{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

skuffet hunde sælger {{forumTopicSubject}}

hej herinde vil høre om der er andre der kender til det at folk ringer og siger vi kommer d dag kl det og så bliver de bare væk uden at ringe jeg er lige kommet hjem fra sygehuset i går og da vi har hvalpe til salg var der nogen der ringede fra århus danse center til min mand og sagde de ville komme kl 1700 lørdag min mand måtte så opgive at bedsøge mig da det jo var vigtigt at vi kommer af med hvalpene men de kom ikke det er ok hvis de bare kunne have ringet og medelt det så min mand kunne havde være ude ved mig i stedet for hvad er det der gør man ikke kan ringe afbud jeg er bare lidt skuffet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skuffet hunde sælger
  • #2   11. sep 2008 Ja det kan jeg godt forstå.
    Ved salg, plejer jeg altid at ringe til dem som kommer ca. 3 timer før, for at høre hvornår de kører og hvornår de ca. er her (:

• #3   11. sep 2008 Det er der faktisk en del der gør, men sørg altid for at have navn og tlf nr, så har man mulighed for at ringe og spørge om de er forsinkede.
    Held og lykke med salget

• #4   11. sep 2008 Ja sådan er det desværre tit, folk laver en aftale og bliver væk...
    -og det gælder så både hos frisøren, tandlægen, lægen, når de skal købe køkken og så åbenbart også når de skal ha ny hund....

• #5   11. sep 2008 Jeg har nærmest prøvet det den modsatte vej. Hvor man kører en laaaang vej, og så er der ingen hjemme! virkelig træls !!

• #7   11. sep 2008 min mand havde deres tlfnr og ads og de ringe 4 timer før de skulle være her min mand ringe også til dem men tlf blev ikke taget så han regnede da med de var på vej han har også ringet daget efter for at høre om der var kommet noget i vejen men da går den kun over på tlf svarre har også skrevet en pæn mail til dem men intet hørt har nu heller ikke lyst til at sælge en hvalp til dem mere men håber bare folk vil tænke sig om og give besked når de aligevel ikke kommer vi plejer også gerne at stå med kaffe og kagger da vi synes at folk skal havde en god motaldelse og har tid til at se hvalpne an

• #8   11. sep 2008 Da jeg havde hvalpe til salg var jeg meget heldige. Jeg havde 5 til salg og de blev afsat på 1 uge. Det var mange der ringede men først til mølle princippet galt hos mig. Selvfølgelig var der krav da jeg solgte Rottweiler, men dem jeg solgte til havde alle haft den slags hund før. Og den dag idag har jeg stadig kontakt med dem.

• #9   11. sep 2008 Et par havde ringet til min ejendomsmægler og sagt at de gerne ville se på vores hus efterfølgende søndag og de laver så en tid.
    Jeg ryder op og gør at her ser pænt ud(vil jo gerne havde rækkehuset solgt) Smutter over til min mor med 2 hunde.
    Bliver så ringet op senere af ejendomsmægleren som siger at, da paret ikke var kommet, ringede han til dem. Og fordi at det var dejligt vejr var de taget på Amager hos nogle, hvor de grillede. Men de ville da gerne komme en anden dag.
    HVAD !!! halløj hvad tror de lige. Det var dem der lavede aftalen og hvis de ikke kan komme kan de da bare ringe.
    Man føler sig sgu til grin

• #10   11. sep 2008 Klaus: Prøv evt. at få en med et mobilnr som de ikke kender til at ringe til dem...
    Hvis de prøver at undgå jer, så tager de jo nok ikke telefonen hvis de kan se at det er jer...

• #11   11. sep 2008 Jeg arbejdede som vikar her i sommer, og skulle en uge arbejde mandag, tirsdag, onsdag og fredag lejrskole næsten 50 km væk...

Om onsdagen kom jeg der op, og fik at vide at
    "Neeej du skulle da ikke komme idag... Jeg havde godt set at det stod på ordrebekræftigelsen, men det var slet ikke meningen..." (hun havde vidst det siden dagen i forvejen åbentbart...)

Så tag dog telefonen og ring til Adecco, din SPADE!!!
    (Mumle mumle smiley

• #12   11. sep 2008 Tine: Fordi det til tider kan være meget interessant at komme til at tale med folk, der er overbevist om, at de har undgået en... Kan faktisk være meget sjovt at høre deres undskyldninger ;-P

• #13   11. sep 2008 tak for jeres dejlige svar synes også bare folk ringer og aftaler tid men ikke kan ringe og aflyse thor selv mange bruger en dag på at se på hvalpe og hvis der er en inærheden de falder for så glemmer de bare lige at give bedsked derom det er bare så kedelidt særlig når man gør hvad man kan for de skal føle sig velkommen når de kommer men ringe til dem igen nej de skal ikke have nogle af vores hvalpe vi skal jo nok komme af med dem aligevel selv om det er en svær tid lige nu med hvalpe det er også vores sidste kuld tror snart ikke der er plads til flerre hunde så skal snart alle have flerre hunde så mærket er nok ikke så stort merre ja man har jo hunden i op til 15 år (heldighvis)kunne ivartfald ikke undvære vores perle

Kommentér på:
skuffet hunde sælger

Annonce