483 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hvad gør i. Hvad gør i.

Har to vuffer der hygger sig lige nu, er lige kommet hjem fra en lang gåtur og lige nu ligger de og gnasker i hvert et okseben..... Men det jeg egentlig ville var at spørge om der er nogen der koger oksebenene inden, eller i bare giver dem rå ? Nida har aldrig rigtig kunne tåle ben, men nu har jeg prøvet at koge dem og pillet noget af margen ud, så nu krydser jeg finger for at det går. For det er jo godt til deres tænder og så er de jo vilde med det :o))

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad gør i.
  • #1   18. nov 2004 Hejsa Cirkeline... du gør mig helt nevøs, nej har faktisk hørt et eller andet sted at hvis man kogte dem, måtte det ikke være forlænge.

• #2   18. nov 2004 Jeg har altid givet Misja dem rå men hendes mave kan også tåle det..en veninde koger dem altid for det er det eneste hendes hund kan tåle....Men KUN de helt kraftige okse ben ala suppe ben og ikke koge dem til gummi men blot så marv og kød er - kogt smiley

Held og lykke hvad end du beslutter at gøre..

Knus Karina..

• #3   18. nov 2004 Jeg koger også Nemo ben, ellers vil han ikke spise dem. Men de bliver ikke kogt så længe.

• #4   18. nov 2004 Tak for alle jeres svar..... og Christina det med et lammeben har jeg ikke tænkt på. Tror jeg vil prøve det næste gang.

• #5   18. nov 2004 Mille får ikke så tit ben, da hun har en dårlig mave, men når hun får et, er det for det meste kogt. Selvfølgelig ikke så det er helt blødt ;o))))

• #7   18. nov 2004 Tais får kun de der marvben (noget kalk med hundekiks i) man kan få i en dyrebutik. Hans mave kan absolut ikke tåle noget andet, og han gider heller ikke spise det. Ellers får han grisseøre/hale/tryner, der hjælper også på tænderne. Men jeg har fået anbefalet af dyrlægen at købe et gummi-ben man kan komme godbidder i, det skulle virke på samme måde som ben, hvis hunden ikke kan tåle det.

Cilla

Kommentér på:
Hvad gør i.

Annonce