{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
12.104 visninger | Oprettet:

Stort og småt, vol. 3 {{forumTopicSubject}}

Så for Søren - så kom 2´eren over på to sider, så der må en ny tråd til.

Jeg vil indlede den med en undren!
Flere gange her de seneste dage - i storm og frost - dybest set polaragtige tilstande - har jeg mødt flok, der var ude at gå lange ture. Ved vandet, i skoven osv. Vel at mærke UDEN hund!!
Og min undren går på, hvordan i alverden man dog er i stand til at tvinge sig selv ud i kulden, når der ikke er en lille firbenet, der i det mindste nyder det? smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Issue with shower water heating- not very hot in one bathroom 500 kr.
  • Rengøring af badeværelse 600 kr.
  • Deep Clean Empty Apartment 500 kr.
  • Cleaning moving out apartment 1.130 kr.
  • Tilstoppet køkkenvask 1.000 kr.
  • Algebehandling af træterrasse, let rengøring af havemøbler 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stort og småt, vol. 3
  • #305   22. feb Så står der vand på menuen;) det er nu dejligt at det kan klares herhjemme;)

profilbillede
  • #306   22. feb Varm kakao med flødeskum er nu bedre end vand, Bodil.
    Men dejligt, at du er hjemme.

• #307   22. feb Jeg ved jo ikke om man ikke får tilbudt omspor, hvis det kun er én genstand

Ikke iflg reglerne åbenbart. Pierre må have haft sine grunde smiley

Og så kunne man jo have en sporlægger, som er ens gode ven og som ved at vovse har svært ved at påvise filtgenstande korrekt, og som derfor lader være med at lægge lige den genstand, så hf får F, i stedet for at misse en masse point på fejlpåvisbing.

I de små prøver (ikke konkurrence) er det da helt sikkert sådan. Det ville jeg da selv gøre brug af. Etteren og toeren skal jo bare overstås, så man kan komme til treeren hvor de gode konkurrencer ligger smiley

Til konkurrencerne udleverer den arrangerende klub / kreds genstandende - som er fra en sponsor - og der skal disse benyttes. Det bliver jo iøvrigt meldt ud inden, hvad det er for genstande, så man kan ikke liiige bytte dem til dagen smiley

Jeg skal ikke kunne sige om den slags snyd vil kunne forekomme i IGP-regi.

Det kan det - og det gør det smiley

Jamen det står jo ligeså fint - sort på hvidt - at hvis det kun drejer sig om en genstand, så er det OK. Personligt synes jeg at det er en lorteregel, men det jo bare som jeg ser det.

Jeg fik tilbudt omspor, og havde hun ikke fundet den i sidste øjeblik, kunne jeg have valgt den løsning. Men skidt nu med det.

IGP er bestemt også "hyggeligt" i de små prøver og de små konkurrencer - men når man kommer op i de højere konkurrencer, som er kvalificerende til VM, så holder "hyggen" sådan lidt op smiley
    Jo, man hjælper i de teams man er i - men .. det er så mere eller mindre det. Herhjemme altså.

Der er naturligvis undtagelser men .. de er ikke mange, og hvis, så er det formentlig dem, der ikke er helt i toppen der godt kan hjælpe lidt.

Man ser jo iøvrigt også, at folk fra IGP, der ikke er ret gode, melde sig over i DCH og stille til deres IGP konkurrencer, hvor de lige pludselig er blevet så dygtige, at de får en masse points. Points, som de ikke opnåede da de stillede uden for DCH.

Hvorfor skal jeg ikke ud i at spekulere i her - blot kan det undre mig en smule.

Så nej, IGP og DCH er ikke ret sammenlignelige - heller ikke DCHs IGP del - men jeg tror da helt sikkert, at der er langt mere sammenhold hos jer, end der er på vores side.

Kommentér på:
Stort og småt, vol. 3

Annonce