{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.229 visninger | Oprettet:

Hvad gør i. {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen

Jeg har ret svært ved at være væk fra Kato. Fordi han betyder så meget for mig.
Og jeg skal snart på lejrtur med skolen og jeg savner allerede Kato bare jeg tænker på det.

Så jeg vil gerne vide hvad i gør for ikke at savne jeres hund/hunde og have rød til hvad jeg kan gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad gør i.
  • #1   1. mar 2016 Tag afsted.

    Accepter at du savner ham. Det er jo bare konsekvensen af at du plejer at være sammen med et væsen du holder meget af.

    God tur. Husk at nyde livet. Ting kan godt være gode, selvom de også gør lidt ondt.


  • #2   1. mar 2016 Du smugler ham da bare med smiley ejj, tror næsten det er umuligt ikke at savne sin hund smiley

  • #3   1. mar 2016 Erstatter ham med en anden at kramme. En bamse fx.

    Og ja, det må man godt, selvom man er 21, hahah ^^


  • #4   1. mar 2016 Jeg har overvejet at smule ham med jeg ved bare ikke hvordan. Når jeg er på lejrtur og savner ham meget bliver hele turen ødelagt for mig fordi jeg ikke tænker på andet end ham

  • #6   1. mar 2016 Ja man må godt bruge bamse

  • #7   1. mar 2016 De gange jeg har været på tur med skolen har jeg også savnet min hund når vi ikke har lavet aktiviteter, jeg har set på billeder af hunden på telefon,og ellers tænkt på at jeg ser dem om nogle dage igen smiley

  • #8   1. mar 2016 Nyd turen og vær med i aktiviterne, sørg for at være social med de andre, så du får andet at tænke på. Jeg ved godt det er rigtig svært, men accepter at du savner ham og lad det så ikke fylde det hele.
    Tro mig jeg kender det, jeg var på Mallorca med min kæreste og hans familie da jeg endnu kun havde Lucky, og jeg skrev hjem HVER DAG, fordi jeg savnede Lucky sådan, jeg ævlede om ham konstant. Tror ærlig talt de andre mente jeg var ved at gå fra forstanden, men det var hårdt at være væk fra ham i en hel uge, men glæden når man så kommer hjem, er altså også bare fantastisk.

    Så nyd turen, prøv at hold dig selv lidt beskæftiget med de andre og de ting i skal, og så giv plads til at savne ham lidt, men ikke så det ødelægger turen, og tag evt en bamse med du kan kramme om aftenen som Alexandoria nævner, og så glæd dig til du kommer hjem fra en rigtig god tur, hvor du har oplevet en masse og kan putte med din hund igen smiley


  • #10   1. mar 2016 Vær glad for at du savner. Ved godt det lyder dumt , men - når du savner betyder det jo at du elsker den du savner. Og det er godt. Det er altid mine ord til mig sel , når jeg savner. smiley

  • #11   1. mar 2016 Tak for rådene

  • #12   2. mar 2016 Afsted.
    Alt andet ville være så ærgerligt.
    Plus det ville nok ikke falde i god jord hos de andre. Man kan ikke stoppe med alting bare fordi man har en hund smiley


  • #14   2. mar 2016 Du tager afsted og lærer at leve med det smiley Din hund bliver sikkert passet godt af resten af din familie i dit fravær.
    Jeg har et job, der indebærer en del rejseaktivitet. Og ja, det er lidt tomt at ligge i en hotelseng uden hverken sin mand eller sin hund. Men min hund bliver lidt ekstra forkælet af min mand, når jeg er ude at rejse, så jeg ved hun har det helt fint.


  • #15   2. mar 2016 Jeg kender det kun alt for godt smiley

    Min gamle cavalier lagde sig altid op i min rejsetaske mens jeg pakkede, det gjorde det bestemt ikke nemmere smiley
    Jeg har altid billeder med, og så sørger jeg for at det er nogle jeg stoler på, der får lov at passe. Det er ekstremt vigtigt for mig.

    Man skal passe på ikke at låse sig fast, fordi man har hund, selvom det er rigtig svært.
    Lad nogle du stoler på passe din vovse, tag nogle billeder med af skønheden og tag afsted og nyd turen, det skal nok gå smiley


  • #16   2. mar 2016 tak allesammen.
    Michelle J vi har allerede aftalt jeg skal have nogen billeder med


Kommentér på:
Hvad gør i.

Annonce