{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Bull Terrier Spørgsmål {{forumTopicSubject}}

Hej Hundegalleri (:

Grunden til jeg laver dette indlæg igen er at jeg gerne vil have flere svar & erfaringer (: . Men tak for alle jer der svarede i den anden (:

Jeg er en dreng på 16 år, som bor sammen med min mor & far. Jeg har gået og plaget om en hund da jeg synes jeg er lidt ensom engang imellem, og altid godt har kunnet lide hunde. Jeg har haft 2 schæfere, dog ikke på samme tid. De blev begge aflivet pga. Hd hvilket jeg var utroligt ked af. Nu 3 år efter er tiden så kommet til at jeg gerne vil have hund igen, og i den anledning har jeg set mig an på en Bull Terrier eller Bull Terrier miniature. Først have jeg øje for en Amerikansk Stafordsshire Terrier, men efter diverse research fandt jeg ud af at dette nok ikke var hunden til min familie & jeg, så jeg fik hurtigt et godt øje på Bull Terrier. Det jeg er ude efter er en lille/medium hun som er maskulin at se på, men som samtidig er lidt anderledes & speciel.

Grunden til jeg ikke bare køber er at man har hørt så mange ting om muskelhunde/kamphunde om jeg må, og jeg snart ikke ved hvad jeg skal tro på, det er som en religion nogle tror på de er meget voldige, andre synes at de er guds gave, men jeg har så valgt at spørge til råds herinde.

Vil gerne vide ALT om racen Bull Terrier som jeg kan komme til. Hvordan er den som familiehund?, er den meget voldig/aggresiv overfor andre hunde, mennesker, fugle, katte osv., hvor langtids motion/gåtur skal den have om dagen, og hvor mange gange? (2-3 eller 4 ture?), er der nogle problemer med racen såsom hudsygedomme, problemer med hoften, tænder, mund, øre osv. ?, hvordan er den i familie som en daglig brik i hverdagen?
- er der noget jeg har glemt at spørge om, eller noget som i synes jeg skal vide er i meget velkommen til at informere mig om det (:

Håber på at få nogle gode svar herinde fra.
- Og husk, jeg har ikke lavet dette indlæg for at begynde en diskution om det er en kamphund, muskelhund eller andet, men for at få så meget viden om hunden som mugligt. Og jeg har søgt på forum, men synes ikke rigtigt jeg fandt et emne hvor jeg fik det afvide som jeg gerne ville vide om Bull Terrieren.

Mvh.
Kristian P. Olsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bull Terrier Spørgsmål
Kommentér på:
Bull Terrier Spørgsmål

Annonce