{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
356 visninger | Oprettet:

Hvordan gør vi det bedst?? {{forumTopicSubject}}

Prøver at skrive mit indlæg igen og håber på nogle der vil svare på indlæget denne gang...

Vi har købt en tæve hvalp og har en tæve i forvejen. Når vi får den nye kan jeg regne ud at vores "gamle" tæve måske er i løbetid eller i hvertfald kommer det lidt efter. kan det give problemer når de skal "føres sammen" ? Normalt er vores tæve ikke en der er ikke kan enes med andre tæver, heller ikke når hun er i løbetid. Men ville bare hører om der er nogle der har oplevet at det gav problemer eller ændret adfærd??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan gør vi det bedst??
  • #1   15. aug 2008 Jeg tror ikke du skal være bange for der sker noget, voksne hunde gør normalt ikke hvalpe noget, hvis de gør er de ik normale:D
    hehe jeg havde samme problem, da jeg købte chanel , havde gucci i forvejen og hun er VIRKELIG en BITCH med stort B, hun er ikke meget for andre hunde og slet ik når de vil snakke med hendes mor, derfor skrev vi kontrakt på ar hvis de ikke kun enes måtte vi handle tilbage, men da jeg fik chanel hjem, var gucci bar såå sød, hun tog sig ag hende som om hun var hendes hvalp, og de har det simpelthen så godt sammen idag, de kan ikke undvære hinanden i 5 min, desuden er gucci blevet meget dejliger, hun havde det med hun ikk ville snakke med mine venner hvis de ikke kom så tit, men chanel kan lide alle og springer op og nysser med det samme(: så gucci har lært at mennesker ikke er farlige mere(:

Held og lykke med din nye vaps:D

• #2   15. aug 2008 Har jeress tæve prøvet at være sammen med hvalpe af sit eget køn før ?

• #3   15. aug 2008 Ja hun har mødt nogle stykker... Nogle gange er hun ikke helt i humør til at snakke med hvalpe og andre gange spiller hun op til leg så det er lidt forskelligt.. Men hvalpe er store racer er hun ikke glad for. men nu er det jo af samme race vi har købt...

• #4   15. aug 2008 Pernille. Tak for råd. Håber også de to for glæde af hinanden. :o)

• #5   15. aug 2008 Det tror jeg helt sikkert de gør(:

• #6   15. aug 2008 Jeg har gjort således de gange der skulle komme en hvalp i familien:
    Jeg besøgte opdrætter og tørrede min nye hvalp i hoved og røv med en vaskeklud. Den klud fik min tæve så lov til at snuse til hver dag til hvalpen kom. Det tror jeg har været med til at hjælpe.
    Vores tæve holdte sig dog langt væk den første dag vi fik hvalp. Men det er fordi vores tæve engang blev nappet i patten af en hvalp og hun blev skide forskrækket. Men som dagene gik blev det bedre og bedre så længe at den store tæve har en stol eller sofa at hoppe op i når hvalpen bliver for meget for hende.
    Men skæld ikke ud hvis jeres hund kun knurre af hvalpen. For nu er den jo tvunget til at lære hvalpen hundesprog.

• #7   15. aug 2008 Sandie: Okay det havde jeg ikke tænkt på. Nelli den nye hvalp har fået et lille tæppe med vores lugte på. Havde ikke lige tænkt det omvendte.... men det tror jeg da vi skal prøve.

• #8   15. aug 2008 Pernille, hvad er det for noget vrøvl med, at hvis en voksen ikke bryder sig om hvalpe, er den ikke normal. Der er faktisk mange voksne hunde der ikke bryder sig om hvalpe, især når de er små.
    Iben, tæver opfører sig som regel ikke som de plejer når de er i løb, så det er en god ide, at være lidt obs, hvis din voksne tæve er i løb når den nye kommer, dermed ikke sagt at det giver problemer, for det behøver det slet ikke at gøre. Held og lykke med den lille ny.

• #9   15. aug 2008 Okay Britta. Vi er selvfølgelig obs på det. Jeg kom bare pludselig til at tænke på om det kunne give problemer hvis hun var i løb når vi fik den lille, så derfor ville jeg gerne lige hører nogle meninger her inde fra...

• #10   15. aug 2008 Iben, det er altid en godt at være på forkant med tingene og men vil jo altid bebrejde sig selv hvis der skulle ske den lille ny noget, men tæver i løb er altså mærklige ind i mellem, smiler

• #11   15. aug 2008 Hun plejer nemlig ikke at blive så meget anderledes... men det kan jo godt være at en lille hvalp pludselig "gør noget i hende" så hun bliver anderledes. Havde jeg ikke lige tænkt over. Men nu er den nye hvalp salgsklar der og syntes det ville være øv hvis opdrætter sku have hende 3 uger ekstre af den grund...?

• #12   16. aug 2008 Iben, jeg synes nu heller ikke der er nogen grund til at vente med at få den lille nye hjem, bare du er obs på den voksne.

Kommentér på:
Hvordan gør vi det bedst??

Annonce