470 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

underlig adfærd for hund med hvalpe underlig adfærd for hund med hvalpe

Ja jeg sidder her og tænker lidt..
min mors hund har fået 4 hvalpe, ingen dødfødte eller noget. De er ca 5 uger nu.
Ofte henter hun min mors plejesøn's legetøj og slæber op til hvalpene, nærmest kaster det op i hovedet på dem.. hvorfor gør hun det? er det i håb om de vil lege med det, fordi hun tror hun har flere hvalpe eller?..
håber på svar, er nysgerrig.. smiley

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Batteriplæneklipper stopper heletiden 500 kr.
  • Ordnet have klippet høj hæk 2.200 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo i øjenhøjde. Nemt at komme til. 942 kr.
  • Klippo græsslåmaskine med blokeret startsnor 1.000 kr.
  • Opsætning af opvaskemaskine der ikke allerede er etableret. Plus eventuel nedtagning af radiator. 4.000 kr.
  • Forhave + have 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  underlig adfærd for hund med hvalpe
  • #1   18. dec 2007 ved det ikke rigtigt, men jowina der er en meget omsorgsfuld mor med 2 kuld bag sig gjorde næsten det samme sidst, dog var det cherrytomater eller hvad hun ellers fik af guf, og da var hvalpene altså 2 uger gamle, så lå der sådan en cherrytomat sammen med hvalpene, skøre hund

• #2   18. dec 2007 Hej ella. Jeg har selv en tæve på 3½år, der har 6 hvalpe på 5 uger, og hun "tæven", er først lige begyndt at lege lidt med hvalpene, dog uden legetøj, og hun er ret klodset da det er 1ste gang hun har hvalpe, men måske vil din mor`s tæve bare gerne lege med sine "børn", jeg tror ikke at hun er i tvivl om hvor mange hvalpe hun har..min ved ihvertfald godt hvor mange hun har, for hun tjekker dem alle når vi har været ude og gå, og ligger der een og sover, så den ikke kommer hende i møde når vi kommer hjem, så bliver hun helt febrilsk for at finde den.. ;o) Held og lykke med dem, både tæven og hendes hvalpe. Hilsen Anita

• #3   18. dec 2007 prøver hun ikke bare at "miljøtræne" hvalpene lidt? Jeg har arbejdet på et internat. vi fik nogle gange drægtige tæver ind og når deres hvalpe var gamle nok var det da af til noget af omgang de blev slæbt igennem, af deres mor, de kære små - legetøj, et lille forhindringsbaneløb, lære at snuppe fuglenes fedtkugler (hmm) osv. Mon ikke de bare prøver at vise dem lidt sjov og ballade (-: Ellers har jeg ingen forklaring!

• #4   19. dec 2007 Jeg aner det ikke, men synes det er en meget sjov ting at gøre, da de kun er blevet 5 uger nu og en uge siden hun begyndte på det, de er jo ikke rigtig i stand til at lege med det endnu, ..
    min søster har været veterinær sygeplejerske, hun sagde at det måske skyldes hun troede det var ekstra hvalpe.. men jeg ved ikke, synes bare det er meget sødt.. smiley

Kommentér på:
underlig adfærd for hund med hvalpe

Annonce