så dyrt lidt over 200 for 7,5kg men nej jeg bruger ikke det fra brugsen, men kender da flere der gør.

• #6   22. nov 2007 Jeg havde overvejet det meget kraftigt, men faldt så over olivers. Kan rigtig godt lide deres koncept så jeg bestilte derfra. Ligenu fodrer vi dog med hills. Men det er fordi det er det hun har fået der hvor hun kommer fra og vi kunne ikke få mindre end 3kg da vi var ude at købe. smiley

• #7   22. nov 2007 men, det skal siges, at vi har prøvet at give katten billigt fder, f.eks Møllerens eller noget fra Bilka.
    Han var sulten KONSTANT. Med Olivers er der aldrig noget, og han får morgen og aften, og aldrig har han set så godt ud smiley

• #8   22. nov 2007 Jeg lægger ikke skjul på, at vi fodrer med Henne Pet Food. Det er ikke det allerbilligste, men det er vel ca. halv pris af det, vi købte hos dyrlægen til at starte med. Vi får ca. det samme for pengene, for hundene trives godt på det.

• #9   22. nov 2007 nillergøjen>> Der er jeg uenig med dig, det med hyppigere besøg... Mine svigerforælders gamle hund, blev stadig 18, og fungerede i bedste velgående, og ikke andre besøg hos dyrlægen end de normale vacc.....

Jeg fodre også med billig.... Buffy er 6, hun har kun været til dyrlægen med alm vacc....

• #10   22. nov 2007 og med billig menes der, nonames, fra lidl, bilka osv...

• #11   22. nov 2007 Uni - det er nok en smags sag smiley
    Jeg dømmer ingen som foder billigt, og ingen der ikke foder med det samme som mig :))
    Jeg har bare mest tillid til Olivers end f.eks COOP XTRA mærket i coop butikkerne... :))
    Vores mad holder også ca 5-6 mdr. for 15 kg foder. Hvor imod, katten tit skulle have ny pose, fordi han spiste og spiste.

• #12   22. nov 2007 Jeg foder med eukanuba, det fungere fint. Der var halv pris på det sidst jeg købte foder, så jeg købte et ordenligt lager. Hold øje med tilbudene, så er det faktisk ikke så dyrt, at foder med noget ordenligt. Mine hunde kan ikke tåle det billige, så får de dårlig mave og fælder utoligt meget. Men kender da flere som bruger det, og de må jo ikke have nogle problemer med det.

• #13   22. nov 2007 men har der ikke også været noget i kontant engang, hvor det kom frem at noget af det billige, faktisk er ligeså godt som det dyre??

• #14   22. nov 2007 Jo, det er rigtigt, Uni... der var en udsendelse. I dag er kravene til indholdet jo højt, så uanset producent, så er der nogle krav til foderets lødighed, så man kan ikke sælge hvad som helst.

• #16   22. nov 2007 Nillegøjen - Jeps, for mig handler det også om tillid til produktet smiley

• #17   22. nov 2007 og dvs. jeg mistede tilliden til eukanuba da jeg læste noget skidt om dem. Og skiftede til Olivers..... håber aldrig jeg hører dårligt om dem *G* Så brister tilliden i hvertfald

• #18   22. nov 2007 Nemlig Bodil smiley

• #19   22. nov 2007 UNI D=Jo der var vist noget i kontant engang, det er rigtigt nok. Jeg har ikke selv set det, med har hørt om det.

• #20   22. nov 2007 vores gamle han hund på 12 får det billige fra lidll det er det eneste han kan tage på af for ellers taber han sig og dyan får det samme for hun begønte osse at tabe sig og hun er blevet krid hvid af det og vi har ikke besøgt dr. dyr mere end denene gang om året til vac

• #21   22. nov 2007 mine får også det fra lidl...... Det er det de kan li... Har faktisk prøvet royal, men det ville de ikk ha

• #22   22. nov 2007 vi har prøvet 10 forskelige produkter og prisen har ikke noget at sige.
    vi har prøve royal scæffern der blev hun gul af og 4 forskellige fra dr dyr og oliver, specifik, eukanuba og to ander som de ikke kan li

• #24   22. nov 2007 Bodil
    Gir dig ret i det du siger, og når det gælder hundemad såvel som menneskemad, du får hvad du betaler for, sådan er det med alt stort set

• #25   22. nov 2007 faktum er, at mine forældres amerikanske bulldog normalt besørger cc 2 gange om dagen(han får eukanuba) på et tidspunkt prøvede de tørfoder(vist nok fra aldi) og i den periode sked den arme hund ca dobbelt så meget, og meget tyndere, så for hans vedkommende er det ikke det billige der er lykken i hvert fald.. vores egen boxer får royal canin, og det er han rigtig glad for, og han vokser helt korrekt, uden nogen problemer.. vi startede med eukanuba, men hans mad glæde steg markant med canin, så der er altså også forskel på de dyre mærker, i hvert fald ifølge leo:) jeg har hørt at hunden optager meget mere af det dyre foder kontra de 5kg til 30kr i aldi eller andet.. for mit eget vedkommende har jeg i hvert fald tillid til vores foder, og hunden nyder det, og vokser som han skal uden skavanker, så må det jo være godt?

