{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  muskelhunde amok på broholmer..
  • #2   22. maj 2008 Puha jeg ville aldrig hive i min hund hvis en anden havde fat i den..

• #4   22. maj 2008 Jeg tror også jeg ville forsøge at sparke den anden hund væk.. enten på kæbeledet eller i de bløde ribben... men aner ikke om det ville stoppe en kamphund, eller ophidse den yderligere??

• #5   22. maj 2008 har engang hørt at man griber fast i lusken (op under bagbenene) på angrebshunden og presser alt hvad man kan og hiver.. det skulle gøre så tæske ondt at hunden slipper med det samme. det er en dyrlæge der har fortalt det.. hunden vil nok forsøge at vende sig, men hvis man holder ordenligt fast så skulle hunden ikke kunne gøre noget.

• #7   22. maj 2008 Henter haglsprederen, og skyder knoppen af lortet !

• Christian F
    Christian F Tilmeldt:
    nov 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #8   22. maj 2008 Jeg var gået ind efter min riffel og skudt den..

• #9   22. maj 2008 Tjaaa... med alle de løse hunde jeg møder går jeg med vand. Det er ikke for at forsvare min hund men for at forsvare den løse... Baily kan være lidt spids - specielt når der kommer en løs hund med 120 i timen og samtidig med at hun er i snor... Om det virker på en sand dræber ved jeg ikke - håber jeg ikke kommer i den situation...

• #10   22. maj 2008 Man kan gå ind bagfra og så presse dem på halsen, når de ikke har ilt nok til hjernen slipper de og måske endda besvimer. Ved dog ikke helt om jeg ville turde gøre det, rissikoen for selv at komme imellem er ret stor ville jeg mene. Men fik fortalt det er det mest effektive.

• #11   22. maj 2008 Riffel eller haglspreder vil være langt det mest effektive !

Mit jagttegn, ville så sikkert ryge sig en tur - men mine hunde ville overleve ! smiley

• #12   22. maj 2008 De der billeder er vist ret tydelige han hunden er jo tydeligt en Rednose Pit.

• #13   22. maj 2008 Enig Michael, har du en Amstaff eller for den sags skyld en ulovlig Pit, så hold den da ALTID i snor.

Vi kunne da aldrig drømme om at lufte vores løse.

• #14   22. maj 2008 For mange år siden angreb en pitt min mor´s cavaliere - hun smed et kæmpe juletræ efter den.. Det hjalp.. smiley

Ellers har jeg fået, at vide, at man skal tage fat i halen, helt nede ved roden og løfte opad, så bagbenene letter fra jorden.. Men om det virker ved jeg ikke..

• #15   22. maj 2008 Det skal siges at jeg ALTID har Baily i snor - min største rædsel er alle de løse hunde... Derfor min lille vandflaske ;O)

Fascinerende så mange hundeejere der IKKE kan kalde deres LØSE hunde til sig.. !!

• #16   22. maj 2008 Michael N...Ik for noget, men hvilken hundeverden kommer du fra???
    Han-hunde er godt nok dem der knurrer og puster sig op, og lader til at være aggresive og ville slås, men det er altså tæver der er de værste når der kommer til slåskamp. Hanhunde vil (næsten) altid være nemmere at skille af end 2 tæver. Hanhunde slås til de finder ud af hvem der er stærkest/mest dominerende. Tæver der slås, slås til en af dem er død- der kan man snakke om alvor. Det er også en af grundene til at det er nemmere at have 2 hanner sammen, end 2 tæver.

• #17   22. maj 2008 Michael- nej men når de så endelig slås, så er det som regel for alvor.

• #18   22. maj 2008 Er der nogen, der ved, hvor man kan købe en peberspray? Så send mig gerne en pb.

Jeg har også tænkt meget over emnet. Det er simpelthen så risikabelt at gå udenfor efterhånden. Jeg overvejer, om man mon kan få hundesnoren omkring halsen og kvæle bæstet. Men det er fandme svært, det går jo så hurtigt og man bliver jo panikslagen. Puha, tænk hvis man ikke fik gjort nok. Hvis jeg kommer i så alvorlig en situation, så håber jeg godt nok, jeg kan reagere, så den hund aldrig rejser sig op igen.

Sådan som jeg ser det, må sådan en spray være noget af det mest effektive og hurtige at bruge, den fylder ikke så meget og kan tages med, og det er noget, man godt kan bruge i kampens hede, hurtigt og også selvom man er i total panik.

Jeg ville dælme være noget mere tryg, hvis jeg havde sådan en med mig, så ved man, man er parat til at gøre et eller andet og skal ikke midt i total forvirring og skræk prøve at huske, hvor man mon skal tage fat og hvordan man undgår selv at blive bidt alt for meget.

Jeg vil også hellere bides end miste min hund. Men det ville nu lette at have en "plan i lommen". Puha, det løber mig koldt ned af ryggen bare ved tanken. Frygteligt, at de problemer bare bliver større og større.

• #19   22. maj 2008 Har selv prøvet at skille mine 2 hunde af da de sloges, hvilket jeg aldrig gør igen, resultatet blev at min hånd blev "Flænset" 3 steder, jeg havde min hånd der 3 sek.. så meget dårlig ide ( vi prøvede enda først med Vand, men hjalp ikke)

• #20   22. maj 2008 Min oplevelse da min hund blev overfaldet af en labrador.. jeg lossede lab'en så hardt at den fløj hen af græsset og løb sin vej... og jeg ville gøre det igen hvis den hund overfald min hund

• #21   23. maj 2008 Gæt hvem *

Skrevet: 22-05-2008 17:13:44

Min oplevelse da min hund blev overfaldet af en labrador.. jeg lossede lab'en så hardt at den fløj hen af græsset og løb sin vej... og jeg ville gøre det igen hvis den hund overfald min hund

FLÅÅÅT !
    Og prøv så med en Arm/bull-terrier..!
    (ikke at jeg ønsker det for dig)
    Men de er mere vedholdende i deres angreb, og ja -jeg har prøvet at skulle tæske sådan en fætter væk fra en af mine...

En løs Labrador der havde truende adfærd (Halen stod lige op, stive ben, og rejste børster) over for Agge, kunne jeg få væk med et højt: GÅ ! Intet andet..;-)

Der er en verden til forskel på disse racers adfærd, i forhold til andre hunde.

• #22   23. maj 2008 jeg har lige været ude for det og det jeg har fået advide er at man skal spakke den eller slå den med noget hårt og så skal du slevfølig råbe om hjælp

• #23   29. jun 2008 Hvis det virkelig er galt, så må man tage forbenene og vrige dem modsat, altså væk og ud fra kroppen. Dette er en så stor smerta at den nok vil slippe, men hvis det sker for voldsomt, kan man resikere at punktere lungerne på hunden, men det virker!

Kommentér på:
muskelhunde amok på broholmer..

Annonce