{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

Mit hjerte er bristet!!! {{forumTopicSubject}}

Dumme kommentarer frabedes - tak....

Joker er nu 20 mdr gammel, han har HD (C hofter) og slidgigt. Han har stadig en mani med at tisse mm inden for. Vi har gjort ALT for at gøre ham renlig (han gør ik noget når vi er hjemme), vi har trænet alenehjemme træning, spærret af for plads og MEGET MEGET mere... Forleden åd han 6 sko og igår kom jeg hjem til en halv ædt sofa.... (det skal lige siges at han bliver aktiveret osv) Har haft adfærdsterapeut og dyrelæge inde over ham før. Men snakkede så med en adfærdsterapeut igen igår og dyrelægen og de er så kommet frem til at de gange han splitter noget af og tisser mm inden for er de dage, hvor han har ondt pga hofterne og gigten. og grunden til han ikke laver noget når vi er hjemme er fordi han ikke vil tabe ansigt. Der er ikke noget at gøre mere, siger de alle sammen. Kunne selvfølgelig få nye hofter til ham, men det vil ik hjælper ikke noget på gigten og det er den der er mest efter ham. Han har fået samtlige smertestillende piller og vi har prøvet alt.
Jeg har virkeligt ikke brug for at få nogle trælse ting af vide herinde skulle bare ud med det. Og har det skrækkeligt. Føler mit hjerte er revet ud af kroppen.

Joker får fred tirsdag kl 15.30!!!!!!!!!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit hjerte er bristet!!!
  • #1   6. nov 2008 Jeg føler med dig og tror det er den rette beslutning du har truffet

    Jeg havde også en hund i 8 mdr der ikke kunne holde sig renlig, og det er virkelig udmattende smiley

    RIP Joker


  • #2   6. nov 2008 Jeg er sikker på at det er den rette beslutning for jer.Hvor må det være hårdt, jeg føler med jer.

  • #3   6. nov 2008 kan godt forstå du er trist og ked,,, og ja, jeg havde valgt den samme løsning..
    Knus herfra..


  • #4   6. nov 2008 fantasibarnet:
    Ja, men jeg kan bare ikke klare den her smerte. Elsker den hund så meget. Men vil heller ikke være egoistisk, hvis han har det skidt, og det siger dyrelægen osv at han har... Jeg føler mig så tom inden i, selvom han stadig ligger her ved siden af og tygger i et ben.... Åhhhh smiley


  • #5   6. nov 2008 Når en så ung hund har smerter i ledene er der efter min overbevisning ikke andre udveje - uanset om den ødelægger eller ej!

    Føler med jer.. Sender en tanke på tirsdag...


  • #6   6. nov 2008 hvor er i søde.... Og ja det er så hårdt. Havde aldrig håbet jeg skulle opleve det igen og ikke så kort tid efter. Det er lidt over 1 år siden Rocky blev aflivet pga sygdom....... smiley

  • #7   6. nov 2008 Nina: præcis, er ligeglad med tingene, det er døde ting de kan erstattes... Kan bare ikke leve med tanken om at min skat har det skidt smiley

  • #8   6. nov 2008 Ja, det er da godt nok også utroligt du to gange i træk er ude for så sort uheld.

    Husker tydeligt den sidste aften med Morgan, hvor vi vidste at vi dagen efter skulle til dyrlægen og give hende fred. Det er bare SÅ hårdt!


  • #9   6. nov 2008 KÆFT, hvor jeg føler med dig.. Hvor er det dog en horribel sygdom at miste så ung en hund til....

  • #10   6. nov 2008 Vibeke - Jeg har været i situationen med Kayser... Han blev 8 måneder det bette pus...

    Det er en følelse af uretfærdighed og modløshed der kommer over en når man indser der ikke er andre udveje... Aldrig sjovt at sige farvel til en god ven =(


  • #11   6. nov 2008 ja det er skrækkeligt.... smiley sidder bare med tårene trillende ned af kinderne lige nu

  • #12   6. nov 2008 R.I.P. ;'-(

  • #14   6. nov 2008 Føler virkelig med dig. Ja gigten er slem ved vores hunde unge som gamle. Ved det er svært for dig at skulle tage afsked, men nu kommer han et sted hen hvor han ikke har smerter og skal være sammen med alle de andre himmelhunde.

  • #15   6. nov 2008 Trøstekrammer herfra
    Hvor må det altså bare være hårdt.. Jeg kan godt forstå du er ked af det, men det du gør for din dreng nu beviser hvor meget du elsker ham...

    Må du hvile i fred Joker


  • #16   6. nov 2008 Det er godt nok en trist nyhed, og du må have det forfærdeligt.

    Men hold fokus på at du giver ham fred, ud fra den store kærlighed du har til ham. Han er ikke tjent med at leve, og det er den største gave du kan give ham.

    Men det er hårdt at nå til den beslutning, selvom man inderst inde ved at det er den rigtige.

    De sidste dage handler om at få en masse gode oplevelser med ham. Prøv at fokusere på gode ting, for er man alt for ked af det, så smitter det af på hunden.

    Jeg gik i 14 dage og vidste min lille chihuahua skulle aflives - det kan jeg ikke anbefale, selvom hun var gammel.

