{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
828 visninger | Oprettet:

Forsvundet schæferhund {{forumTopicSubject}}

Denne mail er tikket ind i min mailboks angående en hund fra min kreds...

Jeg har telefonnummer og navn på ejeren, så kontakt mig, hvis du har set eller hørt noget om Endie....
____________________________________________

Kære venner, bekendte og officielle kontakter



Min hund Endie er forsvundet fra sit hjem ”Hellerup” ved Herrested/Ringe natten den 1.12. Min mand ville gå en tur med den, inden han skulle sove. Idet han åbnede kælderdøren forsvandt den som et lyn. Den havde formentlig fået færd af noget meget interessant. Hunden er en glad, nysgerrig, tillidsfuld og lydig. Den er veltrænet og bla. andet kåret som politihund i Odense Politihundeforening. Hvis den skulle være skadet, kan den dog måske være bidsk, hvis man ikke kender den. Fraset ganske korte perioder (15-30) min., har den aldrig tidligere forladt vores hjem.



Endie er en Schæferhundetæve på tre år, hun er grå med sorte aftegninger og hvide baglår. Hun har et brunt læderhalsbånd med et hundetegn med vores tlf. nummer på. I halsbåndet er der også sat en lille bjælde, således man både kan høre hvor hun er når det er mørkt, men også hvornår hun står helt roligt. Halsbåndet er løst og kan evt. være faldet af. Hendes registreringsnummer er tatoveret i det ene øre og er X12317



Endie er efterlyst ved politi, Falck, dyrenes beskyttelse, dyrlæger, Park og vej. Der er ledt efter hende på markerne, i de store skove og langs vejene omkring vores hjem.



Jeg håber, I vil være med til at holde øje efter hende og at I vil checke udhuse, evt. huller på jeres grund med evt. dårlig afdækning (gamle ajle beholdere, brønde eller lignende). Hvis naboer eller lignende pludselig har fået en voksen Schæferhund, synes jeg også det er værd at bemærke, og i så fald synes jeg, at politiet bør kontaktes (66141448)



Endie er også efterlyst i dagpresse og ugeaviser. I disse fremgår det, at den første som kommer med oplysninger, som medfører, at vi får Endie tilbage (levende eller død) får 500 Kr. i dusør.



Vi savner vores hund rigtig meget og kan ikke forstå hvad der er sket. Jeg håber, du vil videresende denne mail til dine venner, bekendte og officielle kontakter. Jeg har selv sendt til alle de adresser jeg har i min mailbox. i alfabetiske grupper.



Mange tak på forhånd


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsvundet schæferhund
Kommentér på:
Forsvundet schæferhund

Annonce