{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
581 visninger | Oprettet:

Er det for meget med 3 hunde? {{forumTopicSubject}}

Sagen er den at min kæreste og jeg er gået fra hinanden, vi har 2 hunde sammen og 1 er min egen.. Jeg beholder vores hus og vil os gerne beholde alle hundene.. Det er mig der fodre dem, træner dem og går ture med dem mest.. Mit spørgsmål: bliver det for meget med 3 hunde selv? Skal jeg give 1 til min x? Det skal lige siges at vi stadig er gode venner så jeg vil altid kunne møde min "xhund" hvis jeg går af med en.. Håber på nogle gode råd, dem kan man ikke få for lidt af:-)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er det for meget med 3 hunde?
  • #1   30. maj 2008 Eftersom at du beholder huset og du er den der er mest sammen med dem synes jeg klart du selv skal beholde dem.

  • #2   30. maj 2008 Ja, altså hvis du synes du kan overskue dét, og har økonomien til det smiley Så synes jeg da os det vil være godt for hundene. Giv dét en chance smiley

  • #4   30. maj 2008 ja jeg vil os give det en chance men tænker bare på om de vil være meget alene når jeg går til træning med den ene hund eller går tur med en af gangen.. Men tror da os det vil kunne lade sig gøre med lidt ekstra arbejde..

  • #5   30. maj 2008 Altså hvis du er frisk og kan klare tre hunde tror jeg det ville være super, os bare for hundene. De er jo vant til hinanden og nyder sikkert godt af hinandens selskab. Og hvis det er dig som er mest hos dem nu så syns jeg helt klart at du skal beholde dem.

  • #6   30. maj 2008 Jeg bor alene uden børn og har 3 hunde, ingen problemer her

  • #7   30. maj 2008 Jeg har 4 hunde, og jeg har godt nok også en mand, men de er alle mit ansvar. Manden går en gang imellem med på en tur og nusser osv., men træning og fodring står jeg for. Om du har 2 eller 3 tror jeg ikke er så afgørende.

    Der er måske endda en fordel ved 3, for selv om du tager en med ud til træning eller på tur, så er de 2 andre i hinandens selskab - og således aldrig alene.


  • Tine P
    Tine P Tilmeldt:
    jan 2008

    Følger: 1 Emner: 4 Svar: 144
    #8   30. maj 2008 Nej, du skal ikke give det en chance.
    Du skal gøre det hvis du er overbevist om at du kan klare det. Så snart der kommer noget med chancer ind over, betyder det også en risiko for du ikke kan klare det.


Kommentér på:
Er det for meget med 3 hunde?

Annonce