{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  det er for meget hund med huller i øre
  • #1   22. apr 2008 ha ha ha... Jeg kan ikke lade være med at grine af det.. Arme lille hund. Folk er da helt utrolige i deres tankegang.

• #2   22. apr 2008 jeg har overvejet at give mine huller i ørene til det hundetegn der er lovpligtig, nu jeg ellers har en nøgen hund.

ej spøg til side. syntes det ser hæsligt ud. en hund er en hund

• #3   22. apr 2008 Ej ved slet ikke hvad jeg skal sige til det.... er det en joke...

• #4   22. apr 2008 Jeg har lige læst om det, jeg må sige nu stopper det snart med at vores hunde skal ligne os hvor er vi lige henne, lad dog hunde være hunde og mennesker være mennesker.

• #5   22. apr 2008 Det ser da sødt ud! ............ Hvis det var et menneske:-P

• #6   22. apr 2008 ej dumt salgstrick efter min mening

• #7   22. apr 2008 DK Fæhunden: Ja det er "mærkeligt" at den hund ikke snart er solgt ;-p

• #8   22. apr 2008 Jeg har snakket med hende, der havde hunden til salg. Det er ikke rigtige øreringe og hun gjorde det kun for at hunde skulle se sød ud på billedet. Det er stadig en meget dårlig ide at gøre sin hund til et mini menneske.
    Men heldigvis var de ikke ægte.

• #9   22. apr 2008 Egentlig en god point Connie> Hvor i er den dyreværnsmæssige forskellen på at give en hund huller i ørene og give en ko eller en gris huller i ørene til id-numre?

• #10   22. apr 2008 Det er muligt at lige denne hund ikke har rigtig huller i ørerne til øreringe, men det skulle da ikke undre mig, at der var nogen derude i denne til tider tossede verden, da har fået lavet huller i ørerne på deres hunde. Og så går hundene garenteret også rundt med mega-dyre diamant-øreringe.
    Jeg synes simpelthen det er rædselsfuldt, forkasteligt. Hvad er det lige der foregår i folks hoveder ???

Jeg kan gå med til en jakke til hunden hvis det er koldt. Den må gerne være sød, men skal være mest praktisk.

• #11   22. apr 2008 Jeg siger hellere ikke at det lige var den persons hund, det lød hellere ikke sådan da jeg talte med hende over messenger. Hun var udenlandsk og kunne ikke særlig godt engelsk. Så ja.. man skal ikke lade sig nare
    Jeg syntes bestemt hellere ikke om at man give hunde tøj og sådan på, det er simpelthen for dumt.
    Men t de har en dækken på for at holde varmen på meget kolde gåturs dage er iorden.
    Men ellers tager jeg afstand fra det smiley

• #12   22. apr 2008 Hehe....HEY...det er jo hunden til damen fra cameroon..heheHinde har jeg mailet med ang hunden.Det skulle være en tæve på 14 uger...........Men når jeg spurgte til rabiesvaccine så var den lige pludselig 6 mnd..heheHun ville jeg skulle sende 2000 kr så ville hun sende hunden,noget jeg selvfølgelig ikke har gjort!Når jeg så skrev til hinde at jeg syns det var meget og at jeg var bange for at blive snydt gik hun ned til 1000 kr.Til sidst blev det til at jeg skulle sende hinde 100 kr!! Og resten når jeg havde modtaget hunden...heheheHun gik så langt som at bede mig navngive den inden afrejse så hun kunne lære valpen sit navn....HeheheHar stadig hindes mailadr,men har IKKE sendt de 100 kr:-)

• #13   22. apr 2008 folk tænker ikk på at dyr er levende. (altså dem der laver dyrplageri)

Kommentér på:
det er for meget hund med huller i øre

Annonce