• #26   22. nov 2007 Li som det er med elektronik, tøj osv tror jeg os det er det samme med foder.. At i mange tilfælde giver du altså også penge for navnet.. Dermed ik være sagt at det ik er bedre end meget andet.. Men jeg tror os noget af det billigere foder er godt.. Så længe man kigger på hva der er i.. For selvfølgelig er det da tit fyldt med alverdens affaldsstoffer, men det er bestemt ik alt det billige foder der er..

• #27   22. nov 2007 jeg fodrede min gamle hund med endten sportmans pride eller eukanuba da jeg havde forsøgt med det billige og det ikke var et hit da hunden hele tiden var sulten og hele tiden skulle sk*** og den ikke kunne holde sin vægt

men så købte jeg det lidt dyre og det endte med at spare penge da jeg ikke skulle give så meget og hunden fik det bedre

der er for meget aske i det alt for billige foder det er ok lige at give når man render tør søndag aften oh ikke kan få andet men ellers ikke efter min mening

• #28   22. nov 2007 Fakta er mine fungere godt på det billige fra lidl, og de skider altså også kun 1-2 gange om 1-2 gange om dagen. De er fuld med energi, og fungere som de skal... Så hvorfor skulle jeg købe andet der er dyrer???.... Er også fuldt ud overbevist om at når man køber det dyre foder, køber man til dels også navnet..... Ikke fordi jeg siger, at det ikke er bedre.. MEN tror stadig på at noget af det billige kan være lige så godt!!!

• #29   22. nov 2007 Før jeg fik mine hunde blev Monique fodret med pedigree, ikke godt.
    Blackie blev fodret med Lidl's, ikke godt.

Mine forældres rotte fik brugsens før hun kom til os, ikke godt.
    Deres lab (fra internat) fik royal canin, ikke godt.

Jeg vil ikke give mine hunde noget hvor hovedparten af foderet er biprodukter (altså affald) og korn, det har ikke hjemme i en hundemave efter min mening.

Jeg kunne også overleve på pommes frites og burger, men kroppen har ikke skide godt af det, mine dyr skal heller ikke leve af junk.

Jeg er ligeglad med om foderet koster 10 kr kiloet eller 50 kr kiloet, det skal være et kvalitetsfoder og mine hunde skal trives på det.

• #30   22. nov 2007 Hej jeg giver mine hunde Flatazor, som er en blandning mellem, kalkon, and, kylling og norsk dybhavsfisk.
    Mine hunde har en rigtig flot skinnende pæls, og det som kommer ud af dem er minimalt+ de er meget glade for sin mad.
    Det er mit mål på at det er et godt foder.
    www.zoa.dk
    Man får også fodret kørt til døren!! Det er kanon synes jeg.

• #32   23. nov 2007 Hej Pia
    Jeg mener at det ikke indgår havre, hvede, byg, kalkon, kylling og svin i langt de fleste lam og risprodukter.
    Jo muligvis at det er tilsat kyllingfedtstoffer i lam og ris...men det er det vel også i Arions lam og ris ...eller ?

• #34   23. nov 2007 Hej Pia

Ja men hvad for slags fedststoffer indholder så Arion...fordi det kan du nemlig ikke læse dig til, da det kun står olie og fedt ....

• #36   1. jan 2008 Jeg synes ikke, at man kan bruge diverse test og know-how fra andre kloge mennesker (læger osv.). Da man jo ikke kan generalisere hunde. Min veninde køber det billigste foder i rema og supplere med resterne fra samme aften (hvilket jeg ikke helt synes om, men det er ikke det vi snakker om), men hendes hund trives fint med det foder han får. Freia, min hund kan ikke fordrage Olivers, hvilket er et ok mærke. Pedigree spiser hun som slik, hvilket jeg ikke kan lide.. Men Hill's, ja det er en anden ting, det er foder som vi begge trives med :). Og det er sådan det skal være. Mærket har for mig ingen betydning, så længe vi begge er tilfredse med resultatet.

Kommentér på:
foder

Annonce