{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

hvornår skal de skilles {{forumTopicSubject}}

Blot for at håbe på et lille råd fra jer, men for at forklare situationen så skal i lige vide dette?

Jeg er i øjeblikket sygemeldt pga en byld i hoften som skal opereres lige efter påske. I kan nok gætte jer til at jeg ikke kan gå!
Min stakkels mand kæmper en brag kamp for at vaske tøj, lave mad, sørge for mig osv osv og dette gør at chunta ikke får 2 timer om dagen i motion men nærmere 1-1½. og han får først motion når lars kommer hjem fordi, han møder så tidligt at chunta bare ikke gider stå op på det tidspunkt for at vade rundt i kvarteret.
Hvis vi tager snoren stikker han af ned i soveværelset.

Derfor er det dejligt at vi har et lille hul i hækken. Naboen har en lille bison frissé (undskyld hvis det er stavet forkert) Emma.
Emma og chunta er jordens bedste venner, og der er over 30 kg forskel på dem.
Emma har endnu ikke været i løbetid og når det så sker så skal de jo skilles ad det er klart!
Men hvordan ser jeg hvornår det er? Jeg sidder og holder oje med dem hele tiden ude i haven når de leger, har et stort vindues parti og naboen gør det samme derinde og vi snakker så sammen.

Syntes chunta har snuset lidt mere til hende i dag end han plejer men det kan også bare være mig og min nabo syntes at Emma slikkede sig lidt mere end hun plejer. men der er ingen tegn på at chunta vil pinke!
Hvad syntes i?
Det er første løbetid så vi har jo ingen ide om hvornår den kommer. emma er 9 måneder, chunta er 13

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvornår skal de skilles
Kommentér på:
hvornår skal de skilles

Annonce