Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af ikea skabe/reol 500 kr.
  • Vand / Vaskemaskine 990 kr.
  • Maling af diverse 3.000 kr.
  • Rosenbed 2.000 kr.
  • Afløb rens i køkkenet. 1.000 kr.
  • Montering af brusearmatur og bruserstang 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  cane corso
  • #1   5. okt 2008 De få jeg har mødt har været nogen nussehoveder og ufatteligt menneskeglade og venlige.

• #2   5. okt 2008 Hvad pokker Mark........Overvejer du at skifte race ?

• #3   5. okt 2008 Hvad med en Alano, bully kutta, Bandog, dogo ?? undskyld jeg spørger men hvad er der med disse racer, der gør man er interesseret i dem??
    Mark gå ind på www.kamphund.com der kan du læse on cane corsoen og alle de andre af "disse racer"... har taget udklippet af cane corsoen, så kan du læse om racen her:
    Corsoen er god til at skelne mellem almindelig dagligdag og trusler mod familien, hvor den vil forsvare "sin flok" med fuld styrke. Til daglig er Corsoen venlig/reserveret overfor fremmede dyr og mennesker. Det er en glad, stærk, modig og intelligent hund. Corsoen kræver ikke mere motion end gennemsnittet men derimod opmærksomhed og beskæftigelse da det er en livlig og meget social hund. Corsoen er også meget børneglad og en god legekammerat.

Højde: Hanner 62 - 68 c / Tæver 58 - 64 cm
    Vægt: Hanner 45 - 50kg / Tæver 40 - 45 kg
    Gruppe: Vagt- og gårdhunde

men hvis du er til disse racer så gå ind å den side, jeg blev lidt klogere på disse forskellige "kamp racer", da jeg læste om hvad de er lavet til, og hvordan de skal trænes...

• #4   5. okt 2008 Mark - Skriv til M T herinde - hun har racen - har sat sig dybt ind i det og ved hvad hun taler om

• #5   5. okt 2008 jeg vil anbefale den her side
    http://www.123hjemmeside.dk/del-angelo-canecorso
    jeg har læst den 1000 gange synes den er rigtig god og oplysende

• #7   5. okt 2008 Martine deler hus med 2 corsoer,som ejes af hendes kærste.. Prøv at snakke med dem smiley
    http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=8647

• #9   5. okt 2008 Jeg ved ike om siden er til at lukke op og skide i... tror de fleste kan finde ud af at slå op på en hjemmeside med en kennel der avler racen, og læse om deres erfaringer... tror siden er er skrevet af en mand der har omgangskreds med folk med disse hunde, ganske almindelige familier der anskaffer sig sådan hunde, og har interesse i disse "racer". Og mon ikke det er disse erfaringer Mark søger, han har nok læst forskellige sider på Internettet, om denne race. Og søger nu information fra "almindelige" mennesker der har disse racer, derfor henvendte jeg Mark til denne side.

Kommentér på:
cane corso

Annonce