Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund pisser i sengen
  • #1   8. aug 2008 Har det tordnet? Måske han er bange for det? det har jeg kendt en hund der gjorde. . . Luk døren ind til sengen smiley

• #2   8. aug 2008 ved ikke hvor gammel han er, men vores er 10 mdr. han har lige haft nogle dage hvor han ikke 'gad' gå ud, selv om døren til haven var åben, ved ikke om det har noget med alderen at gøre, men træls er det:-))

• #3   8. aug 2008 Nej det har ikke tordnet - men det er bare underligt han er begyndt på det - jeg har ingen dør ind til soveværelset..... Men kan sætte gitter op - men der må da være en grund til han begyndt på det, aner bare ikke hvilken.

• #4   8. aug 2008 Nej ikke mere end vi plejer - og han er 12 mdr. gammel og har altid holdt sig til vi kom hjem pånær da han var lidt yngre.. (hvalp)

• #5   8. aug 2008 fordi han har alt for meget areal at være på når han er alene hjemme,,, 4 m2 er nok til ham så er der ikke så meget han kan lave ulykker med og han er mere tryg

• #6   8. aug 2008 Bella - jamen det har da aldrig været noget problem før, hvordan kan det lige pludselig opstå sådan uden videre - demonstrerer han fordi han er alene hjemme måske?

• #7   8. aug 2008 Hmm det virker ikke som om han har noget med blæren for der er ikke noget når vi er hjemme tisser som han plejer - ja ved sku ikke hvad der er galt siden han gør det... men klamt er det... øv smiley

• #8   8. aug 2008 Susanne - ja tror også det er noget i den stil - bare mærkeligt det først er noget han begynder på nu

• #9   8. aug 2008 jeg ved ikke årsagen til at han gør det men han har alt for meget plads , bella havde kun ½ bryggers at gå i de første 1½ år og nu kan hun være i stuen og køkkenet uden problemer , men skal osse lige siges at hun kun har lavet narrestreger 1 gang ,fordi mai britt havde glemt at lukke døren til soveværelset det er osse den eneste gang det er sket

• #10   8. aug 2008 Bella - ved ikke rigtig om det er pladsen - for han har aldrig gjort sådan noget før og han har altid haft lige meget plads...

• #11   8. aug 2008 I min familie har både gravhund og dansk-svensk gårdhund gjort det, når de er blevet forladt to gange på én dag f.eks. Jeg tror det er en protest. Det er da også dødsygt ikke at måtte komme med. Man kan jo ikke sove døgnet rundt.

• #12   8. aug 2008 nej men du kan jo prøve det ,, han er jo osse lige kommet i pubertenten , og der kommer en mere når han er 2 år smiley ,, men nu er det sån at jeg kender flere der havde samme problem og de gjorde sån , og det har virket , så andet kan jeg ikke råde dig til

• #13   8. aug 2008 Ja det er dødsygt ikke at må komme med - men derfor behæver han vil ikke at pisse i sengen - hehe smiley

• #14   8. aug 2008 Bella - kan være jeg skulle prøve det - det kan jo ikke skade smiley

• #15   8. aug 2008 kan se han er 12månder.. de har jo de der faser,vores var trælse da de skiftede tænder.... så blev de kønsmodene og ja så blev de 1 år og begge har haft 1års krisen hihi..

hvor de inten ikke hørte så godt eller lavede ulykker af en eller anden slags.. Tyson tissede og på vores dyne,vi skældte ham ud og døren blev lukket.. nu har vi hundene til at gå i stuen+et lille værelse,køkken og soveværelse kommer de ikke i når de er alene,vi har børne gitter oppe alle de steder,for de kan stadig se men ikke komme der ind,det passer dem fint.

• #16   8. aug 2008 jepps prøv det smiley

• #17   8. aug 2008 I´ve got it - ja nu venter jeg lige og ser tiden an hvis det forsætter og intet hjælper så må jeg ty til andre metoder smiley

• #18   8. aug 2008 Se lige dagens indlæg: Besværligt at have hund:-D

• #19   8. aug 2008 Vi har også haft en hanhund der gjorde det, men kun på min kærestes dyne. Det var dominans, eller det troede han ihvertfald selv smiley
    Der har også været noget med to pomeranier i det der engelske hundeprogram. Der mente hun også at det var dominans.

Kommentér på:
Hund pisser i sengen

Annonce