Hjælp eller forklaring hvis nogen kan? Hjælp eller forklaring hvis nogen kan?
Ved godt at der sikkert har været en tråd her inde og andre steder med dette..
Men kan nogen hjælpe mig.. Kenzo laver ikke inde mere.. Men nu er han begyndt selvom jeg lige har luftet ham og bare køre en kort eller lang tur. så har kan lavet inde.. det er den ene ting det andet er så at han flytter sine efterladenskaber.. enten gemmer han dem i han kurv eller også æder han det.. andre gange rører han det ikke.. hvorfor gør han det??
han har arktiverings ting når han er alene (tykkeben og også dem med noget "snask" indeni.. kan ikke huske hva de hedder!!) så det plejer a virke fint.
Kan nogen hjælpe mig her??
eller forklare hvorfor han gør det ??
syntes det må være ulækkert at ligge med det i kurven..
maj 2006
Følger: 20 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 93 Svar: 774
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 154
har får mad to gange dagligt og har aldrig mad til at stå.. og luftningen er efter han har sovet, spist, leget og inden vi gå i seng. og han går selv til havedøren når vi er hjemme om aften når han vil ud.. altid kl. halv 10 ca. og så går han i seng... utroligt. så det er ingen problem..
syntes bare det var underligt det kom igen og han kun lavede og så bare ind imellem.. og så æder det eller gemme det og enkelte tider gør han intet så ligger det der bare..
jul 2007
Følger: 18 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 154
* vil prøve dem af, som vi ikke gør i forvejen...
og så håbe for det andet er synd, trælst og ulækkert.. også for ham...
alene hjemme... ja vi spørg naboen.. de høre ham aldrig.. han piver ikke... men måske han skal have mindre opmærksomhed inden vi køre når han ikke skal med...
Hjælp eller forklaring hvis nogen kan?