{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

er det bare mig ( hunde med tøj på ) {{forumTopicSubject}}

der synd det er lidt synd at give hunden tøj på,, ved da godt at foreksempel en chihuahua kan have brug for det ( det havde min chihuahua også, hun havde en lille strik "jakke" ) men det jeg mener er det der pynte tøj, folk sælger, syns altså det er forkert, ved godt jeg måske støder nogen nu, men kunne aldrig finde på at købe en sweater eller en hat til min poms,, syns det er synd..

Men hva syns i andre er det mig der har en mærkelig holdning eller er der nogen der er enige med mig??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  er det bare mig ( hunde med tøj på )
  • #1   6. dec 2005 Nej, jeg syns ikke at det er synd...
    Jeg har 2 hunde af samme slags, men de
    har ikke samme pels-type og den ene dirrer
    tit, når vi er ude, så hende kunne jeg da sagtens
    finde på at købe et dækken til...
    Men ligefrem tøj med mærker eller tekst på, det er
    heller ikke lige miin kop te, men fred være med dem,
    der syns det er smart....

• #2   6. dec 2005 nemlig,, det er da nedværdigende og addeles unødvendigt,, syns man skal tænke på hundes naturlige adfærd og ikke hvad man selv syns er kært

• #3   6. dec 2005 som jeg skrev før hvis hunden har behov for et dækken er det fint,, men det skal sku da være hundens behov man dækker,,, undskyld bandeordet,, ups.. men blir så irreteret på dem der syns det er sødt

• #4   6. dec 2005 nej når hunden ligefrem selv ber om det er det i orden til en vis grænse

• #5   6. dec 2005 Min Gizmo Elsker sine dækkner han går selv lige ind i dem og vil bare ikke have dem af igen!!! Han tror han er en Rottweiler når han får det på, så det har jeg lært at leve med har ellers altid synes det så dumt ud med tøj til en hund, men nu kunne han altså ikke holde varmen og så må man jo bøje sig!!! Men det er helt enkelt dækken i sort og gråt... Jeg har dog for sjovt overvejet om han skulle have rygmærke på hvor der står <b> KILLER GIZMO<b> bare for at tage pis på folk...

• #6   6. dec 2005 Jeg synes at det er ok med dækken eller trøje til hunden, hvis det er af praktiske årsager. Vores gamle hund har en varm jakke som hun har haft i mange år. Her på hendes gamle dage, er den også huld værd, da hun fryser mere nu.

Bella skal helt sikkert også have en jakke/dækken her når der kommer sne. Ellers kan hun ikke være ude ligeså længe.

Nu synes jeg selvfølgelig at de jakker med hætter er søde til hunde. Men jeg ville aldrig selv have en. Hvad skalen hund med hætte??? *GG*
    Det skal bare være en neutral jakke med knapper og fór.

• #7   6. dec 2005 Lisett---->

*LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*
    Ej en sød historie!!!

• #8   6. dec 2005 Nåå Bella med en lille rød jakke det er da sødt.. Så ville hende og Gizmo være et kønt par!!!!

• #9   7. dec 2005 Lisett---->
    *LOOOOOOOOOL* Ja de er sgi skøre de vuffer nogle gange.

Nadja--->
    Jeg fik strikket en lille trøje til Bella i knaldrød da hun var bette. Hun frøs når solen ikke stod på. Så hun har en... men den er for lille nu, og jeg vil have en der ikke suger vand, så hun kan holde varmen.
    Men ja de kunne være kønne ;o)

• #10   7. dec 2005 Nej hvor godt Lisett.. Jeg må da indrømme at jeg har bestilt en Butterfly til gizmo og det er så kun får at tage røven på min mor juleaften så kommer Giz med Butterfly og Fluffy med en fin rød sløjfe om halsen (hvis hun ikke har ædt den inden vi når ind!! Hun er jo en hvalp!!)

• #11   7. dec 2005 Tina ja Gizmo`s er også vind og vandtæt det er dog med velcro lukning om mave og brystkasse og det er dejligt for så kan du selv passe den ind så den sidder perfekt.

• #12   7. dec 2005 Jeg synes det er OK. Min mor har en jack russel blanding, som nærmest minder om kylling, med blå ben, når han fryser. Sidste år fik han et dækken, der foret med immiteret lammeskind (ved ikke lige, hvad det hedder) og som er dækket af sådan noget goretex...han er simpelthen så glad for den frakke...førhen ville han ikke så gerne ud, når et var koldt, nu hopper og danser han, når han ser frakken kommer frem :0)

• #13   7. dec 2005 Lisett jamen så må han jo bare have den på til særlige lejligheder!!!

Tina har lige lagt et billede ind af Giz med jakken på fra sidste vinter det er det sidste billede af ham.

• #14   7. dec 2005 Nadja--->
    Hvor er han fin!!!
    Ja en butterfly og en sløjfe skader jo ikke...hunden skal nok selv ta' den af,hvis den ikke vil ha det.
    Så er jeg også ond mod Bella... for hun får tørklæde om halsen nogle gange, og skal da også have sløjfe på juleaften. ;o)

• #15   7. dec 2005 Fluffy skal nok få spist den sløjfe ... hun er jo en bisse men hvad det er jo kun får sjov... nå jeg vil smutte i seng er ved at være træt... kan i sove godt..

• #16   7. dec 2005 Jeg har selv fået strikket nogen trøjer/dækkner til hundene her til vinter... alså når de skal ud og gå tur...
    Synes også det er synd af give hundene tøj på, vil da godt indrømme jeg har noget liggende men det er mest for sjov når der skal tages nogen sjove billeder engang imellem, så for de det hurtigt på for taget billedet og så er det af igen... det samme da jeg tog jule billeder havde jeg syet nissetøj til dem, men det var alså aldrig noget jeg kunne finde på af stavre igennem byen med mine hunde imens de har nissetøj el andet sjov på...

• #17   7. dec 2005 Min Amstaff er vildt glad for at få sin trøje på som vi lige har købt til ham fordi han altid prøver at komme ind under vores trøjer når vi har sådanne på... Han stikker selv hovedet ind i den og står så stille til man hjælper ham med at få den på... Nu er det jo ikke en han render rundt med altid men en han bare har på engang imellem og han suser rundt og spiller smart når han har den på.. For han er det en beskæftigelse i sig selv bare at ha den på åbenbart og dét kan jeg absolut ikke se noget galt i...

Og for lige at oplyse alle (også dig som har oprettet indlægget..) I siger at nogen hunde har brug for tøj af praktiske årsager???? NEJ. Ingen hunde har brug for trøjer/jakker/dækkener... En hund har en pels og den vænner sig kun til kulde m.m hvis man UNDGÅR at pakke dem ind hver gang man skal ud.. Dét synes jeg f.eks ikke er iorden. Dét er synd i mine øjne.

Kommentér på:
er det bare mig ( hunde med tøj på )

Annonce