{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
918 visninger | Oprettet:

hvad ville du helst ( pasning ) {{forumTopicSubject}}

Hej alle sammen,

Måske er det et dumt spørgsmål, men jeg skriver dette indlæg af nysgerrighed, og bare for at høre..

Hvis du/i skulle have jeres hund passet ville i så helst have det skulle være i pension eller hos en privat, selv om det private ikke er nert så fansy som i en pension, altså med hensyn til båse/boxe eller hva man nu kalder det,??
personlig ville jeg nok helst have det privat, med hensyn til den mere personlige kontakt der er mellem passerne og dyrene..

men skriv endelig jeres mening på forhånd tak..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad ville du helst ( pasning )
  • #1   18. jul 2008 Helt klart privat. Men hos nogle jeg kender...... For så ved jeg hvordan de vil behandle dem, jeg kender forholdene, og ja... det er bare dejligt trygt

• #2   18. jul 2008 Jeg får altid passet privat (endten hos de gamle eller hos en veninde)

Jeg ville dog aldrig få passet privat hos nogen jeg ikke kendte.

Skulle hunden passes privat er det jo netop for at den kan leve inde i huset og ikke i bokse i en stald.... Så fancy bokse er jeg jo i så fald ligeglad med

• #3   18. jul 2008 Det afhænger meget af hunden synes jeg...

For mine hunde:

Tikki - bliver kun passet hos familie og venner der kender hende. Hun vil være alt for utryg i en pension med masser af fremmede lyde - og så er hun ekstremt kontaktsøgende overfor mennesker, og ville formentlig stresse over alle dem der går forbi burene, og som hun ikke kan komme ud at hilse på.

Capone - bliver kun passet enten af min mor eller kommer i hundepension. Han er en drengerøv med fuld fart på, så der skal man vide hvad man har med at gøre .... til gengæld har han et fantastisk sind, og da han sidste år var i pension opførte han sig som et lille dydsmønster og bliver hverken stresset eller utryg på nogen måde :o).

- Jeg har arbejdet på en hundepension, og synes generelt de fleste hunde klarer det rigtig fint, og de bekymrede ejere skulle lige vide hvor afslappede og glade deres hunde er. Men der er selvfølgelig nogle hunde der ikke trives i en hundepension - det er heldigvis bare ikke ret mange :o).

/Carina

• #4   18. jul 2008 kunne ikke sætte mine i pension

• #5   18. jul 2008 Det kommer lidt an på hvor lang tid det drejer sig om, nu er mine forældre ik af nyrer dato, så hvis det er længere end et par dage kommer de i pension. Nu er det så kun den store der har været i pension, men han har det egentlig ok med at være der.

Vil ik bebyrde nogle i længere tid, så ryger de hellere i pension. Da de også får lidt særbehandling det sted vi bruger, så ved man de har det godt.

• #6   18. jul 2008 Det er da klart at foretrække hos venner eller familie smiley
    Kunne dette ikke lade sig gøre, ville jeg foretrække et pensionat. De har trods alt erfaring og styr på tingene. Fremfor en fremmed person eller person i periferien af ens vennekreds.

• #7   18. jul 2008 Min gamle hund, privat. Den unge gerne en pension, som jeg kender, ellers privat. Og med privat, mener jeg hos folk jeg kender

• #8   18. jul 2008 Enten hos nogen gode venner eller i den pension de har kommet i altid. Jeg vil ikke belæmre nogen i længere tid med 3 store hunde, så derfor ryger de oftest i pension.

• #10   18. jul 2008 enlig det jeg mener tror jeg er at om det skal være pension eller en fremmed privat,

• #11   18. jul 2008 Den pension vi bruger, har de samarbejde med dyrlægerne, de har konsutation der oppe 2 gange om ugen. Manden er hundetræner så de ved hva de har med at gøre, samtidig med hun har en lille form for hundesalon, så man ka få dem vasket osv til man kommer hjem.

• #12   18. jul 2008 Vi får dem altid passet af folk hundene kender - altså privat..
    Skulle det ske, det er helt umuligt og vi er væk en hel dag til to dage, så kommer de i pension.. Jeg ville aldrig overlade mine hunde til privatpersoner, jeg ikke kender..

• #13   18. jul 2008 så ville jeg sætte den i en pension. men ville helt blive hjemme hvis det var sådan

• #14   18. jul 2008 Helle R.: det tror vi alle gerne vil, altså helst blive hjemme ved vapserne.

• #15   18. jul 2008 1000 tak for jeres svar alle sammen..

ha en rigtig go weekend
    vil gerne have flere svar, så venter med at slette inlæget til i morgen

• #16   18. jul 2008 Jeanette -hvorfor slette indlægget?

