{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
596 visninger | Oprettet:

Ååh alle mine fordomme {{forumTopicSubject}}

blev virkelig blæst op idag da jeg lige var kort oppe i byen..

Da jeg holdt oppe på torvet så jeg to unge fyre der ikke var en dag over 18, med deres små amstaff-agtige hvalpe - De sad og hang ud..

Så da jeg kørte videre , kom jeg forbi en gruppe indvandrere der stod med en lille rød amstaff agtig hvalp igen. Denne gang med meget kuperede ører...

Nu bor jeg i Ringsted og der er da også den type hunde her, men undrede mig bare over at indenfor 10 minutter så jeg SÅ mange unge fyre med helt små hvalpe..
Og det kan da godt være at de bare er perfekte ejere, men det påvirkede mig stadig ...

Tænker bare på at da Laura var så lille, sov hun for det første rigtigt meget. Så havde jeg haft hende med oppe i byen og vandre rundt, havde hun altså bare dejset om...
Og så tænker jeg på hvor de hunde er om 1 års tid når de er ved at komme i lømmelalderen.....

*Suk suk* ... Håber bare at mine fordomme bliver gjort til skamme...

Og ja, undskyld at jeg opretter ENDNU et af "de"tråde, men ser det bare ikke særligt tit.....

Sjovt nok ser jeg endnu sjældnere unge fyre med fuldvoksne hunde...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern trægulv med mulig asbest lim 3.000 kr.
  • Køkkenskab 640 kr.
  • Nedtagning af brændeovn 2.000 kr.
  • Hjælp til vaskemaskine 1.150 kr.
  • Rengøring af lejlighed 1.000 kr.
  • Udskiftning af vinduer 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ååh alle mine fordomme
  • #1   22. okt 2008 Anne-Marie .. Ikke rigtigt.. Er det slemt der ?
    Men det er som jeg siger nok fordi at jeg ikke ser 'fænomenet' så tit her i Ringsted..

Har nu heller ikke noget imod hundene.. Kan godt li' Terriere og deres gå-på mod.
    Har det som du, bare ikke godt med dem der køber dem fordi at de er moderne..

• #2   22. okt 2008 kan ikke se et problem du se nogle fyre der srtår med ders hvalpe......

kan ikke se hvad den hertråd skal oprettes for rent faktisk

• #3   22. okt 2008 Anne-Marie -

Sjovt nok er min storebror bare udadtil den vildeste fordomstype, med helt kort hår, kæmpe tattoos, motorcykel og indtil i december, en stor Rottweiler i haven...
    Men har stadig fordomme overfor den type ( Og så de 'pop'smarte unge fyre med deres amstaffs ) ligemeget om jeg vil det eller ej..

• #4   22. okt 2008 Damn it ... Har vist lige udhængt min egen bror så smiley

• #5   22. okt 2008 º•¤ Bine & Banditterne ¤•º° . jeg ved ikke om du ikke kan se hvad jeg skriver men heg har aldig skrevet af det er imod nogle som helst regler af stine P opretter den her tråd VEL

• #6   22. okt 2008 Stine P jamen det nytter jo heller ikke han køber en lille bitte hund det ville nok ikke passe til sådan en mand som ham..

• #7   22. okt 2008 Jesper - Elsker min bror og elskede næsten Rotten mere *G* .... Er selv til store hunde, har kun en lille hund fordi at det passer bedst til mit liv nu... Havde også hunden boende hos mig i længere perioder...

Så på det tidspunkt var det nok mig der var "brian" i bybilledet når jeg gik tur med den skønne hund... *G*

• #8   22. okt 2008 kan sgu godt følge din fordom stine! og du er jo ellers ikke typen der har noget imod "den slags" hunde... (ellers har shanti ikke opdaget det da)

• #9   22. okt 2008 Stine Phehe oki men jeg må sku indrømme det støder mig når du kalder det brian når man har sådan en hund for jeg har muskelhunde osse for de kom på mode... syntes det passer til min parson som jeg nu engang jeg har og ik fordi det er mode..... håber du forstår hvad jeg mener

• #10   22. okt 2008 M T -
    Jamen synes at 'den slags hunde' er skønne... OGSÅ shanti smiley
    Er selv helt pjattet med Rottweiler og Cane Corso - og havde jeg overskuddet, havde jeg da også haft en af dem...

Har bare svært ved at se en ung fyr der er gejlet helt op til fest, kan ha' en hund når han også skal i byen hver weekend og hænge med vennerne altid...
    Men igen, det er jo bare fordomme, lad os håbe at de bliver gjort til skamme !

