12.896 visninger
|
Oprettet:
Online Tilmeldt:
7. aug 2007 Følger: 49 Følgere: 86 Hunde: 9 Emner: 530 Svar: 12.876
Stort og småt, vol. 3 {{forumTopicSubject}}
Så for Søren - så kom 2´eren over på to sider, så der må en ny tråd til.
Jeg vil indlede den med en undren!
Flere gange her de seneste dage - i storm og frost - dybest set polaragtige tilstande - har jeg mødt flok, der var ude at gå lange ture. Ved vandet, i skoven osv. Vel at mærke UDEN hund!!
Og min undren går på, hvordan i alverden man dog er i stand til at tvinge sig selv ud i kulden, når der ikke er en lille firbenet, der i det mindste nyder det?
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Stort og småt, vol. 3