642 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hjælp tisseproblemer! Hjælp tisseproblemer!

Hejsa.
Min kære lille hund, kan finde på at tisse på min seng, Li pludselig, og i sofaen lige pludselig, den har dog kun gjort det 2 gange, altså 1 gang på hver.

Vil gerne vide om han gør det for at afmærke sig? for han er jo kommet i den alder hvor han godt kan finde på at 'Vrikke lidt med måsen' smiley .. Syns bar det underligt at han tisser li på sengen. For han tisser ikke inden for som sårn, kun hvis jeg ikke har haft ham ude meget længe .. ( og det sker sjældent)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forhave + have 1.500 kr.
  • Klipning af hæk 2.000 kr.
  • Hækklipning 1.600 kr.
  • Græsslåning 350 kr.
  • Hjælp til fjernelse af ukrudt i forhaven 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp tisseproblemer!
  • #1   29. sep 2008 Vores Chewie har også gjort det 2 gange, men det har udelukkende været fordi jeg ikke har kunne forstå at han skulle tisse. Da chewie ikke var renlig, og han havde uheld inden for, var det ofte på steder hvor han var tryg, fx. kurven, transporttaske.

• #2   29. sep 2008 Hvis hunden ellers har været renlig ville jeg da nok overveje at tjekke for blærebetændese som det første

• #3   29. sep 2008 Ja okay, det kan da godt være en af grundene..
    men han kan os finde på det nogle gange , hvor jeg lige har været ude og tisse med ham, og så går ind , så kan han finde på at lave en klat et eller andet sted..

Men det væreste er godt nok hvis han gør det på dynen eller sofa osv.

• #4   29. sep 2008 Michalle: han er ikke helt renlig endnu

• #5   29. sep 2008 du kan ihvertfald starte med at lukke soveværelses døren hvis det mulig hos dig, så du ik behøer ærge dig over en våd seng øv..

sofaen, må hunden være der eller hopper han op for at gøre noget??

Du kan evt lave hygge krog til ham foran sofaen hvor han skal blive..

og så lufte hver halve time en periode for at lære ham at det foregår derude og huske at rose "nåå dygtig du tisser" eller lign når han tisser så han ved det er det som det betyder når i går ud og du siger han skal ud at tisse.. det kunne være han så blev hurtigere til ik at gøre det de uheldige stedet..

Håber det kun er kort periode..

• #6   29. sep 2008 Jeg kan ikke lade være med at tænke på om det er lidt dominans. Det er jo svært at sige,.
    Håber ikke der er noget galt.

Kommentér på:
Hjælp tisseproblemer!

Annonce