{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.445 visninger | Oprettet:

Mit hjerte er knust.. {{forumTopicSubject}}

Min verden styrtede totalt samme idag da jeg tog til dyrlægen med min elskede buster.Jeg havde fundet en hård knude nede ved hans numse og ville lige have det chekket for han har det med at slikke sig meget dernede og så ville jeg bestille en tid til tandrensning.Men da hun fik mærket på ham vidste hun det med det samme at den var helt gal og han havde 2 kræftknuder inde bag analkirtlerne den ene på størrelse med en 5 krone og i den anden side en mindre.Man kan godt operere men der er 75 % chance for det går galt og så kan man kun tage en side ad gangen.Hun var ikke vild for at han skulle at det igennem da han er 10 år og har stofskifte problemer så han heler ikke så godt.Det er rigtig skidt og jeg kan slet ikke holde op med at tude for egentlig ved jeg jo godt at hans tid er kommet og jeg skal sige farvel,men det er næsten ikke til at bære.Det er kommet på ca.2 måneder og han har imellem 2 måneder og 1 år tilbage men han vil hurtigt få problemer og det vil gøre ondt på han og det må det sku ikke ...
Min stakkels elskede buster,kan slet ikke forstå at han skal væk fra mig,han er jo mit barn....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mit hjerte er knust..
  • #1   13. aug 2009 :,( Snøft Snøft.. Sidder lige og fælder en lille tårer, hvor er det jo bare ganske forfærdeligt....

    Man elsker jo de små væsner..


  • #2   13. aug 2009 Det var da godt nok trist.
    Men du er på et tidspunkt nød til at tage den svære beslutning. Tænk på din hund og tag beslutningen inden den virkelig får problemer og får det skidt med det.

    Jeg tog selv den mega svære beslutning for omkring 7 uger siden. Men jeg tænker nu her bagefter - selv om det rev mit hjerte ud - at nu er min hund fri af alle sine problemer. Nu har den det godt.


  • #3   13. aug 2009 jeg fik kun 3 mdr af dyrlægen til at sige farvel til min pølsefyr.. han rejste fra mig efter en mdr... nyd den sidste tid.. og tag masser af billeder. og ellers tud og hyl og skæld ud..

    værd klar til at hjælpe ham på vej hvis han ikke kan mere.. håber i får en god tid


  • #5   13. aug 2009 Åh nej......Det er så hårdt at sige farvel til en elsket ven......... Men lov mig ikke at trække den for lang tid. Det er ikke fair for nogen af jer.

  • #6   13. aug 2009 Føler med dig..

  • #7   13. aug 2009 Takker...jeg og manden har taget beslutningen og han kommer herfra på mandag han skal på ingen måde lide og jeg vil få det gjort inden han begynder at få ondt, nu da jeg ved at det kun går den vej vil jeg ikke vente da han har lidt ubehag ved det nu,det var hun sikker på at han havde.Åh det er hårdt bare at skrive om...

  • #8   13. aug 2009 Ja, det er mega hårdt. Men jeg synes I skal give Jer selv et klap på skulderen for Jeres beslutning om, at det skal være før han lider. Jeres hund vil elsker Jer for det.

  • #9   13. aug 2009 Gitte:
    Det var flot, sys i kan være stolte af jer selv. At i giver jeres hund den kærlighed og respekt ved at lade ham forlade livet med værdighed :,)


  • #10   13. aug 2009 gite - ja det er ganske helt og aldeles forfærdeligt..

    som en veninde sagde til mig da pølse døde. man køber så meget glæde og så stor en sorg...

    jeg har dyb respekt for at i har taget denne beslutning. jeg kunne ikke gøre det. havde en klar aftale med dyrlægen om at hun skulle sige stop. men heldigvis døde han før han blev helt dårlig. og jeg slap for den tunge beslutning


  • #11   13. aug 2009 Rigtig god beslutning, Gitte.......HÅRDT som ind i hel****, men godt for ham.

