{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
355 visninger | Oprettet:

Sterillisation {{forumTopicSubject}}

Lupa skal sterilliseres i morgen, og jeg går og bekymrer mig... Jeg kan virkelig ikke lide at aflevere hende når jeg ved hvad der skal ske... Pylre-mor! smiley
Nå, men sagen er at jeg har siddet og kigget på tidligere indlæg for at finde noget om sådan en bodystocking, men synes ikke lige jeg kan finde det... og heller ikke på google... Hvor kan man købe det, og er det ikke lidt upraktisk når man skal give hende den af og på hver gang hun skal udenfor?
Mht skærm tænker jeg bare at den ikke er så god til Lupa, hun dør nok af skræk første gang hun ramler ind i noget! :)"Bildækket" virker meget smart, men kan hunden ligge og sove ordentligt?
Håber der er nogen der ikke er trætte af emnet endnu... smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sterillisation
  • #1   2. okt 2008 jowina fik en bodystocking på efter sterilisation. den købte vi ved dyrlægen.
    og så beholdte hun den på hele tiden. de kan sagtens tisse med den på.
    faktisk går Bianca rundt med den på indimellem i disse dage, da hendes hvalpe plager hende for at få mælk. når den er på har hun lidt fred

mors lille kålorm

• #2   2. okt 2008 (link fjernet)

• #3   2. okt 2008 Tror hun vænner sig til at have en skærm på. Det vigtigste er jo at hun ikke begynder at slikke på såret.

• #4   2. okt 2008 Nårh ja. Sådan en er også smart. Den har jeg ikke lige set før. Hehe smiley

• #5   2. okt 2008 jeg er heller ikke tilhænger af skærmen.

men for øvrigt er flere og flere dyrlæger begyndt slet ikke at give noget på. da såret er ligesom et kejsersnit-sår. og der ligger tæven med blottet mave og små hvalpe der tumler rundt

• #6   2. okt 2008 Rikke A:
    Vores gamle hanhund havde en skærm på efter en operation engang, og han var bare ret påvirket af den fordi han stødte ind i alt muligt når han skulle snuse på turen... Han var ellers ikke nervøst anlagt, men han blev rigtig forskrækket! (han var heller ikke den mest skarpe :D) Så jeg synes ikke at Lupa skal have sådan en på, hun er nemlig nem at foskrække...
    Connie:
    Jeg havde tænkt at jeg lige ville se om hun roder i såret før jeg giver hende alt muligt på... Jeg har bare en mistanke om at hun ikke kan lade være smiley Men ellers lyder den der bodystocking perfekt... smiley

• #7   2. okt 2008 http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=29856
    Se lige disse billeder smiley
    Her er billeder af Tikka med hendes operationsar og af Tikka med Bugforbinding, som de kalder det. Jeg købte den af klinikken for 110 kr.
    Jeg er heller ikke glad for skærmen- hun bliver så hæmmet af den- især fordi hun elsker at mosle rundt, og rulle rundt. Jeg var rigtig glad for den. Men det er vigtigt at sætte den stramt!! For ellers kan hun bare skubbe den til side- som min Tikka gjorde.
    Held og lykke smiley

• #8   2. okt 2008 Jeg fik min tæve Fiffer steriliseret for 16 dage siden og hun har ikke haft noget på. Der har ikke været noget. Der kom en rigtig tyk sårskorpe, men den fjernede dyrlægen da stingene blev taget ud og allerede et par dage efter ser det rigtig pænt ud igen.

Jeg var også bekymret inden operationen, men mit største problem har været at holde hende i nogenlunde ro, hun har ikke været ret påvirket af det, men skidesur over hun ikke måtte tonse rundt.

• #9   2. okt 2008 Izabella: Så tror jeg mere jeg har tillid til bodystockingen... Så er man vel sikker på at hun ikke "piller"... Men tak alligevel! smiley

Mette M: Det kan jo også være jeg er heldig, men en hund der kan finde på at æde sit eget bind i "trussen" kan vel finde på hvadsomhelst.... *g*
    Jeg må også finde på nogle rolige aktiviteter så hun ikke bliver helt vildt kulret... smiley

• #10   2. okt 2008 Rolige aktiviteter er en god ide at forberede, især hvis du har en lille krudtugle. Jeg løber agility med fiffer en to til trre gange om ugen og er ret aktiv, hun har virkelig været skide sur og kulret fordi hun har skulle holde sig i ro. Jeg troede hun ville være meget mere hæmmet af det, men jeg blev klogere.

Jeg er bestemt ikke fan af skærmen og skulle Fiffer have haft noget på skulle det have været en bodystocking. Men dyrlægen skal nok hjælpe dig med alt det der.

Held og lykke med det lille pus.

• #11   2. okt 2008 Tak smiley

Kommentér på:
Sterillisation

Annonce