{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mørk chokolade?????
  • #1   21. sep 2005 (link fjernet)

• #2   21. sep 2005 der findes et stof i ( som jeg ikke lige kan huske hvad hedder) i cacaoplanten så det er ikke kun lige chokolade men alle spisevarer hvor cacao indgår. mener det er leverskader det giver. 60 gram af en god chokolade skulle være nok til at det er direkte giftigt for hundene

• #3   21. sep 2005 Jeg kan sandelig godt fortælle hvad der sker! Puha! Har selv oplevet det, med en stor, heldigvis hvid toblerone. Jeg kan love jer at Mille var dårlig tilpas!

Hun blev helt oppustet, hurtige vejrtrækning, rastløs, drak nok 2 skåle vand for så at kaste op 3 gange på en aften. Jeg sov ved hende 2 nætter. Begge nætter fik jeg ikke specielt meget søvn pga. hendes rastløshed. Jeg kan love jer at hun IKKE kommer i nærheden af chokolade mere. Tænk hvis hun havde ædt mørk! Så havde hun nok ikke været blandt os mere. Pu ha!

Så, jeg kan garantere at chokolade ikke er godt for hunde! :o)

• #4   21. sep 2005 Chokolade indeholder giftstoffet theobromin det påvirker
    hundens nervesysrem, hjerteog alm. muskulaturog fremmervandudskillelsen. Man har indtil nu kunnet påvise forgiftninger og dødsfald hos en del husdyr foderguiden fraråder derfor at give hunde chokolade.

Kommentér på:
Mørk chokolade?????

Annonce