  • #12   13. aug 2009 Suk,,,,,hvor jeg bare føler så meget med jer, en rigtig grim besked at få, hvor er det dog trist,,,,, Det er rigtig stort af jer at i tænker på hans bedste i denne situation og giver ham fred imens han endnu er sig selv.
    Sender rigtig mange trøstekrammere og varme tanker, knus Tanja


  • #13   13. aug 2009 tak hvor er i søde...det varmer rigtig meget.Det er pisse hårdt og min dyrlæge var osse meget berørt af det for vi har været meget igennem med ham så hun var osse ked af det.Jeg troede ikke det var noget så jeg kørte der ind alene da vi havde en masse vi skulle ordne da vi får familliebesøg fra jylland imorgen,så der var godt nok langt hjem(min dyrlæge er i rødovre og jeg er flyttet til holbæk) folk på motervejen har sku nok gloet noget for jeg kunne slet ikke styre mig og hulkede hele vejen hjem.

  • #14   13. aug 2009 Hvor er det synd for jer...
    Jeg syntes godt nok I er meget stærke ved at tage den beslutning nu.
    Så god hundeejer tror jeg desværre ikke jeg selv ville være.


  • #16   13. aug 2009 smiley

    Jeg føler med dig, og alle varme tanker og trøst sendes herfra!
    Håber du klarer den, og lader din smukke hund få fred. Du gør kun det rigtige, og jeg er virkelig ked af det på jeres vegne, både for hunden og for dig!


  • #17   14. aug 2009 Jeg har næsten lige været igennem det samme - og det er virkelig en hård omgang... Men du/i gør det rigtige, desuden så er 10 år en flot alder, og han har været heldig at have haft jer som ejere :o)

    Så ikke tænk på tabet, men hellere tænk på når han var glad... Tænk på de gode tider, og værdsæt at de har været der... Det gør jeg med min hund, og jeg savner ham stadig meget, men det var det rigtige valg - så man må acceptere det :o)

    Måske de leger sammen et sted nu :o) Din Buster og min Dario :o)


  • #18   14. aug 2009 Min dybeste medfølelse sendes til jer. Det er en urimelig hård beslutning man skal tage i den situation, men jeg er sikker på det er den rigtige for jer alle.

    Jeg måtte tage afsked med min hund for 3 år siden pga cancer i bughulen.
    Det var en beslutning, der blev truffet promte da dyrlægen havde dignostiseret ham, for han skulle på ingen måde lide, og han skulle herfra med værdigheden i behold.

    Jeg er ikke et sekundt i tvivl om, at det var den rigtige beslutning selvom den er umenneskelig, og svær at træffe.

    Mange varme tanker!

    / Trine


  • #20   16. aug 2009 Føler virkelig med jer, vi måtte aflive en dejlig rottweiler som blev knapt 2 år gammel for 2 år siden, jeg sad og lugede i haven en hel dag og drøntudede mens hun vimsede omkring mig, men det er en flot beslutning I har taget - som jeg engang har læst: Man køber en glæde - og dermed en sorg.
    Hvis I har overskud til det - så gå ud og find en dejlig ny hund - der er masser af hunde som har behov for erfarne ansvarlige og kærlige hundeejere som netop jer, mange kærlige hilsener Susanne


  • #21   16. aug 2009 Puha har lige været ude og gå sidste aftentur med buster,det var sku hårdt :(...min mand siger osse vi skal hurtigt have en anden hund men det er sku svært at kigge på andre syntes jeg for buster er jo den bedste i verden ;),men jeg skal ned og se på en miniature gravhund på tirsdag...men det er svært.
    Tak for alle de søde ord,det betyder virklig noget.. smiley


  • #22   17. aug 2009 Gitte H
    Ja, der er folk jo forskellige. Nogle - f.eks. din mand - har brug for hurtigt at få en ny hund. Hvor andre - f.eks. dig - har brug for mere tid, før der kan blive plads til en ny hund i din verden.
    I må se om I ikke kan finde et kompromis smiley

    Mine tanker vil i hvert fald være hos Jer i dag - jeg har jo næsten lige selv været igennem noget lignende med den ene af mine vovser.


