6.303 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
10 Svar
Engelsk Bulldog og Trapper?:S Engelsk Bulldog og Trapper?:S
Hej allesammen.
Jeg søger noget hjælp, jeg er den heldige ejer af to smukke hunde en engelsk(havlt år) og en fransk bulldog(tre år) men jeg står og skal til at flytte, et sted hen hvor der er trapper?
Hvor stor en betydning er det at de komme til at gå på trapper? Den franske kan jeg jo godt tag op på armen og min engelsk lille pige vejer godt de 17 og bliver jo ikke just mindre?
Håber i kan hjælpe mig? Gør det noget at de går på trapper, ?
0 synes godt om
sep 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 266
jan 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 41
Vi går til noget hundeleg med vores hvalp og hende den gammel hver uge, og der er jo mange der har bulldog der bor i lejlighed?
Hva med den franske er det det samme ingen trapper?
sep 2007
jan 2006
sep 2007
sep 2007
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.661
os med store racer pumber jern for at kunne klare mosten hehe.. ej nu ved jeg ikk lige hvad hvalpe ejer gør da vi ikke har haft vores store pige fra hvalp. men hun har jo som sagt været igennem en korsbåndopration som jo har gjordt at hun ingen ting må.. Min kæreste bære hende nu over de værste forhindringer så som trapper. ind og ud af bilen osv..
tror det er noget i skulle have tænkt på inden i valgte racen da den er rigtig følsom over for netop denne belastning...
når det så er sagt.. hvad med en bære sele bare til trapperne, sådan DU ikke får overbelastet din ryg alt for meget, for kan da godt se at hun bliver da meget tung at slæbe på..
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.661
sep 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 12 Svar: 27
jeg var også bekymret men min dyrlægen, sagde det var uden grund, og en hund ikke for hofte eller albuedysplasi, som disse hunde har tendens til, udelukkende pga trapper!!
Dette er arveligt eller kommer pga forkert fodring i voksealderen, feks hvis der er for meget protein i foderet vil din eb vokse for stærkt og så kan kroppen ikke følge med og kan vokse urelmæssigt sammen.
synes du skal nyde dine hunde og fokusere på andre områder, som korrekt ernæring o lign i stedet
jan 2006
Engelsk Bulldog og Trapper?:S