{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
54 visninger | Oprettet:

Stort og småt, vol. 3 {{forumTopicSubject}}

Så for Søren - så kom 2´eren over på to sider, så der må en ny tråd til.

Jeg vil indlede den med en undren!
Flere gange her de seneste dage - i storm og frost - dybest set polaragtige tilstande - har jeg mødt flok, der var ude at gå lange ture. Ved vandet, i skoven osv. Vel at mærke UDEN hund!!
Og min undren går på, hvordan i alverden man dog er i stand til at tvinge sig selv ud i kulden, når der ikke er en lille firbenet, der i det mindste nyder det? smiley smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af otte hylder på hyldeknægte på vægskinner 1.000 kr.
  • vaskemaskine tilstoppet efter pudevask 1.200 kr.
  • Montering af skrivebord 3.355 kr.
  • Opsætning af 4 emner mv. 500 kr.
  • Spartle vægge 7.000 kr.
  • Rengøring af lejlighed 450 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Stort og småt, vol. 3
  • #1   1 time siden Jeg orker ikke mere drama!!!!!

Jeg har rotter i/under mit skur, og har sat 2 smækfælder. Fælderne står så jeg ikke kan undgå at se dem, når jeg går ind og ud af mit hus, så jeg tilser dem flere gange om dagen.

Her til morgen luftede jeg hunde, kom hjem, gik i bad og skulle afsted på arbejde. Så ser jeg en FED røv med lang hale i den ene fælde. Og fælden bevæger sig smiley Og skriger smiley

Jeg står lidt og ved ikke helt hvad jeg skal stille op, for jeg har virkelig svært ved at aflive dyr, og den her har ondt og er sur. Skriver en sms til landmandsnabo, og 2 minutter senere dukker han op. Tager handsker på, vrider fælden op og hakker rotten med en spade. Imens jeg bare stod og messede "tak-tak-tak-tak".

Naboen spørger om hundene lige skal have lov at muntre sig med den døde rotte, så Åse kan lære at rotter er noget man gerne må fange, men lige klokken tidligt om morgenen, og stadig med en øv-følelse over at rotten har lidt i fælden, blev det til et nej tak. Rotten blev smidt ud på marken, så nu er der forhåbentlig et rovdyr eller nogle fugle der får et nemt måltid smiley

Det er 2. gang jeg oplever, at en rotte ikke straks er død i fælden, og jeg HADER når det sker. Heldigvis har jeg aflivet mange, mange rotter med de fælder, uden at de har lidt. Men lige nu tror jeg at jeg venter med at "lade" fælderne med mad til i morgen.

• #2   1 time siden PS. Har fået min uld-jakke fra Uhip. Det er ikke en vatteret jakke, eller jo det er det måske, men "vattet" er så bare uld. Den er helt tynd, som en meget tynd fleecetrøje, blød og meget let. Og så er den så varm, at jeg svedte lidt, da jeg gik morgentur, og havde den på under min vinterjakke smiley Jeg plejer at have en tyk fleece fra Häglöf under jakken, men det har ikke helt været nok de sidste dage, hvor det har været så koldt, men den nye uld-fætter her er helt perfekt smiley

• #3   18 minutter siden Uld kan bare noget smiley Der skal ikke ret tykt lag til før man kan holde sig dejlig varm. Og omvendt så er man ikke ved at dø af varme i det hvis det bliver lidt til den lune side smiley Efter at jeg er kommet i overgangsalderen har jeg fået virkelig svært ved at have noget af kunststof på: jeg kommer lynhurtigt til at koge helt åndsvagt. Men uld det duer smiley Pt sover jeg med min sommersilkedyne og et tyndt uldtæppe over dynen; helt perfekt til et meget koldt soveværelse; vinduet står stadig åbent og Clinton er rykket op i sengen fordi han vist synes at det er lidt for koldt på hans egen pude i disse dage. Gemalen ligger under en virkelig tyk vinterdyne og har Penny under sin dyne for at holde varmen smiley

Kommentér på:
Stort og småt, vol. 3

Annonce