{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
495 visninger | Oprettet:

Hvordan gør vi bedst? {{forumTopicSubject}}

Hejsa håber i kan give os et par gode råd med på vejen I går blev vi 1 stk hund rigere, ikke planlagt overhovedet men ellers var den blevet aflivet og det kunne jeg ikke have Den nye hund vi har fået er en labrador tæve Sisse på 1 år ca. Hun er meget stille og solig, opdragen, vant til børn og andre hunde osv. Vi har i forvejen en pekingeser tæve, Kahlua på 2 år.
Frem til problemet Sisse er bange for Kahlua Og Kahlua vil selvfølgelig meeeget gerne snakke med det nye medlem. Vi har haft dem ude på nogle gode gå ture og løbe og lege sammen, og der er der absolut ingen problemer. Men når vi kommer hjem igen, er hun igen bange for Kahlua Hvordan kan det være og hvad kan vi gør for at få det til at fungere? Håber på mange gode råd smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvordan gør vi bedst?
  • #2   1. nov 2008 Ja jeg vil også sige, giv dem tid.. Og så ville jeg i starten splitte dem af, hvis de skal være alene hjemme..

• #3   1. nov 2008 Skal vi selv lade dem klare det eller? Min tanke går self på om den store kan finde på at gøre den lille noget, når den bliver bange, idet vi ikke kender den så godt endnu.

• #4   1. nov 2008 Jeg fulgte med i sådan en blog for en af dem der havde overtaaget en af de der hunde som kom fra den der hundehandler.... Kan i huske det?
    Nå, men hun havde overtaget en tæve med 3 hvalpe, som var meget nervøs med de andre hunde hun havde.
    Hun gjorde det at hun lagde tævens kurv et sted hvor der kun var én indgang, sådan at hun ikke blev forskrækket når de andre hunde kom hen til hende....

Ved ikke om det giver mening, bare et forslag.

• #5   1. nov 2008 malene er ikke helt sikker på jeg forstår den med kurven :)?
    Hun tør slet ikke komme tæt på den så skynder hun sig væk eller kryber helt op i et hjørne smiley

• #7   1. nov 2008 Okay, så hun er måske også drægtig. Det synes jeg er en vigtig del at få med ind i denne tråd (så lige din anden tråd)

• #8   1. nov 2008 jonna den er ikke købt, den stod og skulle aflives så tog dn til os..

• #10   1. nov 2008 jeg har da haft 2 voksne tæver uden problemer,af stor betydning ,lad dem prøve selv at finde ud af det, der går måske en uges tid,men det er da klart at det er Sisse der kom og hende der styrer ,og så må du jo så håbe på at de kan finde ud af det.men ja de skal selvfølgelig nok ikke være alene hjemme i samme rum.

• #11   1. nov 2008 Karla:

Ja det var lige præcis sille jeg tænkte på smiley

Louise D:

Jeg tænkte på at give den nye et sted hvor den kan have "helle". Altså et sted hvor dan kan have fred.

• #12   1. nov 2008 De kommer ikke til at være alene sammen, der har de hvert sit rum.. Tror som sådan ikke de vil komme op at slås da de begge er vant til andre hunde, men kan selvfølgelig ikke udelukkes... Og ja det er i princippet lige meget om den er købt eller fået, men have ikke valgt at få en ældre hund hvis det ikke var fordi den skulle lade livet ellers..

Kommentér på:
Hvordan gør vi bedst?

Annonce