• #17   18. jul 2008 Vi har slet ikke været væk fra hende endnu, og den eneste der har passet hende har været min kærestes lillebror.

Vi har dog noget familie der har kennel med pension også, og der ved jeg hun ville få det godt. Om hun ville kunne trives der ved jeg dog ikke rigti'. Men det er det der bliver muligheden når det bliver nødvendigt. hos det øvrige familie vil hu lære aaalt for mange unoder.. smiley

• #18   19. jul 2008 Mine bliver passet privat - det vil sige af personer der kender mine hunde.

Jeg ved også at de kommer til at gå i en hesteboks, når de bliver passet - men det har jeg intet imod, da de er vant til at gå i hundegård.

Jeg ved også at de kommer med på træningsbanen og i skoven, det er fint - da de skal jo ud og røres.

Og så er jeg helt tryk ved personen - han ved hvad hunden kan præstere. da han selv har været med til at træne dem.

• #19   19. jul 2008 Jeg ville sætte min i pension,fremfor at lade en fremmed passe hende privat.. Hvis det er en længre periode

Jeg deler samme opfattelse som Carina..

Men har osse arbejdet i pensioner, som hende smiley

Skal min passes et par dage,er der en god veninde der træder til..

Jeg har i min tid,på pensioner oplevet flere gange at de folk,der skulle passe hunden ikke magter opgaven og lige netop sætter hunden i pension,til ejer kommer hjem..

Selvfølgelig efter aftale med ejer.. men de kan jo ikke andet end acceptere,når de sidder 1000 km væk..

Stof til eftertanke måske smiley

• #20   19. jul 2008 Stine: det er noget af grunden til jeg sætter mine i pension, hvis det er mere end et par dage. Da dem de sådan ka passes ved privat, ik ka holde til det eller magter det. Så er det da bedre de kommer hen til nogle der magter det.

• #21   20. jul 2008 for en weekend ville jeg lade mine forældre passe Balder - Længere tid - Pension.

Nu har vi næsten lige haft ham i pension for første gang - Og det bliver heller ikke sidste gang - Han var den eneste hund som ikke var overlykkelig da vi kom og hentede ham.. (dumme hund) smiley
    Men det er også kun den ene pension som jeg vil bruge.. Kender dem igennem hundetræning.

• #22   20. jul 2008 Karina H.: hvafor en pension er det? hvis man må spørge.

• #23   20. jul 2008 Anne Mette- Det må du da, du kan se lidt om dem her http://www.hundewellness.dk/

Og de ved hvertfalde hvad de har med at gøre - Ingen hunde indenfor når man kommer og aflevere - De bliver lukket udenfor med det samme inden du går fra hunden - Så den forlader dig og ikke omvendt, kan kun anbefale dem.

• #24   20. jul 2008 Jamen det gør de også der hvor mine blvier passet.

• #25   20. jul 2008 Albert er let at få passet hos familie, nok også Eris, men så helst hun kom hen til nogle med lidt mere forstand på den race, for hun er en smule dominerende hvis man lader hende smiley Og ved fra flere at det er tit de ikke får nok aktvering når de passes , altså amstaffen smiley

• #26   20. jul 2008 Anne Mette - Hvilken pension bruger du.. Det kunne jo være rart med en back-up..

• #27   20. jul 2008 Karina H: vi bruger Hirtshals hunde og kattepension, jeg syntes det er et supert sted.. Vi har gået til træning deroppe sidste år med Eddie og i år går vi med begge 2. Så de kender jo også vores hunde, eller ihvertfald Eddie da han er den eneste af vores der har været deroppe. Vi har ik været væk i længere tid end familien ku passe dem, og tildels fordi hun ik er så gammel endnu.
    Finder li et link til dem.

• #29   20. jul 2008 Super tak for det.

• #30   20. jul 2008 Jeg ville vælge en pension.
    Er bange for at venner/bekendte/familie kører træt i det. Synes heller ikke jeg kender nogen med en egnet indhegnet have, og mine hunde er vant til fri adgang til hav/gårdsplads. Af samme grund skal det være en pension med boks + løbegård.
    En stor hund er, for mange mennesker en mundfuld og man skal indrette sin hverdag. Vil hellere betale professionelle for dette.

• #31   20. jul 2008 Syntes også at pensioner er bedst for længere perioder, samt jeg tror faktisk også at Balder foretrækker det - Hvor får han ellers lov til at tumle med de andre hunde 3 gange om dagen....
    Vi fik hvertfalde at vide at han havde hygget sig gevaldigt med en schæfer;-))

Kommentér på:
hvad ville du helst ( pasning )

Annonce