{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Min hund er blevet bidt i dag {{forumTopicSubject}}

og jeg ved ikke rigtigt, hvad jeg skal gøre..

Jeg så det nemlig ikke ske.. jeg hørte hende pibe, men troede, at det var fordi, at jeg var for langt væk fra hende.. hun løb inde i skoven sammen med to rottweilere og en blandingshund..

Der gik faktisk lang tid, inden jeg opdagede det, fordi det ikke blødte, og fordi hun er lige så frisk, som hun plejer at være, og de legede fint videre..Hun har spist aftensmad og hun har endda forsøgt at hugge min aftensmad fra køkkenbordet, så er ikke vildt bekymret for hende, men på Københavns Dyrehospital sagde de, at man jo ikke kunne vide, om der var en blødning under huden, som i værste fald kunne blive til en byld..

Jeg har renset det med fortyndet brintoverilte, og de "kloge" mennesker jeg har talt med har alle sagt, at det sker der ikke noget ved.. og at hun nok skal klare den, og jeg bare er overpylret..

Jeg har valgt ikke at tage på dyrehospital, da de ville have 1.100 kr bare for at se os, og der er jo kun et bidemærke og ikke et decideret sår, og hun er ikke påvirket af det..

Synes I, at jeg er overpylret, eller synes I, at jeg skal kontakte en dyrlæge i morgen og få hende tilset??..

Jeg er nemlig tit pylret, så det kan godt være, at de "kloge" har ret i, at det sker der ikke noget ved..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund er blevet bidt i dag
Kommentér på:
Min hund er blevet bidt i dag

Annonce