{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

plejehjems hund {{forumTopicSubject}}

Hejsa

Nicki har rigtig været plejehjems hunde i dag, og han nød det mindst til så meget som de ældre.
Vi var nede og besøge min mormor på plejehjemmet i stubbekøbing, og han styrtede bare, og hilste på alle de ældre mennesker. Selv en der var dement lyste vildt op da hun så Nicki. En anden sagde at hun ville ønske de kunne ha' sådanne en som Nicki boende på plejehjemmet. Ihhhh hvor har jeg en god fornemmelse over at ha' gjort en god gerning


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  plejehjems hund
  • #1   4. okt 2005 det var sødt af dig og nicki.. det må i gøre noget oftere....

  • #2   4. okt 2005 Jeg vil osse på et plejehjem engang på mine gamle dage hvor der bor en hund ..:-))
    Syns det var en fin ting du gjorde Bolette :-))


  • #3   4. okt 2005 Jeg ville frygtelig gerne besøge min mormor og plejehjemmet noget oftere, men tiden er desværre ikke altid til det, det kræver en hel dags udflygt med sådanne et besøg, hun bor jo 130 km fra os

  • #4   4. okt 2005 Kender det...min bor 200km væk smiley


  • #5   4. okt 2005 sødt gjordt...:) i må da komme der igen:)

  • #6   4. okt 2005 Bolette>> Super flot gjort. Det er sådan nogen ting der betyder noget for dem på et plejehjem. Min mor arbejder på et, og nogen gange har de naboens hund på besøg, den er de gamle også helt vild med. Tænk på hvor sjældent de ser en hund eller oplever noget i det hele taget

  • #7   4. okt 2005 ja jeg arbejder på plejehjem... og ved der er nogle plejehjem som har hund... synes seriøst at det er en god ide, mange ældre idag er jo vant til dyr fra deres"unge" dage og især demente jeg ved at på mange demens afsnit der har de katte og dukker og lign der kan bevæge sig og sige lyde som rigtige og de er helt vilde

  • #8   4. okt 2005 Hiii en dejlig solstråle dag i har haft *S*

    Når vi besøger min mor på plejehjemmet, er alle de gamle også de rene smil når de ser Misja og hun elsker bare at tøffe rundt til dem alle - især er hun meget glad for 2 der slet ikke kan tale eller røre sig - det lykkedes hende altid at få en reaktion/glade lyde fra dem *S*

    Det er dejligt når man kan gøre sådan og give oplevelser som er en fryd, både for de gamle og for ens hund (og en selv*S*).


  • #9   4. okt 2005 EEEEEEJ!!!

    Jeg har tit tænkt på, hvorfor vi ikke har nogle flere servicehunde, som kan besøge plejehjem.

    Jeg arbejder selv på et, men kan ikke tage Bella med endnu. Så skal jeg rende efter hende også. Ti hi...

    MEN! Min svigerinde har en morfar som er halvsidet lammet og både blind og døv. Han plejer at være med til deres familie begivenheder, hvor vi også er med.
    Vi var til hendes "jeg-har-afsluttet-min-uddannelses" fest, hvor han var med i sin kørestol. Han kan høre en smule og se meget lidt, så han kunne ikke rigtig følge med i samtaler ved bordet.
    Men han vidste at der var en hund, og den ville han gerne mærke. Normalt er Bella meget ivrig og hopper op i folks anigter. Men da jeg satte hende op på skødet, sad hun bom stille mens han mærkede på hende. Hun så op på ham, og lagde så begge forpoter om hans hals, og slikkede ham blidt i ansigtet.
    Man kunne bare høre hele bordet sige: ÅÅHHHHHH... og folk ledte frebilsk efter deres kamera. *GG* Det var som om at hun vidste, at han ikke var som andre. På samme måde er hun med børn.

    De er sgu skønne de små.
    Bolette vi brude starte en service med at tage ud og besøge plejehjem. Hihi


  • #10   4. okt 2005 ja arbejde jo også selv på plejehjem før jeg blev sygemeldt med min ryg, tog nogle gange tilbage på job med max hvis jeg havde tidligt fri..
    de elskede det..
    ja havde en dame på 95år havde gangbesvær, sov til middag men da vi kom gav max en bjæf (han vidste jo godt han skulle være i centrum) og ud kom denne dame på gangen, og hvad tror i hun glemte.
    ja da hendes rolator som hun normalt ikke kan unddvære, hun blev sempelthen så ivrig for at komme ud til max smiley
    hun tog ham med ind på hendes "værelse" og gjorde tegn til han skulle hoppe op i hendes seng til hende og hun kunne drille ham, max legede blidt. meen jeg var stadig nervør hvis hun skulle give hende rifter eller måske et lille hul i det tynde hud de jo har. jeg satte min hånd ind i hans mund hvis han blev for movsi.
    hun kiggede på mig og sagde bare.
    MIA er det mig eller dig der leger med hunden!!!
    så ku jeg lærer det ;O)))
    det gode ved max er så at han sjælden gider at spise alt muligt, for der var mange kager/kød som tilfældigt blev tabt på gulvet, ellers kunne han jo hurtig blive en for buttet hund smiley


Kommentér på:
plejehjems hund

Annonce