  • #23   17. aug 2009 Så har bustermanden fået fred og blevet en dejlig himmelhund..:(
    Min elskede buster jeg vil savne dig altid,dit fjollede væsen og dine krumspring og spjæt,din måde at kigge op på mig med stor kærlighed.


  • #24   17. aug 2009 R:I:P.

  • #25   17. aug 2009 RIP buster

  • #26   17. aug 2009 R.I.P. ...

    Tænker på jer i dag


  • #27   17. aug 2009 Hvil i fred Buster og hils dem alle deroppe !

  • #28   17. aug 2009 Hyg dig i himlen med alle de andre dejlige hunde Buster :o)

    Og et stort knus til dig Gitte :o)


  • #29   17. aug 2009 Er helt sikker på at vores "himmelhunde" ialt 6 vil ønske ham velkommen.
    Faktisk oplevede jeg idag at min mand helt hengav sig til Minna, og accepterede hende på lige fod med vores tidligere rotte Emma, som han havde et helt specielt forhold til - men nu har Minna overtaget pladsen, bare så dejligt.
    Jo længere tid vi kender hinanden både dyr og mennesker, jo flere relationer har vi, og det er jo netop problemet - vi går ligesom i Hak med hinanden/tilpasser sig - bliver så at sige en god vane - næsten som et ægteskab Det at tage en ny hund lige efter er efter min mening at give mulighed for en ung hund at få et nyt ansvarligt/erfarent hjem der er stadig en god hund som venter på jer, det har været min trøst da jeg mistede en 2 år gammel tæve, og så fik vi Minna som også bare er så dejlig, husk at det tager lidt tid før den nye hund kan opfylde rollen - det er hvad der er sket hos os - men det skete


  • #30   18. aug 2009 Tak alle sammen,dagen startede rigtig trist og skidt og der kom rigtig mange tårer da vi sagde farvel,og jeg ved han vil blive godt modtaget på den anden side..jeg valgte dog at få ham i en fin urne hvor der kommer hans navn på så han kommer hjem til mig igen.
    Jeg sad og kiggede her på siden og på dba da vi var kommet hjem fra dyrlægen og fandt en skøn bla.hvalp på dba og ringede faktisk og spurte på den og de havde den endnu så mig min mand og min mor startede bilen og kørte til Arden lidt syd for ålborg og hentede hende.. smiley
    Hun er en bla. af Australian Shepherd og labrador,hun er red merle og smadder sød.. smiley


  • #31   18. aug 2009 Jamen tillykke med den lille ny :o) Håber det kommer til at gå godt og at hun gør jer glad som lissom Buster gjorde :o)

  • #32   18. aug 2009 Tillykke med den lille ny.
    Husk at det ikke er en ny buster. Men det bliver en helt ny og dejlig hund, med helt sin egen personlighed smiley


  • #33   18. aug 2009 Har på sidelinien fulgt med i jeres afsked med buster, og tårene har trillet... Men har den største respekt for hvad i gjorde for buster !!! R.I.P og hils deroppe.

    Kender situationen, vi fik også vovse lidt efter at have mistet vores, og nej det er ikke den samme hund, men de vil begge få et stort plads i hjeret :o) Men jeg ville egentlig bare ønske jer stort tilykke med jeres lille nye vaps, og held og lykke med hende!


  • #34   18. aug 2009 Takker.. smiley jeg er helt med på at hun ikke er en lille ny buster,det er med vilje jeg ikke valgte en amr.cocker lige efter for så var jeg bange for at jeg ville sammenligne dem.Hun skal nok blive en håndfuld for hun har ingen træning fået og har ikke boet indenfor men jeg er sikker på hun bliver en super hund,og igen mange mange tak til jer alle sammen i er fantastiske..knus til jer alle.

Kommentér på:
Mit hjerte er knust..

Annonce