{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
960 visninger | Oprettet:

Adfærdsproblemer - HJÆLP (lidt langt) {{forumTopicSubject}}

Hej jeg skriver på vejne af min far. Det er hans hund på denne profil men han vidste ikke helt hvordan han skulle formulere sig, så jeg prøver for ham.

I Fredags gik min far med ham uden snor, hvad han altid gør ( jeg ved godt det er for dumt ) på den modsatte side går der en anden hund, Gustav løber helt umotiveret over og bider den i øret så den bløder.
Dette har han aldrig gjort før, men han har dog før vist underligt adfærd over for alle slags hunde ( også tæver og hvalpe ).
Så sent som idag har han udvist underlig adfærd, ved ikke at ville forlade mine forældres side, han er generelt begyndt at være meget nervøs "seperations angst" beskriver det nok bedst.

Her er som jeg ser det:
Han har altid været vant til at blive taget med alle steder, og er ret sjældent alene, som følge af dette har han svært ved at blive sat af hos feks mig og blive passet, da han bliver yderst deprimeret og ligger og venter ved døren til han bliver hentet igen.
Når han er hjemme hos mig gider han ikke rigtigt lege med vores hund ( hans bedste ven ) han vil helst sidde bare og nusse med mig eller min kæreste, lige indtil min mor kommer så kan han det hele og liver op igen.

I korte træk så er han nok blevet gjort til en menneskehund.

Har de gjort ham en bjørnetjeneste ved at tage ham med over alt ??
kan der rettes op på ham så han kan blive hund igen ??
Kan hans opførsel skyldes noget helt andet ??

Håber der er nogen der har tid og lyst til at hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Adfærdsproblemer - HJÆLP (lidt langt)
Kommentér på:
Adfærdsproblemer - HJÆLP (lidt langt)

Annonce