744 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 19 Svar

Sætter jeg for store krav? (uden link) Sætter jeg for store krav? (uden link)

Jeg prøver lige igen - uden at linke til annoncen.... ?!?!?!

Sætter jeg for store krav fordi jeg forlanger visse ting fra en evt køber til Angel...?

Tak til Jer der svarede før....

Og det svar som jeg var igang med at skrive før det så hensynsløst blev slettet var, at Baloo bliver hos Peter... Angel står i mit navn, og da det er mig der flytter og ikke kan tage hende med, har han nu sat en tidsbegrænsning på hvor længe han kan have hende... Så det gør jo ikke presset mindre....

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Havearbejde 3.150 kr.
  • Have arbejde 205 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Klippe hæk ned 1.000 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Hjælp til hænge lamper op 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sætter jeg for store krav? (uden link)
  • #1   28. jun 2008 Det er bare rigtig træls Anne, er ked af at høre om din situation da smiley
    Jeg håber inderligt du finder et nyt værdigt hjem til Angel..

• #2   28. jun 2008 Ne jeg synes ikke umiddelbart dine krav er for store -måske at du vil prøve at begrænse det til at område, men ellers synes jeg dine krav er ganske fine.

Men du har en race der ikke tiltaler alle, og når ma så osse "tillader sig" at stille krav kan den slags jo tage lidt tid. Og så er det self lidt skidt når man som du, har en tidsfrist

• #3   28. jun 2008 puha --- ja det er godt nok ikke nogen god sitiuation.... har du slet ikke haft nogen henvendelser på hende ud over dem i annoncen

• #5   28. jun 2008 Tak - det håber jeg også....

Må nok indrømme, og så kan folk egentlig kalde mig hvad de vil, at hvis ikke jeg finder et egnet sted inden "tidsfristen" udløber vil jeg hellere give hende fred end at smide hende af på et internat eller en eller anden som ikke har en skid forstand på hunde som hende....

• #7   28. jun 2008 Det har jeg også skrevet til hende der har kommenteret - det er ikke et krav - men det ville være rart... *ss*

• #8   28. jun 2008 Og nej - ikke en eneste henvendelse....! Folk fatter da slet ikke hvd de går glip af... !

• #9   28. jun 2008 Lille blub -som jeg ser det (og efterhånden har skrevet mange gange herinde), så har ingen hund ondt af at være død. Det er trist men 100% at foretrække frem for et hjem man ikke er helt sikker p er det rigtige.

• #10   28. jun 2008 Michelle: Sådan ser jeg også selv på det... Og så ville jeg vide hvor hun var, og at hun havde det godt... Frem for hvis hun havnede hos nogen som bare sendte hende videre eller misforstod hendes behov... Men hold kæft hvor gør tanken altså ondt...

• #11   28. jun 2008 er der nogen bestemt grund til at du ikke vil have hende sammen med en hanhund --

• #12   28. jun 2008 Lille blub -jeg kan sagtens følge dig. Og self skal det ikke være første løsning (det er det jo heller ikke for dig), men som sagt. Det er 100% at foretrække fremfor at sende hende ud til nogen der ikke er egnede til en hund som hende. Hun kræver jo lidt ekstra i forhold til hendes separationsangst osv...
    OG hun er jo ikke en supernem race træningsmæssigt.

Hvordan er hun -har hu styr på basistræningen. Altså gå pænt i snor, komme når man kalder og sådan?

• #13   28. jun 2008 Sidsel: Hun må gerne være med en hanhund - men helst ikke en anden tæve... Og grunden til at jeg ville foretrække en kasteret hanhund er hovedsageligt, for at der ikke sker "uheld" under en løbetid... Hun bør ikke få hvalpe...
    Jeg ved godt at jeg kan få hende steriliseret først - men jeg ser ingen umiddelbar grund til at sterilisere en sund og rask tæve, hvis man kunne finde et hjem med en i forvejen kasteret hanhund - hvis du kan følge mig...

• #14   28. jun 2008 Michelle: Hun kommer når man kalder i haven - hun er ikke vant til at gå UDEN snor, fordi vi ikke har villet tage nogen chancer/ risici med hende som med Freja i sin tid.... Hun kan gå pænt i snoren med mig når jeg går med hende alene... Hun sidder, dækker osv... Og kan et par enkelte tricks for sjov... Hun er super nem og træne og arbejde med fordi hun er så madglad...

• #15   28. jun 2008 Ok -det var nu heller ikke så meget i forhold til uden snor. mere såda om hun er helt døv eller om hun dog hører når man kalder -hun ER jo bullterrier;o)

• #16   28. jun 2008 *Griner* Dét er hun - og hun er rigtig bullterrier - med alle særhederne...! Men det er jo bare en del af charmen.... Hun kan godt sommetider blive døv - men hvis bare godbidden man finder frem er god nok - så kommer hun med det samme...

• #17   28. jun 2008 Hehe ok... Jamen jeg håber du finder hende et godt hjem. Jeg ville da gerne tilbyde at tage hende til du finder det helt rette hjem -men det er vidst lige langt nok væk:o)

• #18   28. jun 2008 Tak - men hele pointen er faktisk, at jeg ikke tror at hun har godt af, at blive flyttet alt for mange gange...
    Hun er en hund som knytter sig meget og hurtigt til sin flok, så at flytte hende for tit ville være synd...

• #19   28. jun 2008 Helt enig -jeg tror bestemt heller ikke hun har godt af at blive flyttet omkring. Var det så lige rundt om hjørnet, så du stadig kunne være inde over (dagligt) kunne det måske gå -men som sagt, alt for langt væk:o)

• #20   28. jun 2008 MK - mange tak... Jeg håber inderligt at nogen melder sig....!

• #22   28. jun 2008 Irena: Tak for dine ord... Og ja hun er en super fin lille sag... :O) Lige til at kysse på hvis du spørger mig... *ss*

Kommentér på:
Sætter jeg for store krav? (uden link)

Annonce