• #11   22. okt 2008 Bine & Banditterne .ja så kan jeg sige er det mod nogle relger af jeg skreivet det..... ik altsår
    jeg tror sku aldig jeg kommer til af kune li dig

• #12   22. okt 2008 jesper...man er jo også brian når man har en stylet bil og specielt hvis det er en golf... forestil dig hvordan min kæreste har det med 2 "muskelhunde" og en golf 4 gti...han er da fløjtende ligeglad!
    hvis man bliver kaldt sådan et tilnavn er det typisk en reaktion fra folk der ikke kender en.... der er sikkert også nogle der ville kalde mig en poptøs men hvis de lærte mig at kende ville de godt nok blive overraskede og det har jeg det fint med!

• #13   22. okt 2008 jesper -
    Kan jeg da godt forstå.. Du kender mig jo heller ikke og ved ikke hvad jeg ligger i det når jeg skriver som jeg gør smiley

Min holdning er at jeg synes at modeterrierne er skønne og energiske hunde som alle de andre terriere er. Jeg synes bare at det er synd at de som køber dem for at være en sej modehund, ødelægger det for seriøse der har en Amstaff, AmBull osv fordi at de ser egenskaberne i hunden istedet for udseendet..
    Jeg ville omvendt nok også grine lidt hvis jeg så en sej Brian ( Undskyld ) komme gående med en nyklippet mini-puddel, for det ville jo igen se helt forkert ud...

• #14   22. okt 2008 Stine...det er jo lige det jeg godt ved smiley
    jeg har bestemt også fordomme - endda mod nogle af vennerne når de snakker hund! en ung knægt på 21 der lige er flyttet hjemmefra og snakker ambull - glem det kammerat, det er han slet ikke voksen nok til oven i hovedet...

• #15   22. okt 2008 MT du er en poptøs...hi hi

• #16   22. okt 2008 M T tror du misfortår det er ikke mig med fordommene
    men jeg er da osse lige glad men bliver da nød til af svare herinde

• #17   22. okt 2008 Jamen jeg kender da een i det mindste som har gjort mine fordomme til skamme...
    Det er en fyr der bor på samme vej som mig.. Han er et par år yngre end mig og jeg har altid synes at han var en værre blærerøv...
    Og da han så anskaffede sig en Amstaff og gik rundt og hang ud med den oppe i byen, hævede jeg da også øjenbryn og sukkede højlydt...
    Men han er så flyttet herned og har stadig hunden, som er blevet en stor rolig hund, som bliver luftet regelmæssigt og ikke æder små børn til morgenmad *G*

• #18   22. okt 2008 Patricia...kun på en dårlig dag hehe

Jesper...det ved jeg godt det ikke er men når du føler dig stødt af det udtryk må det alligevel bunde i en vis usikkerhed omkring hvordan folk opfatter din person og det er da synd!

• #19   22. okt 2008 Stine P nu skal de osse siges jeg hænger osse ud oppe i byen og alle andre steder og izo er jo med jeg har ham med alle steder hen jo....

• #20   22. okt 2008 MT når ja på den måde det kan jeg godt se men det var mere for af forklare stine hvad det var jeg mente jo..

• #21   22. okt 2008 Jesper -
    Også fra han var en lille hvalp der nærmest ikke bør lave andet end at sove efter hver lille kraftudfoldelse ?

• #22   22. okt 2008
    °º•¤ Bine & Banditterne er det mig du bliver ved af spille smart over for eller hvad

• #23   22. okt 2008 Har da også selv haft Laura med oppe i byen et par gange så har da ikke noget imod at folk tager hunde med op i byen, bare det ikke KUN er på ejers præmisser og bare det ikke er mens at hunden er en lille hvalp der har brug for at sove meget ...

• #24   22. okt 2008 Jesper...det ved jeg godt smiley
    nu vil jeg lige forlade jer lidt, mine bæster er sultne og vi skal ud og finde nogle børn de kan æde..... (eller også skal vi bare ud og tisse...vælg selv)

• #25   22. okt 2008 Stine P ja jeg hvade min hvalp med af steder hen selvf. kan sku ikke se noget galt i

• #26   22. okt 2008 M T hehehehe det humor

• #27   22. okt 2008 Jesper -
    Ok ja der er vi så så forskellige ... Synes at små hvalpe under 12 uger bør ha' mulighed for at ha' ro til at sove så tit den har brug for det og ikke blive slæbt rundt oppe i byen...

M T - Milde himmel .... Så skal Laura i hvert fald ikke lege mere med Shanti hvis hun æder børn smiley ... Laura er jo også lidt lille og børneagtig *GG*

• #28   22. okt 2008 Irene 48 år* det under ikke mig du ike kommer af med dine fordomme

stine jamen han fik masse af søvn og alt det han behøvede

• #29   22. okt 2008 Stine..nej er du syg, kamplaura æder jo bare min lille hund! kan godt ske shanti æder børn men der fra og så til laura, der er langt altså! men hvis du mangler en barnepige en dag, så siger du bare til................... smiley

Kommentér på:
Ååh alle mine fordomme

Annonce