{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
469 visninger | Oprettet:

Sterillisation {{forumTopicSubject}}

Maggie var jack russell terrier var inde og blive sterilliseret i går og har skulle overnatte derude til i dag. Nøøj en lang dag i går, timerne går så langsomt når man bare gerne vil se sin lille hund, specielt efter sådan en omgang.
Hvordan har jeres hunde haft det efter sådan en operation. Er nysgerrig for hvad jeg kan gå i møde. ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af Philips Hue Simirue panel på soveværelse (lampe) 590 kr.
  • Nedrivning 1.000 kr.
  • rengøring 100m2 900 kr.
  • Min ene stikkontakt virker ikke 600 kr.
  • Elektriker 1.200 kr.
  • Tilslutning af opvaskemaskine 510 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sterillisation
  • #1   11. maj 2013 Cille blev også steriliseret i går, men hun skulle ikke overnnatte.

Vi gik ind af døren kl 10, og kl 12 gik hun selv ud af døren.
    Nu skal jeg så bare passe på hende og ikke dyrke ekstrem sport i form af lure coursing før om 3 uger.
    Om 10 dage skal stingene ud.

Hvorfor skulle hun blive der?

• #2   11. maj 2013 Cille sov det meste af eftermiddagen, spiste sin aftensmad og sov lidt mere. Hun bruger al sin energi på at hele, går kun ud for at tisse og spise, men har det ellers fint.
    Hun havde lidt ondt i går, men det virker det ikke til i dag

• #3   11. maj 2013 De ville gerne være sikker på hun kommer sig ordentligt efter narkose osv. Og at hun er 100% smertedækket.

• #4   11. maj 2013 Okay, det tror jeg ikke jeg ville have overlevet - jeg vil have mine hunde med hjem så jeg kan passe dem selv.

• #5   11. maj 2013 Ja det har også været hårdt, men tror nu på de passer godt på hende. Og hellere få en hund hjem som man ved dyrelægen har kontrolleret og smertedækket, så man ved den er ok. Stoler 100% på vores dyrelæge.

• #6   11. maj 2013 Jamen det er vi helt enige om, det er super fin service og naturligvis kan de passe den.. Jeg ville bare personligt helst selv passe, men jeg kan sagtens forstå dig

• #7   11. maj 2013 Min dyrlæge ønsker også en overnatning for at holde øje ...

Har prøvet det et par gange ... den første var ikke meget påvirket .. den seneste meget påvirket, og det tog en lille uge inden jeg synes hun havde det godt .. hun var så heller ikke smertedækket godt nok, så måtte bede om mere til hende .. derudover virkede hun meget øm når hun skulle bevæge sig ..

Det hjalp virkelig meget da vi købte en baby body stocking hos Babysam til 39 kr, tog hendes forben gennem ærmenerne og trak resten ned over kroppen uden at knappe den ... det virkede som om det skærmede/beskyttede hendes maveskind en del, og hun bevægede sig meget nemmere ...

• #8   11. maj 2013 Har aldrig forstået det med at hundene skal overnatte.

Ingen af mine har overnattet. Jeg vil have dem hjem når de er færdige, så jeg selv kan passe på dem.

• #9   11. maj 2013 Mine er kommet hjem et par timer efter at de er vågnet op.

Lotus havde en smule smerter samme aften og måtte lige have lidt Metacam.

Kaido var der fuld knald på 2 timer efter opvågning. Ingen smertestillende overhovedet.

• #10   11. maj 2013 Cille får smertestillende og antibiotika
    I dag har hun ikke været sløj eller vist tegn på at være skidt, men hun passer på sig selv, løber ikke med de andre og springer ikke op som hun plejer.

Kommentér på:
Sterillisation

Annonce