{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
592 visninger | Oprettet:

motion {{forumTopicSubject}}

har en veninde hun er lige blevet skidesur på mig,kom ind og sagde hendes hund havde ondt bagi det døjer den tit med pga. dens analkirtler er betændte, sagde så til hende at hun skulle motionere sin hund altså gå ture med den,det gør hun aldrig,da jeg mener det kan være skyld i at den døjer så meget med det hvad sir ' i andre til det.
Jeg blev opr.i min ankel i jan. og går stadig med en stok,og jeg går med mine mindst 3 ture daglig så mente jeg også at når jeg kunne kunne hun sku også,og så blev hun sur,for jeg skulle jo ikke bestemme over hendes hund,det skal jeg heller ikke,men det er da synd for hunden.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  motion
  • #1   6. aug 2008 Tror ikke motio og analkirtler har den store sammenhæng. Men bortset fra det, så ville det da være godt for hunden at komme lidt ud

  • #2   6. aug 2008 Hvis de er btændte skal de da fjernes? har hun ik været ved dyrlægen med det?

    jeg må indrømme i hverdagene kommer terkel kun ud 2 gange om dagen.. Om morgenen kommer han bare lige ud i haven, og så tøffer han ud og sover i køkkenet når vi går.... Det er heller ik altid han kommer ud om aftenen, men for det meste går han også helt død inden vi når det...


  • #3   6. aug 2008 Synes dælme ikke det er meget .... at hunden KUN kommer ud 1- 2 gange om dagen... og så bare lige i haven et par minutter.

    Det kan da ikke være meget hunden oplever så.... den må da kede sig frygtelig....hvis den bare skal ligge inde og sove hele tiden.

    Men det er jo bare MIN mening.....


  • #4   6. aug 2008 Hvis hunden har problemer med analkirtlerne, og ikke selv kan tømme dem, så kontakt dyrlægen,
    Tømning af analkirtlerne er ikke en sygdom,

    Du kan give hunden et ordentligt oksekødben, så kan den selv tømme analkirtlerne.
    Da kødben som regel gir hård mave.


  • #5   6. aug 2008 Lasse & nanna .... Vil så liiiiiige tilføje at vi ik har tid til at gå med hunden 5 gange om dagen, og når han er ude er det lange ture vi går, hvor han også bliver aktiveret.... Plus vi træner tricks med ham, og leger med ham...

    Man kan næppe sige min hund keder sig, og desuden gider han ik selv ud og gå om morgenen...


  • #6   6. aug 2008 Lonnie R:
    Vi går også "kun" to gange om dagen med vores. Netop fordi han om morgen ikke gider stå op, han vil dårligt nok ud i haven... Og som dig træner jeg også med ham dagligt, leger og diverse ting... Men min er heller ikke monster glad for at gå tur... Og så ha vi ham med, hvis vi køre nogle steder (og han vel at mærke kan komme med), så han keder sig bestemt heller ikke...
    NITTEB:
    Nu kan hunden jo oplelve verden på andre måder end ved gå ture rundt i kvarteret. Og synd.. Tja min er i haven på 800m2 hele dage...


  • #7   6. aug 2008 Vores have er ik voldsomt stor, men stor nok til at han kan aktivere sig selv... Og så er der jo nogle hunde der godt kan ligge og sove engang i mellem smiley

    Marianne.. Lækkert at se det ik kun er os der er "sådan" smiley


  • #8   6. aug 2008 Lonnie R:
    Tror jeg faktisk de fleste hundeejere er... Der er bare enkelte fanatiker herinde... Men med et fuldtidsjob og alm. familieliv, så kan man ikke rende med hunden 5 gange om dagen... :o) Og vores gider da heller ikke 5 gange om dagen. Han vil da heller en tur med i bilen, når nu vi alligevel skal ned på havnen at gå og have en is... smil...


  • #9   6. aug 2008 Terkel han vil bare gerne nusses... Så er han tilfreds.... Det er sgu heller ik altid han gider gøre sig færdig udenfor, men først hjemme i haven.. så kan man så få fornøjelsen af at samle op igen.. hehe

  • #10   6. aug 2008 Tego vil gerne lige ned til søen, der klare han, hvad han skal, også vil han hjem... Selv om vi dog "tvinger" han til at gå lidt længere... Men tilgengæld vil han lege konstant... Meen han er også stadig hvalp... :o)

  • #11   6. aug 2008 Hehe tror nogengange Terkel glemmer han er voksen.. for han vil også lege hele tiden.. hehe

  • #12   6. aug 2008 Hæhæ ja de er nogle sjove nogle...

  • #13   6. aug 2008 men de er nu søde... smiley

  • #14   6. aug 2008 Bestemt :o)

  • #15   6. aug 2008 tak for alle de muntre indlæg ,jo jeg tror min veninde har været til dyrlægen, men hun er nok stadig sur,for un har intet sagt, vi har lige været til fødselsdag hos en af naboerne,hun talte ikke til mig ,men pyt med det, hun blir nok god igen. Men jeg har lige været en tur oppe på marken med hundene,og hvem så jeg så der kom gående da jeg var nået ned for enden,min veninde så det kan da godt være at hun har tænkt over det jeg sagde,men hun vendte hurtigt om igen,men så kom den da lidt ud.og babett han får ikke kødben,for så får han dårlig mave siger hun,men hun kan sa bare koge dem. nå pyt med hende ha en god aften alle her på H.G.

Kommentér på:
motion

Annonce