26. jan 2008 Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.798
Aldrig har mit ansigt været så rent... Aldrig har mit ansigt været så rent...
Jeg besluttede mig igår for at nu var det på tide at begynde at besøge en masse opdrættere af boxere, så jeg kan finde den helt rigtige opdrætter som jeg engang skal købe hvalp hos.
Så sammen med Karin A fandt jeg en opdrætter som ikke bor så langt væk, ringede til hende og fik en god snak og aftalte at jeg skulle komme og se hendes hunde i dag.
Jeg havde helt svært ved at falde i søvn i nat da jeg glædede mig helt vild til at se de dejlige boxere *G*
Karin og jeg kørte så derud i dag, og hold op hvor havde jeg altså mange sommerfugle i maven *G*
Nå, men vi fandt stedet og sagde pænt goddag til Kirsten som ejer hundene.
Da vi kom indenfor stod der 3 stk MEGET glade hunde bag et børnegitter som tydelig bare ventede på at de kunne få lov til at hilse på os med en MASSE hundekys.
Vi blev begge 2 overfaldet af de meget kysseglade hunde lige så snart vi gik ind til dem, jeg var helt overvældet over så glade hundene var *G*
Efter et par timer med hundekys, snak, hundekys, leg, og lidt flere hundekys var det så på tide at tage hjem igen, men det var nu ikke lysten der drev mig. Jeg kunne bestemt godt have brugt mange flere timer sammen med hundene.
Det første Karin sagde til mig da vi kom ud i bilen, var at hold op hvor var de dejlige de hunde, og at hun godt kunne forstå hvorfor jeg har besluttet at min næste hund skal være en boxer *G*
Lige nu sidder jeg bare og er rigtig glad inden i, og er ikke et sekund i tvivl om at min næste hund skal være en boxer, for det er da nok den dejligste og mest glade hunderace jeg længe har mødt..Og så kommer jeg til at spare en masse penge på hudplejeprodukter, tror aldrig at min hud har været så ren og blød som den er lige nu efter alle de hundekys *G*
feb 2007
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 7 Emner: 940 Svar: 10.327
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.798
Ja det var en rigtig lækker Amstaff de havde :o)
jan 2008
Følger: 80 Følgere: 86 Hunde: 5 Emner: 706 Svar: 2.798
Mit indtryk er at det er en hund der kræver en del aktivering, men tror ikke at det er meget mere end mange andre hunde. Tilgengæld er det ikke en hund jeg ville have i en lejlighed på 60m2 eller sådan noget, det fylder de for meget til, ikke i størrelse men deres væsen eller hvad man nu siger.. Det er jo en ekstremt lalleglad hund *GG*
aug 2007
Følger: 51 Følgere: 50 Emner: 376 Svar: 3.641
Uanset om du lige har været ude med skraldet eller om du har været væk 6 timer så er de ved at vælte en - en helt igennem fantastisk race -
Aldrig har mit ansigt været så rent...