Tucker takker af {{forumTopicSubject}}
I dag sagde jeg farvel til Tucker.
Jeg bookede tiden sidste mandag, har længe vidst at endestationen nærmede sig. Jeg er absolut ødelagt
Den sidste uge er brugt på at få det meste ud af tiden. Gå vores favorit ture, tage nogle sidste billeder, elske ham endnu højere. Det har været underligt at kigge på ham og vide hvad I dag skulle være, mens han ingenting har vidst.
Billedet er taget i dag, spændt på at komme på hans morgentur.. 2,5 time før farvel.
Det gik stille ved dyrlægen. Tucker fik beroligende og faldt i søvn i mine arme. Bagefter fulgte den sidste sprøjte. At se ham ligge der på bordet, helt afslappet i dyb søvn, så fredfyldt.. At skulle forlade ham og vide at jeg aldrig kan se eller røre ham igen, jeg kunne have stået der i timer og bare aet og kysset ham.
Men han var gammel, det er gået hurtigt det sidste år. Først var det synet og hørelsen, det levede vi med. Så kom tumoren bagi, den levede vi også med, ligesom de mere svage bagben.
Så kom hjerteproblemet og medicin der gjorde at han ikke altid kunne holde sig. Synet om natten gav problemer med op/ned fra sengen, vægten ville ikke ligge fast og med begyndende demens fulgte til tider sær adfærd.
Det var på tide. Jeg har siden januar hele tiden haft fokus på hans livskvalitet, det har fyldt så meget i hovedet. Da jeg bookede tiden i sidste uge, fik jeg lidt ro og jeg er ikke i tvivl om at det var rette beslutning..
Men her er tomt.. og alle hans ting står overalt.. og jeg vil aldrig kunne give ham et kram igen
Tak for alt Tucker. Du var den bedste hund man kunne tænke sig
28-08-2012.. 05-05-2026
aug 2012
Følger: 15 Følgere: 1276 Hunde: 3 Emner: 159 Svar: 3.425
sep 2017
Følgere: 562 Emner: 174 Svar: 11.742
Sov sødt, Tucker, og hils alle de andre oppe på regnbuen
okt 2004
Følger: 34 Følgere: 596 Hunde: 2 Emner: 406 Svar: 4.948
Jeg har længe fulgt med herinde, og jeg er ikke et sekundet i tvivl om hvor højt elsket Tucker han var. Han havde et dejligt hundeliv.
maj 2008
Følger: 30 Følgere: 40 Hunde: 3 Emner: 22 Svar: 3.373
Tucker takker af