{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.031 visninger | Oprettet:

HUND ANGRIBER MOLLY!!! {{forumTopicSubject}}

Ja det er rigtigt nok!
Molly, Freya, min far, min søster og jeg var inde i vores have. Lige pludselig gik Molly hen til hegnet og gøede helt vildt! Så kiggede jeg lige derhen, og så så jeg en kæmpe rottweiler (staves) springe hen over vores hegn! Jeg fik et kæmpe chok, men hunden så ud til at være meget sød, så jeg gik hen og snakkede med den. Den var også rigtig sød, så jeg gav den en godbid.. Lige pludselig gik den ind af vores terrasse dør, og kom ud med et kødben i munden. Den skulle lige til at springe over hegnet igen med kødbenet, men jeg tog hurtigt kødbenet ud af munden på den, fordi at Molly ville rigtig gerne have det, og det var jo også rigtig hendes.. Da jeg så skulle til at give Molly kødbenet, sprang hun jo op og ville have det. Lige da hun skulle til at tage det i munden, kom den der kæmpe hund, og overfaldte Molly!! Den hund der, tog Molly ind under sig, og begyndte at bide i hende så meget at Molly hun pev!!!!!!!!!!! Neeeij hvor var det synd! Vi råbte af hunden og tog fat i den, men den ville ikke stoppe!! Jeg var lige ved at græde det var jeg! Molly pev virkelig højt, og man kunne bare ikke få hunden væk!! smiley
Jeg tog virkelig hårdt fat om hunden, og brugte alle mine kræfter til at slynge den til siden, og så kom Molly fri og løb alt hvad hun kunne med halen mellem benene!!!!!!!!! Lige da Molly løb, sprang hunden hen over hegnet igen og løb!!

I aner ikk hvor synd det var for Molly!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eijjj det kunne jeg bare ikke tåle at se, og det skal aldrig nogensinde ske igen!!!!!!!!! Næste gang den hund kommer, jager jeg den fandme væk med det samme!!

Det er derfor at man aldrig skal kigge på det ydre på hunden, men det indre!!

Ville bare lige dele min uhyggelige oplevelse med jer.. smiley

PS. Molly har det fint nu, men hun var bange i noget tid efter det skete..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HUND ANGRIBER MOLLY!!!
Kommentér på:
HUND ANGRIBER MOLLY!!!

Annonce