    Tanker og trøst her fra mig.
    Gitte



  • #17   6. nov 2008 Jeg føler med dig, og jeg synes det er den rigtige beslutning. Det er synd for ham at han skal gå og have smerter. Det er ikke værdigt.

  • #19   6. nov 2008 Kæmpe trøsteknus herfra..
    Din stakkel, dt må virkelige være hårdt, men tror det er den rigtige beslutning.. Sender tanker til jer på tirsdag..

    R.I.P . . :0(


  • #20   6. nov 2008 Åh, hvor er det synd for dig- og for Jokke. Det er bare hårdt at skulle igennem. Men ingen tvivl om at det er den rigtige beslutning. Mange tanker herfra

  • #21   6. nov 2008 Føler virkelig med dig, og sender massere af tanker herfra..

    Regnbuebroen.
    Lige inden man når himlen, ligger der et sted der hedder regnbuebroen, Hvis et dyr har været specielt knyttet til en hernede, når det dør - vil dyret stoppe ved regnbuebroen.

    Her er der enge og bakker, hvor alle vore specielle venner kan løbe og lege sammen. Der er masser af vand, mad og solskin og vore venner har det varmt og dejligt. Alle de dyr der har været syge og gamle har nu fået deres helbred og kræfter tilbage, de der er sårede og lemlæstede er helet og stærke igen, ganske som vi husker dem i vore minder om gamle dage, dyrene er glade og tilfredse, de mangler kun en enkelt lille ting. De savner en der betød meget for dem, en de var nød til at forlade.

    De løber alle sammen og leger sammen som en stor flok - men der kommer en dag, hvor en af dem pludselig stopper op og stirre mod horisonten. Øjnene er klare og intense og den ivrige lille krop begynder at skælve over det hele. Pludselig forlader den heldige flokken og flyver næsten over det grønne græs, hurtigere og hurtigere går de små ben.
    Du er opdaget, du og din elskede ven mødes endelig igen, i klynger jer til hinanden i en glædestrålende genforening, for aldrig at skulle skilles igen.
    Glade kys regner ned over dit ansigt, dine hænder kan igen kærtegne det elskede hovede og du kan endnu en gang se ind i de tillidsfulde øjne der tilhøre dit kæledyr, der så længe har været forsvundet fra dit liv, men aldrig fra dit HJERTE.
    Nu kan i sammen krydse regnbuebroen!


  • #22   6. nov 2008 stor forståelse herfra. det lyder bestemt som om du har forsøgt alle udveje. når han allerede nu har så ondt, er det den rigtige beslutning. men for pokker hvor må det være svært.

    trøstekram


  • #23   6. nov 2008 mangler ord.. kan kun sige at fuck hvor er det uretfærdigt...
    i har min fulde forståelse og sender jeg mange varme tanker...


  • #24   6. nov 2008 Det er vel nok sørgeligt. Mange varme tanker til jer begge.

  • #25   6. nov 2008 tak allesammen... det er så hårdt det her... vil allerhelst bare ringe til dyrelægen og afbestille tiden, men det er på ingen måde fair for min skat.... åhhh ved slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv....... smiley

  • #26   6. nov 2008 Åh hvor er det bare synd smiley Stakkels Joker. Godt I fandt ud af han har ondt, stakkels hund.

    Du gør det rigtige for din hund, han har ondt og lider, du har min dybeste medfølelse og respekt.
    Du er en rigtig hundeejer.

    RIP Joker, vil tænker på jer på tirsdag,


  • #27   6. nov 2008 Får du dumme kommentarer så ignorer det (ved godt det kan man ikke og slet ikke i sådan en situation) - den ENESTE i hele verden som ved hvad der er bedst for DIN hund er DIG! Derfor håber jeg at folk som ikke har andet end støtte og positive ord, holder sig MEGET langt væk fra denne tråd - for i denne periode du går igennem nu og fremover er den hårdeste og det er det sidste du har brug for (altså dumme kommentare). Herfra får du en varm tanke og et tilbud om at skrive, da jeg selv mistede min lille dreng Basse på 10mdr pga agressivitet og ved hvad du skal til at igennem nu.

    Sørg for at nyd den sidste tid sammen - den bliver guld værd senere, det kan jeg skrive under på!!!!

    *kram*


  • #29   6. nov 2008 præcis og ved godt jeg kommer ovenpå igen, men der går noget tid... det er skrækkeligt at skulle tage den her beslutning især fordi jeg tog den for halvandet år siden med min franske bulldog.... smiley

  • #30   6. nov 2008 Ja, det må virkelig være hårdt - det er så uretfærdigt!!!!!

  • #31   6. nov 2008 Maiken: ja det synes jeg godtnok også det er... smiley


  • #32   6. nov 2008 Åhh Vibeke. Føler med dig. Jeg ville også være helt færdig hvis det var mig. -Men der er ingen anden beslutning der ville være mere rigtig. desværre.
    Puhaaa får gåsehud af at tænke på det. Rigtig meget held og lykke. og nyd den sidste tid med ham.

    Mange tanker fra mig


  • #33   6. nov 2008 vibeke< åh hvor skrækkeligt jeg gruer selv for den dag jeg skal sige farvel til en af mine, så kan godt forstå du er helt ødelagt.


Kommentér på:
Mit hjerte er bristet!!!

Annonce