{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
864 visninger | Oprettet:

Bianca blev Svensk Champion i dag {{forumTopicSubject}}

Wee, er kommet hjem fra Tollarp i Skåne efter en herlig weekend. Må lige dele min glæde med alle der gider læse mit indlæg.

Sammen med Siff, min Bolettes mor, var vi taget på tøsetur til Tollarp. Lørdag blev hvalpe og hanner fremstillet på Raceklubbens udstilling. Så der blev fotograferet på livet løs.

Her til morgen kom min mand hjemmefra med Bianca, og jeg blev lidt forskrækket, for jeg synes hun var for tyk.

I alt var 64 tæver meldt til og 19 af dem i Åben klasse, hvor Bianca stillede. Pyha, at skulle slå 18 tæver med Bianca, det var jeg den eneste der ikke troede på. Men han var vild med Bianca, så hun blev 1. vinder med CK (det kører efter de gamle regler). I kampen om bedste tæve måtte hun bøje sig for 2 garvede Champ. tæver og blev Bedste Tæve 3, men fik Certifikatet, og blev dermed Svensk Champion i 2. forsøg.

For pokker hvor er jeg bare så glad. Hun var så godt på dagen, og 4-5 stk. i åben klasse fik gule og blå, fordi de var for tykke. Ikke et ord om at Bianca var for tyk af dommeren.

Og Bianca, hun er vist bedøvende ligeglad.

Norge kalder nu........

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bianca blev Svensk Champion i dag
Kommentér på:
Bianca blev Svensk Champion i dag

Annonce