1.831 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Engelske bulldog halter efter leg Engelske bulldog halter efter leg

Jeg skal høre om der er andre som kender til det at hunden ( Engelsk bulldog ) halter efter den har leget med bold ude i haven, hvor den har løbet meget.
Buller har da haltet lidt før når den har været ude at lege, men i dag er det bare meget slemt synes jeg.
Han er meget glad, men når han har lagt i et lille stykke tid, så er det værst når han lige skal igang.
Håber der er en elle anden der kan hjælpe mig.
Venlig hilsen Jette og Buller

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løsne 10 skruer 800 kr.
  • Vandtilførsel 500 kr.
  • Svejsning af en aluminium stol.En af de “brædder”man sidder på er gået i stykker i svejsningen 500 kr.
  • Stormsikring Pavillon 1.400 kr.
  • Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Engelske bulldog halter efter leg
  • #2   15. mar 2008 Det lyder som min Ecko og han fik konstateret Spondylose.

Så få ham tjekket hos D.r Dyr.

• #3   15. mar 2008 hvor gammel er han... buffy gjorde det samme. først troed dyrelægen at det "bare" var vokseværk, hun ligger nu og kommer sig efter en korsbånds opration, ikk at jeg siger at det er det.. men det kan være en mulighed, vokseværk kan også være en mulighed, men igen som de andre siger.. tag til dyrelægen.. uanset hvad skal der gøres jo gøres noget, det kan jo ikke passe at hunden ikke engang kan lege uden at halte så er der jo noget galt... en rask hund halter jo ikke

• #4   15. mar 2008 nåhh så lige at det var lille buller.. Hvor meget halter han, er det helt galt eller..

• #5   15. mar 2008 Nu er det ikk sikkert jeg blir populær, men i stedet for at ringe til dr. dyr med det samme ville jeg give det lidt tid endnu. Havde samme problem med Samson da han var hvalp.. Han halted bare efter en alm. gå tur og jeg gik self. helt i panik! Jeg holdt ham inde i et par dage hvis ikke tre, han kom kun ud at tisse og han kedede sig gevaldigt! Men han fik hvilet sin krop , og det gik over, idag er der ingen problemer og I kan jo altid find på noget han kan bruge hjernen til:) hvis det ikk er ovre efter et par dage, ville jeg også ringe til dyrlægen!

• #6   15. mar 2008 Er han ellers glad, frisk og legesyg? Spiser han som han skal o.s.v? smiley

• #7   15. mar 2008 Først vil jeg gerne lige takke rigtig mange gange for alle dem der giver gode råd.
    Ja Buller er meget glad og tvivler slet ikke når der bliver kaldt på ham, han rejser sig med det samme og halter afsted, men efter hvor langt han går rundt i huset fortager det sig lidt efter lidt. Altså gå han i længer tid halter han knap så meget, men det er det samme hvis han så har lagt sig i et stykke tid og skal op igen.
    Har han det ikke bedre imorgen ja så kører vi til dyrelæge/Hospital.
    Spiser stadig som om han aldrig mere skulle få mad, hehe.

Kommentér på:
Engelske bulldog halter efter leg

Annonce