{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
483 visninger | Oprettet:

apportering {{forumTopicSubject}}

Ja det er hvad Reiki og jeg har tumlet med i lange tider. Reiki har insisteret på at det eneste han har planer om at have i munden og samle op er ting med pels på. Hans kaninskindsdummy har efterhånden fået mange klø, for han kan jo så heller ikke lade være at nappe og tygge i den istedet for bare at samle op.

Nu har vi brugt weekenden på et et kursus og fik da lige en masse gode tip om apportering med hjem.

Og sørme om reiki ikke lige har taget greb om apportbukken, siddet med den i 4-5 sekunder (uden at tygge i den) og pænt afleveret den i mn hånd igen!!!

Det har vi så slåsset med i 4-5 mdr, og nu tog det lige 3 dage og så var den der...

Ja det er små ting der udløser stor jubel, når man har kæmpet med det så længe.

Men når jeg rækker apportbukken frem imod ham, griber han straks om den og holder den UDEN først at dutte og nippe i den.

Og ikke nok med det -det er en øvelse han fra start har fundet 100% uinteressant, nærmest uanset hvad jeg har prøvet. Men nu når jeg tager apportbukken frem, så springer han op og er "på". Han sidder logrende og venter på at få lov at holde den. Det troede jeg aldrig jeg skulle opleve:o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  apportering
Kommentér på:
apportering

Annonce